Επανέρχομαι στην πρόταση που είχα κάνει για τα Τουρκοβούνια, σε αντικατάσταση των 601/3, 651/3, 036, 444 (Γαλάτσι, Ψυχικό, Φιλοθέη)
(26-02-2010, 06:48 PM)Citaro Wrote: 613 ΑΤΤΙΚΟ ΑΛΣΟΣ - ΠΑΝΟΡΜΟΥ - Π. ΨΥΧΙΚΟ (ΚΥΚΛ)
Συνένωση του σημερινού 601/651 και 603/653, στην ουσία.
Χρόνος διαδρομής για όλον τον κύκλο σε αιχμή: 105' (7 λ/φ. x 15')
610 ΠΛ. ΚΥΨΕΛΗΣ - ΓΑΛΑΤΣΙ - ΠΑΝΟΡΜΟΥ - ΦΙΛΟΘΕΗ
Με αφετηρία και τέρμα, ώστε να "σπάσει" το μακαρόνι που είχα προτείνει με τα προηγούμενα πόστ μου. Συνδυασμός του σημερινού 036 μέχρι Πανόρμου και του σημερινού 610 απο Πανόρμου και μετά.
Χρόνος διαδρομής σε αιχμή: 80' ΚΥΨ-ΦΙΛ + 80' ΦΙΛ-ΚΥΨ = 160' (8 λ/φ. x 20')
636 ΟΑΚΑ - ΓΑΛΑΤΣΙ - ΣΤ. ΠΑΝΟΡΜΟΥ - ΣΤ. ΚΑΤΕΧΑΚΗ
Όπως αναλύεται πιο πάνω.
Χρόνος διαδρομής σε αιχμή: 76' ΟΑΚΑ-ΚΑΤ + 68' ΚΑΤ-ΟΑΚΑ = 143' (12 λ/φ. x 12')
Τα δεδομένα έκτοτε άλλαξαν : Το 601/3 κόπηκε, τα 651/3 αρχικά ενισχύθηκαν, γρήγορα όμως ξανα-αραίωσαν και γενικά κόβονται βάρδιες από παντού ελλείψει οδηγών.
Βελτιώνω λοιπόν την πρότασή μου, με βάση και αυτα που σχολιάσατε, και την επεκτείνω και σε δυο - τρεις γραμμές ακόμη.
Έτσι, οι νέες γραμμές που προτείνω για τις περιοχές αυτές ειναι οι εξής:
613 ΑΤΤΙΚΟ ΑΛΣΟΣ - ΠΑΝΟΡΜΟΥ - Π. ΨΥΧΙΚΟ (ΚΥΚΛ)
Συνένωση του σημερινού 651 και 653.
Χρόνος διαδρομής για όλον τον κύκλο σε αιχμή: 80' (6 λ/φ. x 13,5')
610 ΠΛ. ΚΥΨΕΛΗΣ - ΓΑΛΑΤΣΙ - ΠΑΝΟΡΜΟΥ - ΦΙΛΟΘΕΗ
Συνδυασμός του σημερινού 036 μέχρι Πανόρμου και του σημερινού 610 απο Πανόρμου και μετά.
Χρόνος διαδρομής σε αιχμή: 72' ΚΥΨ-ΦΙΛ + 72' ΦΙΛ-ΚΥΨ = 144' (8 λ/φ. x 18')
636 ΣΤ. ΚΑΤΕΧΑΚΗ - ΣΤ. ΠΑΝΟΡΜΟΥ - ΓΑΛΑΤΣΙ - ΟΑΚΑ
Εξυπηρετεί τον κλάδο Κατεχάκη - Ν. Ψυχικό - Πανόρμου του σημερινού 036. Συνεξυπηρετεί τη Ν. Φιλοθέη και την Πρωτοπαππαδάκη μαζί με τα 651/610, συνεχίζει Βείκου, μπαίνει στο τέρμα Περισσού σαν το 444 και μετά από Κύμης προς Ειρήνη και Α.Σ. ΟΑΚΑ.
Χρόνος διαδρομής σε αιχμή: 70' ΚΑΤ-ΟΑΚΑ και 74' ΟΑΚΑ - ΚΑΤ = 144' (8 λ/φ x 18')
644 ΟΑΚΑ - ΓΑΛΑΤΣΙ - ΗΣΑΠ ΑΝΩ ΠΑΤΗΣΙΩΝ (ΚΥΚΛ)
Ο κλάδος του σημερινού 444 από Άνω Πατήσια μέχρι Καποδιστρίου. Συνέχεια προς ΟΑΚΑ οπως το 636 που προτείνω. Ο κλάδος του σημερινού 444 από Καποδιστρίου μέχρι Χαλάνδρι καταργείται λόγω επικάλυψής του από το 421.
Χρόνος διαδρομής κυκλική σε αιχή : 90' (5 λ/φ x 18')
605 ΠΕΡΙΣΣΟΣ - ΗΣΑΠ ΑΝΩ ΠΑΤΗΣΙΩΝ - ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗ
Συνένωση του σημερινού Β8 και του σημερινού 605, από τα οποία κόβεται ο κλάδος Άνω Πατήσια - Στουρνάρη, καθώς επικαλύπτεται από τα τρόλλευ και τον ΗΣΑΠ. Τα 7 οχήματα που περισσεύουν δίνονται στις νέες γραμμές που περιγράφω.
Χρόνος διαδρομής σε αιχμή : 45' ΠΕΡ - ΜΕΤ και 45' ΜΕΤ - ΠΕΡ = 90' (6 λ/φ x 15')
Τέλος, σε σχέση με γενικότερη αναθεώρηση των διακεντρικών γραμμών που δημιουγήθηκαν το 2005 (που θα αναφερθώ στο αντίστοιχο τόπικ "κορμών"), προτείνω :
"Σπάσιμο" του σημερινού 054 όσον αφορά τον κλάδο προς Περισσό.
Ο κλάδος Περισσού να γίνει κεντρική γραμμή όπως ήταν παλιότερα, καθώς είναι δύσκολη οποιαδήποτε άλλη σύντμησή του (πρώτη επαφή με την Πατησίων έχει στην Πλ. Κολιάτσου, επίσης δεν συναντάει μέσο σταθερής πριν τη Βικτώρια).
Επίσης, προτείνω ο κλάδος του 622 προς Άνω Γαλάτσι, να δοθεί στο σημερινό 054, ώστε να αποκτήσει το Άνω Γαλάτσι ομαλότερη συχνότητα (σήμερα εξυπηρετείται με "κουτσά" δρομολόγια 10/20, 15/25, λόγω συγκροτήματος γραμμής 622/815).
Άρα, οι γραμμές που δημιουργούνται με τα παραπάνω, είναι :
606 ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ - ΛΑΜΠΡΙΝΗ - ΠΕΡΙΣΣΟΣ
Ό,τι ήταν το 054 πριν την ένωσή του με το 211. Αλλάζω αρίθμηση για να ταιριάζει με αυτή του τομέα "6" που εξυπηρετεί, καθώς το 054 ήταν κατάλοιπο της παλιάς γραμμής Αθήνα-Λαμπρινή, που όντως τερμάτιζε στον τομέα "0".
Χρόνος διαδρομής ΠΟΛ - ΠΕΡ 45' και ΠΕΡ - ΠΟΛ 45' = 90' (6 λ/φ χ 15')
621 ΒΥΡΩΝΑΣ - ΑΚΑΔΗΜΙΑ - ΑΝΩ ΓΑΛΑΤΣΙ
Συνένωση του σημερινού κλάδου του 054 από Μεταμόρφωση Βύρωνα μέχρι Ρηγίλλης, και του κλάδου 622 από Ρηγίλλης μέχρι Άνω Γαλάτσι.
Αλλάζω αριθμό γραμμής για να μην υπάρχει καμία σύγχυση με το παλιό 622, επίσης αλλάζω ονομασία γιατί οι "Μεταμορφώσεις" είναι δύο και συγχέονται . . .
Χρόνος διαδρομής αιχμής 1:05' ΒΥΡ - ΓΑΛ και 1:10' ΓΑΛ - ΒΥΡ = 2:15 (9 λ/φ x 15')
Υ.Γ. Για τον κλάδο του 622 Γουδιού, που "περίσσεψε", έχω άλλες σκέψεις, που θα τις γράψω στο σχετικό τόπικ "κορμών" .