(06-01-2011, 01:08 PM)panos81 Wrote: Τα έργα ΔΕΝ θα τελειώσουν. Πιστεύω ότι 1) το τμήμα Ειρήνη - Κηφισιά κλείνει οριστικά για λόγους περιορισμού κόστους / εξοικονόμησης χρημάτων (απλά δεν το ανακοινώνουν για να μην έχουν αντιδράσεις) και 2) το υπόγειο τμήμα επίσης δεν πρόκειται να ξαναανοίξει λόγω του υψηλού κόστους που συνεπάγεται για την ολοκλήρωσή του η ανεύρεση αρχαίων ευρημάτων.
Έτσι πλέον η γραμμή 1 του ΗΣΑΠ θα είναι δύο τμήματα, Πειραιάς - Μοναστηράκι και Αττική - Ειρήνη. Η Νερατζιώτισσα θα εξυπηρετείται μόνο από τον προαστιακό, ενώ το Μαρούσι (κέντρο της περιοχής, καθώς και οι σταθμοί Ειρήνης, Νερατζιώτισσας και Κηφισίας βρίσκονται εντός του Δήμου Αμαρουσίου), η Πεύκη (ΚΑΤ) και η Κηφισιά μένουν μόνο με τα λεωφορεία.
Μην λέμε και ότι θέλουμε! Τα έργα θα τελειώσουν. Απλά μιας και πλεον δεν έχουμε ολυμπιακούς (και εκεί καθυστέρησαν μέχρι τελευταία στιγμή) θα καθυστερήσουν αρκετα... Σύμφωνα με το αρχικό προγραμμα ήταν να τελειώσουν το φθινόπωρο... Κάτι το ένα κάτι το άλλο φτάσαμε χριστούγεννα... και μπήκαν στην μέση οι αρχαιολόγοι... Τώρα απλά αναμένουμε...
Πιθανόν και να χρειαστεί αρκετός καιρός μέχρι οι αρχαιολόγοι να τελειώσουν και να επιτρέψουν τις εργασίες στην περιοχή Μοναστηρακίου και στην σήραγγα. Πιθανόν επίσης αν είναι πολλά τα αρχαία και δεν μετακινούνται να χρειαστεί υπογειοποίηση της γραμμής ή κατασκευή νέας σήραγγας.
Ένα είναι σίγουρο. Ότι η διεύθυνση των ΗΣΑΠ αυτή την στιγμή αντί να πατήσει πόδι όπως θα έκανε κάθε σωστός συγκοινωνιακός φορεας κάθεται και περιμένει αν και όποτε τελειώσει η αρχαιολογική υπηρεσία (μπρρρρρ...) να συνεχίσει τα έργα...
Παντως πιστεύω ότι και να έχουμε καθυστέρηση παράδοσης μέχρι το καλοκαίρι φυσιολογικό είναι για δεδομένα Ελλάδας... Ας μην θίξουμε το πως θα έπρεπε να ήταν