(10-05-2011, 10:56 PM)abc Wrote: Εκτός από τα 7/8 έχουμε και τα 14, Α7,Β7,18,19,Β5.
To 14 δεν παει κέντρο αλλά Πατήσια. Το Α7/Β7 ανεβαίνει Χαρ. Τρικούπη και κατεβαίνει Εξάρχεια με τέρμα την Κάνιγγος. Ειδικά στην άνοδο αφήνει τη μισή Αλεξάνδρας ακάλυπτη. Τα 18/19 ξεκινάνε από Μουσείο που μόνο κέντρο δεν είναι - για οπουδήποτε θες μετεπιβίβαση, εκτός κι αν τη βρίσκεις να περπατάς την Πατησίων προς Ομόνοια μέσα απ' τα πρεζόνια. Το Β5 πάει Στ. Λαρίσης.
Άρα, δεν θέλουμε κάτι σαν τα 7/8;
(10-05-2011, 08:32 PM)Giannis Wrote: Μ' αρέσουν οι προτάσεις του Citaro.
Μία παρατήρηση μόνο: Τα δρομολόγια του 1 και του 5 μου φαίνεται δύσκολο να συντονιστούν εφόσον δεν έχουν κοινή αφετηρία ή τέρμα. Η κίνηση είναι καμιά φορά απρόβλεπτη. Ίσως να ήταν καλύτερο να πάει και το 5 στο Μοσχάτο, βέβαια δεν ξέρω αν έχει χώρο εκεί.
Σαφώς και δεν είναι εύκολο το εγχείρημα τις καθημερινές, αλλά τουλάχιστον να έχουν ίδιες συχνότητες, όχι το 1 ανά 15 και το 5 ανά 12.
Τα βράδια και τις Κυριακές, που υπάρχει μεγάλο πρόβλημα, είναι πολύ απλό να πετύχεις συντονισμό, γιατί οι χρόνοι είναι υπολογίσιμοι :
Αν πχ φεύγει το 1 από Μοσχάτο 21:00 - 21:20, διέρχεται από Τζιτζιφιές 21:12- 21:32. Συνεπώς, βάζεις το 5 να φεύγει 21:20 - 21:40.