Thread Rating:
- 22 Vote(s) - 2.95 Average
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Ποιότητα Παρεχόμενων Υπηρεσιών Της Ο.ΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα
|
Citaro
Honorary member
![]()
Posts: 202
Joined: 13-11-2009
|
RE: Ποιότητα Παρεχόμενων Υπηρεσιών Της ΕΘΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα
Quote:Από ότι φαίνεται, οι αρμόδιοι ή δεν ξέρουν ή δεν θέλουν να δώσουν λύσεις. Τα οχήματα επαρκούν (ακόμη), αρκεί να: γίνεται τακτική και επιμελής συντήρηση, να καταργηθούν πραγματικά περιττές γραμμές (Ε42, 408 κλπ) και να εξορθολογιστούν τα δρομολόγια. Αυτά για αρχή και βλέπουμε.
Δεν ξέρω αν επαρκούν οι οδηγοί, μετά από το ξέσκισμα που τους επέβαλαν και τους επιβάλλουν με τις συνεχείς αποκοπές ΗΣΑΠ, και το περσινό εξάμηνο της ΑΜΕΛ. Σκεφθείτε ότι πρόκειται πάντα για γραμμές που δουλεύουν σε στύλ Ολυμπιακών Αγώνων, δηλ. απόλυτη κάλυψη οχημάτων + εφεδρία. Με λίγα λόγια, είναι σαν να δούλευε η ΕΘΕΛ 10 συμβατικές γραμμές επιπλέον.
Αντε και κόψανε τις διάφορες αηδίες (Ε6, Ε42, 408/19/Γ5, Νομισματοκοπείο κλπ.), πόσες βάρδιες θα κερδίσουν; 50; 100; Αποκλείεται παραπάνω. Αυτές όμως δεν φτάνουν ούτε για να καλύψουν τα ρεπό που κόβονται!
Και αντε τώρα με τα δημοσιονομικά σε μαύρο χάλι, να κάνεις και προσλήψεις . . .
|
|
08-01-2010, 07:15 PM |
|
Users browsing this thread: 6 Guest(s)
|