Thread Rating:
- 22 Vote(s) - 2.95 Average
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Ποιότητα Παρεχόμενων Υπηρεσιών Της Ο.ΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα
|
ELBO O405GN
Made in Greece
Posts: 355
Joined: 20-11-2009
|
RE: Ποιότητα Παρεχόμενων Υπηρεσιών Της ΕΘΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα
Η φιλοσοφία εξυπηρέτησης των γραμμών της ΕΘΕΛ χρειάζεται ριζική και εκ βάθρων αναθεώρηση άμεσα!
Πέραν των άλλων, απαιτούνται τα εξής:
1) Πρέπει να καταργηθούν τα σημειώματα που δίνονται στους οδηγούς, με τις ώρες αναχώρησης από αφετηρίες-τέρματα. Κάθε οδηγός, να εκτελεί όσα περισσότερα δρομολόγια προλαβαίνει μέσα στο ωράριο του. Ειδικά σε γραμμές που έχουν αφετηρία-τέρμα σε σταθμούς τρένων, σταδιακά πρέπει τα δρομολόγια να συντονιστούν με τις αφιξοαναχωρήσεις των συρμών ως ακολούθως:
α) σταθμοί ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΥ: μια αναχώρηση λεωφορείου ανά άφιξη τρένου
β) ΗΣΑΠ-ΜΕΤΡΟ: μια αναχώρηση λεωφορείου ανα 2-3 αφίξεις τρένου
2) Να σταματήσει το φαινόμενο με τα οχήματα που "αραχνιάζουν" στην αφετηρία μέχρι να εκκινήσουν. Αν γεμίζει ένα λεωφορείο, πρέπει να το "διώχνει" ο σταθμάρχης, ακόμη και πρίν την ώρα αναχώρησης.
3) Πρέπει να εφοδιαστούν οι οδηγοί της ΕΘΕΛ με GPS. Έτσι, ακόμη και να μην ξέρει κάποιος καλά τους δρόμους, το δρομολόγιο να εκτελείται απρόσκοπτα και άνετα.
ΕΛΒΟ-Δημιουργώντας Ελληνικά
Να χτυπηθεί ριζικά η παράνομη στάθμευση
Επαναφορά εδώ και τώρα κομμένων δρομολογίων του ΟΣΕ (ιδίως στην Πελοπόννησο).
30 Ιανουαρίου εορτάζουμε τον άγιο Ρέππα, προστάτη των ΚΤΕΛ και των αυτοκινητοδρόμων στην Πελοπόννησο.
|
|
26-02-2010, 01:08 AM |
|
Messages In This Thread |
RE: Ποιότητα Παρεχόμενων Υπηρεσιών Της ΕΘΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - by ELBO O405GN - 26-02-2010, 01:08 AM
|
Users browsing this thread: 19 Guest(s)
|