This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.



Thread Rating:
  • 9 Vote(s) - 1.56 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Τα Νέα] "Παγώνουν" ξανά τα έργα του ΗΣΑΠ σε Μοναστηράκι και Θησείο

ELBO O405GN Offline
Made in Greece
**

Posts: 355
Threads: 0
Joined: 20-11-2009
#2
RE: [Τα Νέα] "Παγώνουν" ξανά τα έργα του ΗΣΑΠ σε Μοναστηράκι και Θησείο
Ω! Δία... Big GrinBig GrinBig Grin
ΕΛΒΟ-Δημιουργώντας Ελληνικά
Να χτυπηθεί ριζικά η παράνομη στάθμευση
Επαναφορά εδώ και τώρα κομμένων δρομολογίων του ΟΣΕ (ιδίως στην Πελοπόννησο).
30 Ιανουαρίου εορτάζουμε τον άγιο Ρέππα, προστάτη των ΚΤΕΛ και των αυτοκινητοδρόμων στην Πελοπόννησο.
(This post was last modified: 06-05-2011, 12:08 AM by ELBO O405GN.)
06-05-2011, 12:08 AM
Find Reply



Messages In This Thread
RE: [Τα Νέα] "Παγώνουν" ξανά τα έργα του ΗΣΑΠ σε Μοναστηράκι και Θησείο - by ELBO O405GN - 06-05-2011, 12:08 AM

Possibly Related Threads…
Thread Author Replies Views Last Post
ΣΤΑΣΥ [Ναυτεμπορική] Κλειστός 24/1 και 25/1 ο σταθμός «Μοναστηράκι» AlexNik 0 2.250 23-01-2017, 01:42 PM
Last Post: AlexNik
  [Protothema.gr] Νεκρός στο σταθμό του Ηλεκτρικού στο Θησείο Nikolas A. 0 1.834 02-02-2013, 01:14 AM
Last Post: Nikolas A.
  [ΑΜΕΛ] ΔΤ: Κλειστοί οι σταθμοί «ΣΥΝΤΑΓΜΑ», «ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ» και «ΜΟΝΑΣΤΗΡΑΚΙ» meganium 0 2.132 22-02-2012, 08:19 PM
Last Post: meganium
  [Euro2Day] ΗΣΑΠ: Ξανά σε πλήρη λειτουργία από σήμερα AlexNik 1 2.680 17-12-2011, 01:24 PM
Last Post: meganium
  [ΣΚΑΪ] ΗΣΑΠ: Διακοπή δρομολογίων στο τμήμα Ομόνοια – Θησείο λόγω βλάβης meganium 0 2.105 29-10-2011, 03:52 PM
Last Post: meganium
  [Ελευθεροτυπία] Κλειστοί και οι σταθμοί Μετρό σε Μοναστηράκι και Πανεπιστήμιο meganium 0 2.271 20-10-2011, 09:39 PM
Last Post: meganium
  [ΗΣΑΠ] ΔΤ: Κλειστό το τμήμα Μοναστηράκι - Α. Πατήσια απο 28/5/2011 AlexNik 0 2.389 24-05-2011, 07:06 PM
Last Post: AlexNik
  [Euro2Day] Συνεχίζονται τα έργα Μοναστηράκι-Θησείο AlexNik 3 4.340 27-04-2011, 08:21 PM
Last Post: ELBO O405GN
  [News247.gr] Κατάληψη στον σταθμό Θησείο Konstantinos 2 2.799 14-04-2011, 06:47 PM
Last Post: Konstantinos
  [Το Βήμα] Μοναστηράκι - Θησείο: Αρχαιολογικές έρευνες στις γραμμές του τρένου AlexNik 7 5.723 18-02-2011, 12:04 AM
Last Post: panitos




Users browsing this thread: 2 Guest(s)

Disclaimer
Όλες οι φωτογραφίες αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία. Απαγορεύεται η αναπαραγωγη τους αλλα και ολοκληρου του site χωρις την έγγραφη άδεια της Δ.Ο.
Πλοήγηση


Powered By MyBB 1.8.39, © 2002-2026 MyBB Group.
Designed and developed by AlexNik. © 2012-2026