This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.



Thread Rating:
  • 14 Vote(s) - 3.07 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Euro2Day] Καλοκαίρι, και αν, έτοιμη η γραμμή του ΗΣΑΠ

AlexNik Offline
Administrator
*******



Posts: 2.097
Joined: 22-08-2009
#1
[Euro2Day] Καλοκαίρι, και αν, έτοιμη η γραμμή του ΗΣΑΠ
Στις αρχές του καλοκαιριού, στην καλύτερη περίπτωση, θα αποδοθεί και πάλι στο επιβατικό κοινό η γραμμή του ΗΣΑΠ που σήμερα υπολειτουργεί εξαιτίας των έργων που εκτελούνται για τον εκσυγχρονισμό του δικτύου του.

Ο αρχικός προγραμματισμός ανέφερε ότι τα έργα που ξεκίνησαν πριν από δύο χρόνια θα ολοκληρώνονταν τον Φεβρουάριο του 2010 οπότε και ένας νέος ΗΣΑΠ, εφάμιλλος του Μετρό της πρωτεύουσας, θα προσέφερε στο επιβατικό κοινό υπηρεσίες υψηλής ποιότητας.
Ο σχεδιασμός αυτός όμως σε κανένα σημείο του δεν τηρήθηκε καθώς σήμερα, μετά από πολλές παρατάσεις, καταγράφεται ήδη υπέρβαση του αρχικού χρονοδιαγράμματος κατά 100% ενώ δεν είναι ακόμη ορατό το πότε το έργο θα ολοκληρωθεί.

Οι καθυστερήσεις αποδίδονται στα αρχαιολογικά ευρήματα
Σημειώνεται ότι για σχεδόν όλες τις παρατάσεις που έχουν δοθεί έως σήμερα η αιτιολογία που προβάλλεται είναι τα ιδιαίτερα σημαντικά αρχαιολογικά ευρήματα που έχουν εντοπιστεί κυρίως στο τμήμα της σήραγγας από την Ομόνοια έως το Μοναστηράκι. Ωστόσο δεν λείπουν και οι αναφορές που κάνουν λόγο για καθυστερήσεις στην εκταμίευση των κονδυλίων για την ολοκλήρωση του έργου.

Τελευταίες εκτιμήσεις της διοίκησης των ΗΣΑΠ αναφέρουν ότι, εφόσον δοθεί το «πράσινο» φως από την αρχαιολογική υπηρεσία, η γραμμή θα δοθεί προς χρήση στο επιβατικό κοινό στις αρχές του καλοκαιριού.

Μεσοβέζικη λύση η οποία όμως μπορεί να βελτιώσει τις παρεχόμενες υπηρεσίες είναι η απόδοση στην κυκλοφορία του ενός κλάδου της γραμμής ο οποίος στο τμήμα που εκτελούνται ακόμη έργα θα εξυπηρετεί και την άνοδο και τη κάθοδο. Την λύση αυτή μελετά η διοίκηση και μέσα στις επόμενες μέρες αναμένεται ότι θα υπάρξουν εξελίξεις.


Παραμένει υψηλή η επιβατική κίνηση
Το εντυπωσιακό πάντως είναι πως παρά την πολύ κακή εξυπηρέτηση με την οποία έρχονται αντιμέτωποι οι επιβάτες που κάνουν χρήση της γραμμής του Ηλεκτρικού σήμερα εντούτοις σταθερή παραμένει η επιβατική κίνηση. Σύμφωνα με την διοίκηση με τον ηλεκτρικό καθημερινά μετακινούνται περίπου 500.000 επιβάτες. Η διατήρηση της επιβατικής κίνησης σε υψηλά επίπεδα, παρά την ταλαιπωρία που υφίστανται οι χρήστες, αποδίδεται στο γεγονός ότι πολλοί εξ αυτών αναγκάστηκαν, λόγω της οικονομικής κρίσης να εγκαταλείψουν το ΙΧ τους και να στραφούν στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς αναζητώντας μια φθηνότερη λύση μετακίνησης ως απάντηση στις ιδιαίτερα υψηλές τιμές των καυσίμων.

«Ολυμπιακά» τα έργα που εκτελούνται
Αξίζει πάντως να σημειώσουμε ότι τα έργα που βρίσκονται ακόμη σε εξέλιξη και έχουν προϋπολογισµό 109 εκατ. ευρώ, εντάσσονται στα αποκαλούμενα Ολυμπιακά έργα, που ήταν συνδεδεμένα με τους Ολυμπιακούς του 2004. Ωστόσο ξεκίνησαν στις αρχές του 2009, δηλαδή σχεδόν μια πενταετία μετά τους Ολυμπιακούς της Αθήνας και το ερώτημα που μένει να απαντηθεί είναι αν θα είναι έτοιμα πριν από τους Ολυμπιακούς Αγώνες του… Λονδίνου που θα γίνουν την επόμενη χρονιά!

Η υπόσχεση από την πλευρά της διοίκησης του ΗΣΑΠ προς το επιβατικό κοινό ότι με την ολοκλήρωση των έργων τα τρένα θα διέρχονται συχνότερα, θα μειωθεί ο θόρυβος που προκαλούν οι συρμοί αλλά και οι κραδασμοί και το ταξίδι θα είναι πολύ πιο άνετο και ασφαλές.

Έρχεται η συγχώνευση
Εν τω μεταξύ πολύ πιο γρήγορα αναμένονται οι εξελίξεις που αφορούν στην δημιουργία του κοινού φορέα που θα «στεγάσει» τα τρία μέσα σταθερής τροχιάς της πρωτεύουσας. Με την δημοσίευση του νόμου για την εξυγίανση του νόμου για τις αστικές συγκοινωνίες θα αρχίσουν οι διαδικασίες συγχώνευσης Μετρό, Ηλεκτρικού και Τραμ.

Σε πρώτη φάση οι συνέπειες της συγχώνευσης δεν αναμένεται να γίνουν αντιληπτές από τους επιβάτες καθώς θα αφορούν περισσότερο θέματα που σχετίζονται με τα διοικητικά των εταιρειών. Από την δημιουργία του σχήματος ΣΤΑ.ΣΥ. (Σταθερές Συγκοινωνίες) αναμένονται σημαντικές οικονομίες κλίμακας για τον νέο φορέα εν συγκρίσει με τους τρεις υφιστάμενους φορείς.
07-03-2011, 07:21 PM
Website Find Reply



Messages In This Thread
[Euro2Day] Καλοκαίρι, και αν, έτοιμη η γραμμή του ΗΣΑΠ - by AlexNik - 07-03-2011, 07:21 PM

Forum Jump:



Users browsing this thread: 1 Guest(s)

Disclaimer
Όλες οι φωτογραφίες αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία. Απαγορεύεται η αναπαραγωγη τους αλλα και ολοκληρου του site χωρις την έγγραφη άδεια της Δ.Ο.
Πλοήγηση
Άλλες επιλογές
Mobile Version
RSS Syndication | Cookie Consent Settings
Όροι Χρήσης
Contact Us


Powered By MyBB 1.8.26, © 2002-2024 MyBB Group.
Designed and developed by AlexNik. © 2012-2024