This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.



Thread Rating:
  • 11 Vote(s) - 3.18 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Isotimia.gr] Μήνυση της Τραμ ΑΕ κατά πολιτών που παροτρύνουν τη λαθρεπιβίβαση

Citaro Offline
Honorary member



Posts: 202
Joined: 13-11-2009
#6
RE: [Isotimia.gr] Μήνυση της Τραμ ΑΕ κατά πολιτών που παροτρύνουν τη λαθρεπιβίβαση
(10-02-2011, 11:03 PM)Konstantinos MercedesBenz Wrote: Σχετικα με την επεκταση του τραμ προς Πειραια προσωπικη μου αποψη δεν νομιζω να επιφερει και πολλα γιατι θα ανταγωνιζεται με τον ηλεκτρικο που ειναι πιο γρηγορο μεσο, αν και δεν ειμαι συγκοινωνιολογος πιστευω πως αν το τραμ θελει να κερδισει επιβατικο κοινο πρεπει να επεκταθει σε περιοχες οπου δεν υπαρχουν μεσα σταθερης τροχιας πχ Νικαια, Κορυδαλλος κα.

Δεν έχεις δίκιο. Ο ηλεκτρικός προσεγγίζει τον Πειραιά μόνο ως προς το λιμάνι. Μια μεγάλη πλειοψηφία επιβατών αποβιβάζεται στο Ν. Φάληρο και πάει προς τα λεωφορεία που προσεγγίζουν το κέντρο (Δημοτικό Θέατρο).
Επίσης, το σύνολο σχεδόν του ρεύματος των επιβατών της παραλιακής έχει προορισμό τον Πειραιά και όχι το ...ΣΕΦ. Και εδώ είναι το μεγάλο πρόβλημα : Είτε παίρνεις το (πιό συχνό) λεωφορείο, κάθεσαι και φτάνεις (συνήθως) σε 50-55' από το Ασκληπιείο στο Δημοτικό (παράδειγμα) χωρίς μετεπιβίβαση, είτε πάς στο τράμ, περιμένεις μέχρι και 20 λεπτά, κάνεις μια εκνευριστικά αργή διαδρομή στην παραλία (45') μέχρι Ν. Φάληρο και αναγκάζεσαι να κάνεις μετεπιβίβαση στο ...Α1 που ξεκίνησε πάνω - κάτω την ίδια ώρα από τη Βούλα και πηγαίνατε σχεδόν παράλληλα.

Αν μπεί το τράμ στον Πειραιά, μπορούν να κοπούν αμέσως τα Α1 και 217. Επίσης θα μπορούσε να (ξανα)γίνει τοπικό το Β1 (πρώην 160) και να κοπεί και το 101 στον κλάδο της παραλιακής.
Αλλά, ακόμη και να μείνει ως έχει η κατάσταση, πρέπει οπωσδήποτε να αλλάξει η φιλοσοφία των γραμμών του τράμ. Όχι από παντού για παντού κάθε 15-20, αλλά 2 γραμμές ανά 8λεπτο: Η μία Σύνταγμα - Πικροδάφνη (που έχει και την σχετική υποδομή) και η άλλη ΣΕΦ - Βούλα. Στην Πικροδάφνη θα γίνεται η ανταπόκριση προς όλες τις κατευθύνσεις και έτσι θα μπορείς να πας από παντού για παντού κάθε 8 λεπτά.

15-02-2011, 12:12 PM
Find Reply



Messages In This Thread
RE: [Isotimia.gr] Μήνυση της Τραμ ΑΕ κατά πολιτών που παροτρύνουν τη λαθρεπιβίβαση - by Citaro - 15-02-2011, 12:12 PM

Possibly Related Threads…
Thread Author Replies Views Last Post
  [Isotimia.gr] ΤΡΑΜ: Προσέλαβε ειδικό νομικό σύμβουλο για την επέκταση του Πειραιά AlexNik 0 2.240 27-01-2011, 02:20 PM
Last Post: AlexNik
  [isotimia] Ανατροπή σκηνικού στην επέκταση του Τραμ στο Πειραιά AlexNik 0 1.967 13-06-2010, 01:25 AM
Last Post: AlexNik
  [isotimia.gr] 156 ελεγκτές για τη λαθρεπιβίβαση στα ΜΜΜ – 44 εκατ. διαφυγόντα έσοδα AlexNik 0 1.878 10-06-2010, 01:18 PM
Last Post: AlexNik

Forum Jump:



Users browsing this thread: 1 Guest(s)

Disclaimer
Όλες οι φωτογραφίες αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία. Απαγορεύεται η αναπαραγωγη τους αλλα και ολοκληρου του site χωρις την έγγραφη άδεια της Δ.Ο.
Πλοήγηση
Άλλες επιλογές
Mobile Version
RSS Syndication | Cookie Consent Settings
Όροι Χρήσης
Contact Us


Powered By MyBB 1.8.26, © 2002-2024 MyBB Group.
Designed and developed by AlexNik. © 2012-2024