(07-12-2009, 11:39 AM)aliance Wrote: Προτείνω τις εξείς τροποποιήσεις:
206 ΑΓ. ΜΑΡΙΝΑ-ΣΤ. ΜΕΤΡΟ ΔΑΦΝΗ (ΚΥΚΛΙΚΗ)
208 Κ. ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ-ΣΤ. ΑΓ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ (ΚΥΚΛΙΚΗ)
210 ΤΕΡΨΙΘΕΑ-ΣΟΥΡΜΕΝΑ-ΣΤ. ΑΓ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ (ΚΥΚΛΙΚΗ)
213 ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ
220 ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ
221 ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥΠΟΛΗ-ΟΜΟΝΟΙΑ-ΣΤ. ΥΠΕΡ. ΛΕΩΦ. ΚΗΦΙΣΟΥ (051+221)
225 ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΛΟΓΟ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗΣ 220
232 ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ
237 ΑΝΩ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ-ΣΤ. ΜΕΤΡΟ ΔΑΦΝΗ (ΚΥΚΛΙΚΗ)
245 ΕΝΙΣΧΥΣΗ
247 ΣΤ. ΑΓ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ-Λ. ΑΛΙΜΟΥ-ΑΓ. ΚΟΣΜΑΣ
Εγώ θα έλεγα τα εξής για τα "200"αρια:
Τα 206/237 ορθώς στη Δάφνη, όχι όμως ως κυκλικά, αλλά κανονικά με ώρες αφετηρία/τέρμα για να υπάρχει συντονισμός. Το 216 κατά ταύτα να πάει για φούντο.
Το 210 θα το ξανακοίταζα μαζί με το Β4 και θα ενοποιούσα τα λεωφορεία τους, κόβοντας φυσικά το κομμάτι του Β4 για Αθήνα.
212/213 ενοποίηση αντί για κατάργηση του 213.
209 + 054 : "Σπάσιμο" του 054. Το κομμάτι του Περισσού δεν μας αφορά εδώ. Το κομμάτι του Βύρωνα να ενοποιηθεί με το 209 και να δώσει δύο αντίρροπες κυκλικές γραμμές : α) 209 ΒΥΡΩΝΑΣ - ΣΥΝΤΑΓΜΑ - ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΣ (ΚΥΚΛ) και β) 211 ΒΥΡΩΝΑΣ - ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΣ - ΣΥΝΤΑΓΜΑ (ΚΥΚΛ)
220 + 225 : Εναλλάξ δρομολόγια ΔΕΥ-ΣΑΒ 0600 - 2100. Τις υπόλοιπες ώρε και ΚΥΡ μόνο 220.
221: Κατάργηση.
218/232: Ορθά προτείνεις το κόψιμο του 232. Επίσης κόψιμο του κλαδου ΥΕΝ - Πλ. Καραισκάκη γιατί άδεια πάνε - άδεια έρχονται και χάνουν πολύ χρόνο. Να τον καλύψουν τα 420/703 που ούτως ή άλλως πάνε στον Αγ. Διονύση (πιο κοντά στο ΥΕΝ)
235 : Πάει ΚΤΕΛ και ονομάζεται "235 ΣΤ.ΥΠΕΡ/ΚΩΝ ΚΗΦΙΣΟΥ-ΑΚΑΔΗΜΙΑ-ΖΩΓΡΑΦΟΥ". Το 051 γίνεται τοπικό για Μεταξουργείο και θα δουλεύει μόνο ΠΣΚ.
245: Κόψιμο χθές!
247: Πόσους επιβάτες έχει;;