RE: Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Τομεας 1
Η πραγματική αφετηρία των τοπικών της Γλυφάδας είναι στην περιοχή του Γκολφ. Ως εκ τούτου, είναι προτιμότερο αντί για έναν κύκλο "Γκολφ-Πλατεία-Μετρό Ελληνικού-Λ.Βουλιαγμένης" να ξεκινάνε όλα αυτά από το Ελληνικό (υπενθυμίζω ότι έχω στο μυαλό μου το πρότυπο του Νομισματοκοπείου), να κατεβαίνουν Γλυφάδα ή από την Καράγιωργα, ή από την Λαμπράκη, και από κει Παραλιακή (αναφέρομαι στα 149/170). Αλλά και πέρα απ' αυτό, δεν πιστεύω ότι με το Α3 ανά 10 λεπτά αξίζει να έχουμε 149/170 στο Ελληνικό.
Στην πραγματικότητα, το πρόβλημα της Βουλιαγμένης έχει να κάνει με 2 ζητήματα:
Α) Τα 114, 149/170, Ε22 δεν έχουν κανέναν συντονισμό μεταξύ τους, με αποτέλεσμα να περνάνε ακόμα και τα 3 μαζί, και μετά, το χάος! Είναι απαραίτητο αυτά να είναι συντονισμένα, καθώς ήδη είναι αραιά.
Β) Στις 19.55 ακριβώς, περνά το τελευταίο 114 προς Γλυφάδα. Και σε συνδυασμό με τα 149/170 και Ε22, που, όσο βραδιάζει αραιώνουν, μέχρι τις 22.30 περίπου που περνάει το νυχτερινό 115, μένει όλη η περιοχή πρακτικά ακάλυπτη. Και πιστεύω ότι το 114 έχει μεγάλη αξία για την περιοχή, παρ' όλο που θεωρείται γραμμή με χαμηλή κίνηση.
Πάντως, σχετικά με την πρόταση μου, θέλω όσοι μπορείτε να με βοηθήσετε, γιατί όσο πλησιάζει το άνοιγμα του Μετρό, σκοπεύω να καταθέσω μια "πρόταση" στον Δήμο των "3Β"
114, 115, 149, 170, Ε22 (το Γ1 να 'ταν κι άλλο.........)
(This post was last modified: 09-01-2011, 07:04 PM by cmegas.)
|