This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.



Thread Rating:
  • 22 Vote(s) - 2.95 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ποιότητα Παρεχόμενων Υπηρεσιών Της Ο.ΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα

panos81 Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 537
Joined: 16-11-2009
#94
[split] Νεες Γραμμες Λεωφορειακης Εξυπηρετησης / Τροποποιησεις / Καταργησεις Γραμμων
Για το κόψιμο του 057 και την δημιουργία του 202 συμφωνώ και επαυξάνω, όπως και για την κατάργηση της "χαζομάρας" 538 που ποτέ δεν κατάλαβα σε τι αποσκοπούσε η δημιουργία της.

Το τμήμα των 057 και 024 που κόβεται καλύπτεται από το μετρό (γραμμή 2) ούτως ή άλλως, ενώ υπάρχει και η εναλλακτική λύση των τρόλλεϊ (γραμμή 1 στην θέση του 024, γραμμή 4 στην θέση του 057) αλλά και άλλες γραμμές λεωφορείων. Πιστεύω πως αργά η γρήγορα θα πρέπει να γίνει το ίδιο με το 732 (δύο τοπικές δηλ. 732 Σταθμός Αττικής - Άγιος Φανούριος και 214 Στ. Ευαγγελισμού - Νέα Ελβετία μέσω Φορμίωνος) αλλά και το 054 (ο κλάδος του Περισσού να συγχωνευθεί με το 605 που επίσης να γίνει τοπικό με αφετηρία τα Άνω Πατήσια, ενώ από την πλευρά του Βύρωνα να καραπυκνώσει το 209 και να έχει 12μετρα λεωφορεία - απ' ότι θυμάμαι η διαδρομή τους μεταξύ Παγκρατίου και Μεταμόρφωσης ταυτίζεται). Το 224 πρέπει να φύγει από το κέντρο και να διέρχεται μέσω της Λεωφ. Αλεξάνδρας, ενώ η επίγεια εξυπηρέτηση του κέντρου πρέπει να γίνεται μόνο από τα τρόλλεϊ και έναν αριθμό υφιστάμενων και νέων γραμμών με midi λεωφορεία Solaris που να μπορούν να προσφέρουν μεγάλη συχνότητα δρομολογίων με ευκολία ελιγμών. Σταδιακά, τα μεγάλα θερμικά (12 και 18 μέτρων) πρέπει να φύγουν από το κέντρο με τις αφετηρίες των κορμών να μεταφερθούν περιμετρικά αυτού.

Βεβαίως η συχνότητα του κλάδου του 057 που απομένει μου φαίνεται ανεπαρκής κάθε 15 λεπτά με midi λεωφορεία. Θα έπρεπε κατά την γνώμη μου ή να βάλουν μεγαλύτερα λεωφορεία ή πιο συχνά δρομολόγια. Το πρώτο θα ήταν οικονομικότερο καθώς θα γλύτωναν οδηγούς.
23-12-2010, 04:10 PM
Find Reply



Messages In This Thread
[No subject] - by ELBO O405GN - 09-12-2009, 10:48 PM
[No subject] - by Giannis - 30-12-2009, 11:27 AM
[No subject] - by AlexNik - 11-02-2010, 03:38 PM
[No subject] - by ELBO O405GN - 27-02-2010, 10:45 AM
RE: - by N1Ellinikou - 27-02-2010, 06:15 PM
[No subject] - by Citaro - 28-02-2010, 12:21 AM
[split] Νεες Γραμμες Λεωφορειακης Εξυπηρετησης / Τροποποιησεις / Καταργησεις Γραμμων - by panos81 - 23-12-2010, 04:10 PM
Ωράρια Πάσχα 2014 - by alex.ath - 07-04-2014, 09:40 PM

Forum Jump:



Users browsing this thread: 21 Guest(s)

Disclaimer
Όλες οι φωτογραφίες αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία. Απαγορεύεται η αναπαραγωγη τους αλλα και ολοκληρου του site χωρις την έγγραφη άδεια της Δ.Ο.
Πλοήγηση
Άλλες επιλογές
Mobile Version
RSS Syndication | Cookie Consent Settings
Όροι Χρήσης
Contact Us


Powered By MyBB 1.8.26, © 2002-2024 MyBB Group.
Designed and developed by AlexNik. © 2012-2024