This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.



Thread Rating:
  • 22 Vote(s) - 2.95 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ποιότητα Παρεχόμενων Υπηρεσιών Της Ο.ΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα

panos81 Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 537
Joined: 16-11-2009
#99
RE: Νεες Γραμμες Λεωφορειακης Εξυπηρετησης / Τροποποιησεις / Καταργησεις Γραμμων
(23-12-2010, 08:42 PM)cmegas Wrote: 1) Όσον αφορά τα 106/126/136/137, πιστεύω ότι τώρα θα πέσει όλο τους το βάρος στην ήδη ταλαιπωρημένη Α2...
Υπάρχει και το Μετρό μέχρι το Φιξ... και το τραμ...

(23-12-2010, 08:42 PM)cmegas Wrote: 2) Είχαμε παρατηρήσει εύστοχα ότι η 538 περνούσε από "παρθένες" περιοχές..... Τώρα που καταργείται, θα 'πρεπε να "μοιραστούν" κομμάτια της τα 507 και 536
Πιστεύω ότι μόνο ο δρόμος που οδηγεί από τον Διόνυσο προς την Σταμάτα είναι δρόμος που θα μπορούσε να περνά αποδοτικά ένα λεωφορείο. Ίσως αν επεκταθεί μέσω αυτού το 536 ώστε να γίνει Ζηρίνειο-Διόνυσος-Ροδόπολη, και το 507 να πηγαίνει μόνο Σταμάτα.

(23-12-2010, 08:42 PM)cmegas Wrote: 3) Με δεδομένο τις περιοχές που θα εξυπηρετεί η 202 (και φαντάζομαι ότι θα έχει αρκετά καλές συχνότητες), δεν θα μπορούσε να περιοριστεί η γραμμή τρόλει 4 όσον αφορά το κομμάτι προς τον Αγ. Ιωάννη;
Αχρηστεύεις όμως ελαφρά τη καρδία την υποδομή που κατασκευάστηκε για να επεκταθούν ως εκεί τα τρόλλεϊ;

(23-12-2010, 08:42 PM)cmegas Wrote: 4) Με το να βάζεις σε "βαριές" γραμμές 8μετρα λεωφορεία, δεν βοηθάς την κατάσταση...... Η απόδειξη είναι το 230!
Υπάρχουν γραμμές που το 12μετρο λεωφορείο αντιμετωπίζει πρόβλημα διέλευσης. Τα μικρά λεωφορεία είναι και για τέτοιες γραμμές, όχι μόνο για όσες έχουν χαμηλή επιβατική κίνηση. Το πρόβλημα δεν είναι το μικρό λεωφορείο, αλλά τα αραιά δρομολόγια...

(23-12-2010, 08:42 PM)cmegas Wrote: 5) Με τα 206/237 να σταματούν στη Δάφνη, πιστεύω ότι θα αποκτήσουν μια αξιοπρεπή κίνηση στο κομμάτι Αθήνα-Αγ.Δημήτριος τα 155/Α4/Α3/Β3 (ΕΛΕΟΣ, γιατί τα 2 τελέυταία δεν συγχωνεύονται ακόμα;;Wink
Συμφωνώ για τα Α3/Β3. Πρέπει να γίνουν μία γραμμή μέσω Λεωφ. Βουλιαγμένης και δεξιά Σάκη Καράγιωργα, και τα τμήματά τους στις γειτονιές της Γλυφάδας να γίνουν τοπική γραμμή με αφετηρία στον σταθμό Ελληνικού, και τέρμα κάπου που να υπάρχει στάση τραμ, ώστε να τροφοδοτούν και τα δύο μέσα σταθερής τροχιάς.

23-12-2010, 08:58 PM
Find Reply



Messages In This Thread
[No subject] - by ELBO O405GN - 09-12-2009, 10:48 PM
[No subject] - by Giannis - 30-12-2009, 11:27 AM
[No subject] - by AlexNik - 11-02-2010, 03:38 PM
[No subject] - by ELBO O405GN - 27-02-2010, 10:45 AM
RE: - by N1Ellinikou - 27-02-2010, 06:15 PM
[No subject] - by Citaro - 28-02-2010, 12:21 AM
RE: Νεες Γραμμες Λεωφορειακης Εξυπηρετησης / Τροποποιησεις / Καταργησεις Γραμμων - by panos81 - 23-12-2010, 08:58 PM
Ωράρια Πάσχα 2014 - by alex.ath - 07-04-2014, 09:40 PM

Forum Jump:



Users browsing this thread: 20 Guest(s)

Disclaimer
Όλες οι φωτογραφίες αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία. Απαγορεύεται η αναπαραγωγη τους αλλα και ολοκληρου του site χωρις την έγγραφη άδεια της Δ.Ο.
Πλοήγηση
Άλλες επιλογές
Mobile Version
RSS Syndication | Cookie Consent Settings
Όροι Χρήσης
Contact Us


Powered By MyBB 1.8.26, © 2002-2024 MyBB Group.
Designed and developed by AlexNik. © 2012-2024