This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.



Thread Rating:
  • 8 Vote(s) - 2.88 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Ναυτεμπορική] Χειρόφρενο στα μέσα μεταφοράς

panos81 Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 537
Joined: 16-11-2009
#6
RE: [Ναυτεμπορική] Χειρόφρενο στα μέσα μεταφοράς
Συμφωνώ και επαυξάνω.

Ο Κουλουμπαρίτσης και η υπόλοιπη κλίκα θεωρούν συρρίκνωση π.χ. την κατάργηση γραμμών με πολύ μικρή επιβατική κίνηση ή την περικοπή τμημάτων γραμμών παράλληλων με το Μετρό.

Ποτέ όμως δεν τους άκουσα να προτείνουν λύσεις για κάποια προβλήματα που είναι πολύ απλές:
- Ζήτησε ποτέ κανείς επέκταση των λεωφορειολωρίδων και καλλίτερη επιτήρησή τους; Έχουν δει το μπάχαλο της Λεωφ. Κηφισίας που πλέον σε όλο το μήκος της νότια των Αναβρύτων είναι απέραντο parking;
- Ζήτησε ποτέ οι οδηγοί να καταγράφουν τους αριθμούς κυκλοφορίας Ι.Χ. ή ταξί που παρακωλύουν τις συγκοινωνίες και να τους καταδίδουν στην Τροχαία;
- Ζήτησε ποτέ κανείς πολύ μικρές αλλαγές σε κάποιες γραμμές που όμως θα αύξανανα σημαντικά την επιβατική τους κίνηση, π.χ. την επέκταση των 501/527 ως το "δαχτυλίδι" του Ο.Τ.Ε., την διέλευση του 541 μέσω της Λεωφ. Κηφισίας και όχι της Πλατ. Κασταλίας, του 060 από τον σταθμό Αμπελοκήπων κ.ά.;
- Ζήτησε ποτέ κανείς την δημιουργία γραμμών νέων γραμμών express και τον εξορθολογισμό των υφιστάμενων; π.χ. την επαναφορά του Ε7 με κατάργηση των Ε6 και Ε14, την δημιουργία γραμμής Πειραιά - Κηφισιάς μέσω Κηφισού/Ν.Ε.Ο.Α.Λ., την δημιουργία γραμμής express μέσω της Περιφερειακής Υμηττού για σύνδεση των βόρειων προαστίων με τα νότια αποφεύγοντας το κέντρο, την κατάργηση των 120/125/340 με δημιουργία μίας αλλά σωστής και πυκνότερης γραμμής;

Ούτε λέμε να μην έχουν κάποια επιδόματα οι οδηγοί και οι άλλοι εργαζόμενοι. Όμως τα επιδόματα αυτά να σχετίζονται με το έργο που προσφέρουν και τα προσόντα τους. Π.Χ. ένας γλωσσομαθής οδηγός, που μιλά άριστα Αγγλικά ή και άλλες γλώσσες, να αναλαμβάνει γραμμές προς/από το αεροδρόμιο ή το λιμάνι του Πειραιά, και να έχει ένα bonus γι' αυτό, έτσι δίνονται κάποια κίνητρα για παροχή καλλίτερου προϊόντος στον επιβάτη. Να έχει επίδομα αυτός που δουλεύει στα νυχτερινά δρομολόγια ή τις Κυριακές, ή αυτός που δουλεύει σε πιο επιβαρυμένες κυκλοφοριακά γραμμές. Δεν έχει την ίδια κόπωση ο οδηγός π.χ. του 732 με αυτόν του 503! Όχι όμως να απαιτούν επίδομα για να πλύνουν τα χέρια τους!

Μέσα στο 2011 λήγει και η προθεσμία της Ε.Ε. για άρση του καμποτάζ στις αστικές συγκοινωνίες (δεν σχετίζεται αυτό με το μνημόνιο). Κατόπιν αυτού, ιδιωτικές Ελληνικές ή ξένες εταιρείες (με πρώτο και καλλίτερο το ΚΤΕΛ Αττικής) θα δικαιούνται να προσφέρουν συγκοινωνιακό έργο στην Αθήνα και δεν θα μπορεί να πει κανείς κουβέντα. Τι θα κάνουν τότε, που θα βρεθούν σε περιβάλλον ανταγωνισμού;
11-02-2011, 10:05 AM
Find Reply



Messages In This Thread
RE: [Ναυτεμπορική] Χειρόφρενο στα μέσα μεταφοράς - by panos81 - 11-02-2011, 10:05 AM

Forum Jump:



Users browsing this thread: 4 Guest(s)

Disclaimer
Όλες οι φωτογραφίες αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία. Απαγορεύεται η αναπαραγωγη τους αλλα και ολοκληρου του site χωρις την έγγραφη άδεια της Δ.Ο.
Πλοήγηση
Άλλες επιλογές
Mobile Version
RSS Syndication | Cookie Consent Settings
Όροι Χρήσης
Contact Us


Powered By MyBB 1.8.26, © 2002-2024 MyBB Group.
Designed and developed by AlexNik. © 2012-2024