RE: Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Τομεας 5
Το 555 έχει όντως το μειονέκτημα ότι κάποια λεωφορεία αναγράφουν απλά τον αριθμό 555, ενώ άλλα αναλώνουν την μισή προμετωπίδα για να γράψουν ότι είναι διαδημοτική γραμμή, συγκεκριμένα η πάνω σειρά γράφει ΔΙΑΔΗΜ. ΣΥΓΚΟΙΝ. ενώ η κάτω εναλλάσσεται μεταξύ ΒΟΡ. ΠΡΟΑΣΤΕΙΩΝ και ΒΡΙΛ.-ΑΜΑΡ.-ΛΥΚ., λες και ήταν τόσο δύσκολο να γράφει απλά ΛΥΚΟΒΡΥΣΗ - ΒΡΙΛΗΣΣΙΑ σε δύο σειρές. Εκτός αυτού, όταν ο κ. Πατούλης συνέλαβε την ιδέα για την δημιουργία διαδημοτικής συγκοινωνίας, είχε προτείνει ιδιαίτερο χρωματισμό στα λεωφορεία και τις στάσεις ώστε η γραμμή αυτή να γίνει γνωστή στο επιβατικό κοινό με σωστό marketing. Ως προπομπός της έγινε η Διαδημοτική Συγκοινωνία Αμαρουσίου - Πεύκης - Λυκόβρυσης με αριθμό 001, στην οποία κυκλοφόρησαν αρχικά τα Ikarus 260 που είχε ενοικιάσει ο Δήμος Αμαρουσίου από την Ε.ΘΕ.Λ. για τον σκοπό αυτό, τα οποία αργότερα αντικαταστάθηκαν από τα Neoplan φυσικού αερίου και κατόπιν από τα γνωστά ΜΑΝάκια. Τελικά όμως το μόνο ιδιαίτερο χαρακτηριστικό ήταν ένα απλό αυτοκόλλητο σε ένα περίεργο λαχανί χρώμα που απεικόνιζε φύλλα και έγραφε ΔΙΑΔΗΜΟΤΙΚΗ ΓΡΑΜΜΗ ΒΟΡΕΙΩΝ ΠΡΟΑΣΤΙΩΝ, το οποίο αφαιρέθηκε μετά από λίγες μέρες, κάνοντας αυτήν την γραμμή να μην διαφέρει σε τίποτα από μια γραμμή της Ε.ΘΕ.Λ. Το μόνο έντυπο πληροφοριακό υλικό είναι φυλλάδια που τύπωσε ο Δήμος Αμαρουσίου τα οποία διατίθενται μόνο στο περίπτερο πληροφόρησης του Δήμου (όχι το τραμάκι, αλλά το κουβούκλιο που βρίσκεται απέναντι από τα Everest). Όσον αφορά το 001, όχι απλά δεν καταργήθηκε, αλλά αναβαθμίστηκε με την χρήση των "Βεργίνων", πήρε αριθμό 070 αντί 001, και από τότε που κυκλοφόρησαν οι "Βεργίνες" η κίνησή του έχει αυξηθεί αρκετά, καθώς μπορεί να είναι αραιά τα δρομολόγιά του σε σχέση με τις 010-020-030-040, όμως είναι μια γραμμή πιο εύχρηστη για το κοινό καθώς έχει δικές τις στάσεις, με χάρτες και ακριβή ωράρια διέλευσης, μεγάλα λεωφορεία σε καλή κατάσταση, έστω κι αν είναι μεταχειρισμένα, αντί για τους "τσιμεντόλιθους" (Neoplan N4007) του 555 που δεν είναι σε καλή κατάσταση, κάτι για το οποίο εξέφρασε την δυσαρέσκειά του ο κ. Πατούλης.
Αναφορικά με το σχόλιο του Cmaniac για το ότι η γραμμή έχει αριθμό από 5 ενώ μεγάλο μέρος της είναι στον τομέα 4, αυτό είναι σωστό εν μέρει, αλλά υπάρχουν όμως δύο παράγοντες στους οποίους στηρίχθηκε η επιλογή του αριθμού:
1) Ήθελαν έναν εύκολο αριθμό, οπότε εξετάστηκαν δύο ενδεχόμενα: ή στρογγυλό αριθμό, ή και τα τρία ψηφία ίδια. Αυτό αυτομάτως απέκλειε τα 400, 444 και 500 που ήδη ανήκουν σε άλλες γραμμές.
2) Η γραμμή εξυπηρετεί 5 Δήμους, από τους οποίους οι 3 (Λυκόβρυση, Πεύκη, Μαρούσι) είναι στον τομέα 5 ενώ οι 2 (Μελίσσια, Βριλήσσια) στον 4, άρα από αυτής της άποψης ο τομέας 5 υπερισχύει.
|