Thread Rating:
- 22 Vote(s) - 2.95 Average
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Ποιότητα Παρεχόμενων Υπηρεσιών Της Ο.ΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα
|
Citaro
Honorary member
![]()
Posts: 202
Joined: 13-11-2009
|
RE: Ποιότητα Παρεχόμενων Υπηρεσιών Της ΕΘΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα
Μια πολύ αξιόπιστη πηγή για τα ερωτήματά σου φίλε 420 είναι το site του ΟΑΣΑ. Έχει την έκθεση πεπραγμένων του 2008, απ' όπου προκύπτουν ακριβώς όλα τα παραπάνω.
Αυτό που μου έκανε εντύπωση κατά την ανάγνωση των στοιχείων τους, είναι ότι ο στόχος (όπως το παρουσιάζουν) της ΕΘΕΛ είναι να εκπληρώνει το 90% του προγράμματός της. Για να βγεί αυτό το 90% συνυπολογίζουν ως δεδομένα κάμποσες χιλάδες δεδουλευμένα ρεπό. Χωρίς αυτά το ποσοστό εκτέλεσης πέφετει κάτω από το 70% του προγράμματος. Μπανανία δηλαδή . . . καθώς δεν υπάρχει καμία περίπτωση με το υπάρχον προσωπικό να βγούν σε μια τυπική καθημερινή όλες οι βάρδιες με ολα τα οχήματα και όλους τους οδηγούς απ' οίκω.
Α, και για να μην ξεχνιόμαστε : Εκτέλεση του 90% του προγράμματος σημαίνει ότι βγαίνει το 90% των βαρδιών. Τώρα, αν αυτές καταφερουν να βγάλουν το 90% των δρομολογίων είναι άλλο θέμα, έτσι όπως τα έχουν χαραγμένα. Πχ από τη μέρα που ίδρυσαν το 225 του δίνουν μόνο 40 λεπτά να πάει από Ιλίσια στον Ευαγγελισμό και πίσω. Το ένα και μοναδικό λεωφορείο είναι κάθε μέρα έξω, άρα εκτελείται κατά 100% το πρόγραμμα. ΑΛΛΑ, ξέρετε πόσα δρομολόγια βγάζει; 2 στα 3, καθώς δεν θέλει 40, αλλά 50 λεπτά για τον κύκλο. Οπότε ανά τρία δρομολόγια χάνεται το ένα. Τα ίδια γίνονται και στις υπόλοιπες γραμμές.
Αυτά, φίλε 420! Άντε να κάνουμε σύγκριση με την Hochbahn, ε;
|
|
14-01-2010, 01:51 PM |
|
Messages In This Thread |
RE: Ποιότητα Παρεχόμενων Υπηρεσιών Της ΕΘΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - by Citaro - 14-01-2010, 01:51 PM
|
Users browsing this thread: 1 Guest(s)
|