Thread Rating:
- 22 Vote(s) - 2.95 Average
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Ποιότητα Παρεχόμενων Υπηρεσιών Της Ο.ΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα
|
abc
Εγγεγραμμένος
Posts: 412
Joined: 13-10-2009
|
RE: Ποιότητα Παρεχόμενων Υπηρεσιών Της ΕΘΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα
(07-02-2010, 02:21 PM)ELBO O405GN Wrote: Αν χρησιμοποιούσα πρώτη φορά συγκοινωνία θα πίστευα τα ανωτέρω λεχθέντα από τον υπουργό! Αυτό που διαπιστώνω προσωπικά (και πιστεύω και άλλοι συνφορουμίτες) είναι η αδύναμη εώς ισχνή βούληση των αρμοδίων. Δεν πιστεύω το ποσοστά που δίνει, αλλά είναι στόχοι. Πιστεύω όμως ότι:
- κατάργηση των παράλληλων γραμμών προς το μετρό μπορεί να οδηγήσει σε αύξηση των δρομολογίων καθώς πάνω από τον μισό χρόνο της διαδρομής το λεωφορείο είναι σήμερα κολημένο στην κίνηση προς το κέντρο. Βέβαια μπορεί η ΕΘΕΛ και ο ΟΑΣΑ να προτιμήσουν να μειώσουν τις βάρδιες για να μειωθεί ο αριθμός εκείνων που δεν καλύπτοναι σήμερα.
- υπάρχει δυνατότητα για αύξηση της αξιοπιστίας για τους λόγους που γράφω παραπάνω
|
|
07-02-2010, 04:11 PM |
|
Messages In This Thread |
RE: Ποιότητα Παρεχόμενων Υπηρεσιών Της ΕΘΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - by abc - 07-02-2010, 04:11 PM
|
Users browsing this thread: 1 Guest(s)
|