Thread Rating:
- 22 Vote(s) - 2.95 Average
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Ποιότητα Παρεχόμενων Υπηρεσιών Της Ο.ΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα
|
Citaro
Honorary member
Posts: 202
Joined: 13-11-2009
|
RE: Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Τομεας 1
(10-01-2011, 10:43 AM)cmegas Wrote: Με την ίδια λογική, θα μπορούσε να συμβεί και κάτι άλλο:
Έστω ότι έχουμε ένα δρομολόγιο Ε22, που φτάνει στη Σαρωνίδα στις 23.00 περίπου. Γιατί το όχημα αυτό να μην λειτουργήσει ως "τοπικό" μέχρι τον Αγ. Κοσμά, αφού η διαδρομή του προς το Α/Σ Ελληνικού είναι κοινή μέχρι το σημείο αυτό;;
Θέλω να πω δηλαδή, να γίνει κάτι σαν τα τρόλει, που εκτός από τα κλασικά δρομολόγια, έχουν και ειδικά από και προς τα αμαξοστάσια. Αν εδώ είναι ακραία περίπτωση της Ε22, δεν είναι καθόλου ακραία σε γραμμές που τερματίζουν νύχτα στην Αθήνα. (π.χ. τα τελευταία Α2 από Βούλα να πηγαίνουν ξανά μέχρι Άλιμο, ή τα τελευταία Α3/Β3/Α4 μέχρι το "Σαλέμ")
H επίσημη απάντηση του ΟΑΣΑ είναι ότι οι περισσότερες γραμμές από το σημείο που σχολάνε μέχρι το Α/Σ ακολουθούν τελείως διαφορετικές διαδρομές, που δεν εντάσσονται στην κανονική δρομολόγηση, ενώ τα τρόλλευ, θέλουν - δε θέλουν διέρχονται από το κανονικό δίκτυο για να πάνε στα Α/Σ.
Η απάντηση αυτή έχει εν μέρει βάση, αν σκεφτείς ότι πχ τα Ζωγραφιώτικα (220,21,35) για να πάνε μετά το σχόλασμα Ελληνικό ακολουθούν συνήθως τη διαδρομή Υμηττού - Βουλιαγμένης και σπανιότερα περιφερειακό Καρέα. Τα 608, πάλι, όταν σχολάνε Ζωγράφου και είναι η πύλη του Πανεπιστημίου ανοιχτή, την "κοπανάνε" από μέσα και φεύγουν μέσω Καρέα.
Επίσης, ακόμη και για τις γραμμές που προανέφερες, περνάνε μεν κοντά από τα Α/Σ, αλλά και πάλι το Ε22 μπορεί να έρθει από Καλύμνου και να μην πάει γύρω - γύρω από τα Λιμανάκια.
Γενικώς, επειδή οι λεωφορειακές γραμμές είναι πολλές και τα Α/Σ διάσπαρτα, θα γινόταν μπέρδεμα.
Ενώ τα τρόλλευ είναι συγκεκριμένα και στην ουσία ακολουθούν όλα τα εισερχόμενα/εξερχόμενα όλων των γραμμών δύο μεγάλες κατευθύνσεις : Πατησίων για Κόκκινο Μύλο και Πεδίον Άρεως για Αττική. Το Α/Σ του Κεραμεικού είναι αμελητέο και ούτως ή άλλως είναι πάνω στη γραμμή του 21 και σχεδόν δίπλα από τα 12 και 15 που εξυπηρετεί.
Ένας άλλος λόγος , που θεωρώ εγώ ότι δεν γίνεται από/επιβίβαση είναι ότι οι χρόνοι που δίνονται για τη διαδρομή Α/Σ-Αφετηρία και Τέρμα-Α/Σ είναι τσίμα-τσίμα και δεν αρκούν για κανονικό δρομολόγιο. Αν τους "ανοίγανε" θα ξεχείλωνε 8 στις 10 το οκτάωρο του οδηγού.
Πχ: Το πρώτο 224 παίρνει από Καισαριανή στις 05:00 και το όχημα έρχεται από Βοτανικό. Θεωρητικά θα μπορούσε να εξυπηρετήσει από Κάνιγγος και πάνω. Πρακτικά του δίνουν μισή ώρα για να κάνει εξαγωγή και να βρεθεί στην αφετηρία του, οπότε ο οδηγός πρέπει να το πάει μονογκαζιά. Αν ήταν να παίρνει κόσμο έπρεπε να βγεί στις 04:15, δηλ. 15' νωρίτερα και να πάρει δρομολόγιο από Κάνιγγος στις 04:30. Έτσι όμως θα πρέπει η βάρδια να σχολάσει στις 12:15 αντί στις 12:30, που σημαίνει ότι θα χανόταν δρομολόγιο.
(This post was last modified: 10-01-2011, 03:13 PM by Citaro.)
|
|
10-01-2011, 03:12 PM |
|
Messages In This Thread |
RE: Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Τομεας 1 - by Citaro - 10-01-2011, 03:12 PM
|
Users browsing this thread: 13 Guest(s)
|