This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.



Thread Rating:
  • 9 Vote(s) - 3.33 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Η πορεία των λεωφορείων γενιάς 1994 μετά την απόσυρση από τον ενεργό στόλο της Ε.ΘΕ.Λ

panos81 Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 537
Joined: 16-11-2009
#1
Η πορεία των λεωφορείων γενιάς 1994 μετά την απόσυρση από τον ενεργό στόλο της Ε.ΘΕ.Λ
Όπως όλοι γνωρίζουμε, το καλοκαίρι του 2009 η Ε.ΘΕ.Λ. απέσυρε τρεις τύπους λεωφορείου που είχε "κληρονομήσει" από την εποχή των Σ.ΕΠ. (παραγγέλθηκαν όσο οι Σ.ΕΠ. υπήρχαν, αν και κάποια παραδόθηκαν μετά την διάλυσή τους).

Πριν μερικές ημέρες, η Ε.ΘΕ.Λ. προκήρυξε διαγωνισμό για να πουλήσει ό,τι έχει μείνει από αυτά τα λεωφορεία. Ήδη όμως κάποια οχήματα είχαν βρει καινούριους χρήστες πριν την προκήρυξη του διαγωνισμού.

Mercedes Benz O405N1 Unicar-ΕΛΒΟ ("Βεργίνα")
Κυκλοφορούσαν 51 (αν θυμάμαι καλάWink
- 5 έχει πάρει η Συγκοινωνία Αμαρουσίου (715, 722, 723, 730, 741)
- 3 έχει πάρει ο Δήμος Βριλησσίων
- Ακόμα 5 είχαν ανακατασκευαστεί και ήταν στο Α/Σ Ρέντη, μάλλον κι αυτά για Δήμους.
- 24 είναι προς πώληση
Άρα μένει ένα κενό περίπου 15 λεωφορείων, αφού έχουμε 36 με νέους χρήστες.

Neoplan N4016
Κυκλοφορούσαν 93 (είχαν αγοραστεί 95 και καταστράφηκαν 2)
- 1 (ΥΕΚ-5203) έχει πάρει ο Δήμος Νέας Ιωνίας (που το είχε θέσει σε κυκλοφορία πριν ολοκληρωθεί η απόσυρση του τύπου από την Ε.ΘΕ.Λ.)
- 78 είναι για πώληση.
Άρα πάλι μένει ένα κενό 14 λεωφορείων.

Van Hool A300
Κυκλοφορούσαν 111.
- 2 πήρε ο Δήμος Χαϊδαρίου
- 3 πήραν οι Η.Σ.Α.Π.
- 1 ή 2 πήρε ο Δήμος Νέας Χαλκηδόνας.
- Προς πώληση είναι 98.
Οπότε το κενό είναι 6 ή 7 οχήματα.

Μπορεί κανείς να δώσει περισσότερες πληροφορίες για νέους χρήστες των λεωφορείων αυτών μετά το κλείσιμο του "κύκλου" τους στην Ε.ΘΕ.Λ.;
08-02-2010, 05:43 PM
Find Reply



Messages In This Thread
Η πορεία των λεωφορείων γενιάς 1994 μετά την απόσυρση από τον ενεργό στόλο της Ε.ΘΕ.Λ - by panos81 - 08-02-2010, 05:43 PM

Forum Jump:



Users browsing this thread: 1 Guest(s)

Disclaimer
Όλες οι φωτογραφίες αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία. Απαγορεύεται η αναπαραγωγη τους αλλα και ολοκληρου του site χωρις την έγγραφη άδεια της Δ.Ο.
Πλοήγηση
Άλλες επιλογές
Mobile Version
RSS Syndication | Cookie Consent Settings
Όροι Χρήσης
Contact Us


Powered By MyBB 1.8.26, © 2002-2024 MyBB Group.
Designed and developed by AlexNik. © 2012-2024