Konstantinos
The public transport from Greece&World.
Posts: 2.484
Joined: 12-09-2010
|
RE: [Isotimia.gr] Μήνυση της Τραμ ΑΕ κατά πολιτών που παροτρύνουν τη λαθρεπιβίβαση
(15-02-2011, 12:12 PM)Citaro Wrote: Δεν έχεις δίκιο. Ο ηλεκτρικός προσεγγίζει τον Πειραιά μόνο ως προς το λιμάνι. Μια μεγάλη πλειοψηφία επιβατών αποβιβάζεται στο Ν. Φάληρο και πάει προς τα λεωφορεία που προσεγγίζουν το κέντρο (Δημοτικό Θέατρο).
Επίσης, το σύνολο σχεδόν του ρεύματος των επιβατών της παραλιακής έχει προορισμό τον Πειραιά και όχι το ...ΣΕΦ. Και εδώ είναι το μεγάλο πρόβλημα : Είτε παίρνεις το (πιό συχνό) λεωφορείο, κάθεσαι και φτάνεις (συνήθως) σε 50-55' από το Ασκληπιείο στο Δημοτικό (παράδειγμα) χωρίς μετεπιβίβαση, είτε πάς στο τράμ, περιμένεις μέχρι και 20 λεπτά, κάνεις μια εκνευριστικά αργή διαδρομή στην παραλία (45') μέχρι Ν. Φάληρο και αναγκάζεσαι να κάνεις μετεπιβίβαση στο ...Α1 που ξεκίνησε πάνω - κάτω την ίδια ώρα από τη Βούλα και πηγαίνατε σχεδόν παράλληλα.
Αν μπεί το τράμ στον Πειραιά, μπορούν να κοπούν αμέσως τα Α1 και 217. Επίσης θα μπορούσε να (ξανα)γίνει τοπικό το Β1 (πρώην 160) και να κοπεί και το 101 στον κλάδο της παραλιακής.
Αλλά, ακόμη και να μείνει ως έχει η κατάσταση, πρέπει οπωσδήποτε να αλλάξει η φιλοσοφία των γραμμών του τράμ. Όχι από παντού για παντού κάθε 15-20, αλλά 2 γραμμές ανά 8λεπτο: Η μία Σύνταγμα - Πικροδάφνη (που έχει και την σχετική υποδομή) και η άλλη ΣΕΦ - Βούλα. Στην Πικροδάφνη θα γίνεται η ανταπόκριση προς όλες τις κατευθύνσεις και έτσι θα μπορείς να πας από παντού για παντού κάθε 8 λεπτά.
Εγω το πηγα γενικα, εσυ ξερεις κατι παραπανω και το δεχομαι.
''Νομίζω ότι οι ιοί των κομπιούτερ θα πρέπει να θεωρηθούν ζωή. Αποκαλύπτει πολλά για την ανθρώπινη φύση το γεγονός ότι η μόνη μορφή ζωής που φτιάξαμε μέχρι σήμερα είναι καθαρά καταστροφική. Φτιάξαμε ζωή κατ’εικόνα και ομοίωσίν μας.''
Stephen Hawking.
|
|
15-02-2011, 07:34 PM |
|