Thread Rating:
- 33 Vote(s) - 3.03 Average
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Κορμοί / Express
|
Citaro
Honorary member
Posts: 202
Joined: 13-11-2009
|
1A. ΚΟΡΜΟΙ ΝΟΤΙΟΥ ΤΟΜΕΑ (Α1 - Α4)
Α1/Ε1 : Το Α1 Πειραιάς - Βούλα έχει αποψιλωθεί και δουλεύει ανά 15' - 25' με 9 νταλίκες στην αιχμή. Παράλληλα δουλεύει το Ε1 με 20' συχνότητα και 6 Ν1, που όμως δεν το περιμένεις, απλά τυχαίνει και έρχεται. Τέλος, υπάρχει και η γραμμή 3 του τράμ, που κινείται ακριβώς παράλληλα με τα Α1/Ε1 από Φάληρο και μετά. Έτσι σπαταλώνται πόροι και δεν επιτυγχάνεται καλή εξυπηρέτηση.
ΠΡΟΤΑΣΗ : Κατάργηση του Α1 και διπλασιασμός της συχνότητας του Ε1, το οποίο μετονομάζεται σε Χ1. Θα έχει 13 νταλίκες για 10λεπτη συχνότητα. Όσοι κινούνται από Πειραιά για Παραλία θα απολαμβάνουν στάνταρ γρήγορες διαδρομές, και όσοι έχουν προορισμό τις ενδιάμεσες στάσεις θα εξυπηρετούνται από το τράμ, ούτως ώστε να αποκτήσει νόημα η ύπαρξή του. Έχουμε και όφελος δύο οχήματα.
Β1 : Κορμός - παρωδία. Δρομολόγια ανά 25 - 45 λεπτά και διαδρομή εντελώς τοπική. Καμία συνεργασία με το 101 που αποτελεί "αδερφάκι" όσον αφορά τις περιοχές που εξυπηρετούν.
ΠΡΟΤΑΣΗ : Ένωση του κυκλώματος Β1/101. Μετονομασία του Β1 σε 102, συντονισμένες αναχωρήσεις από Πειραιά και από Αργυρούπολη ούτως ώστε να έχει συγκοινωνία ανά 12 - 20' συνδυασμένα. Σε δεύτερη φάση (αν φτάσει ποτέ το τράμ στον Πειραιά) μετατροπή των γραμμών σε τοπικές με αναστροφή στην 3η Καλαμακίου και μέσα από τη Θουκυδίδου (Άλιμος).
Α2 : Άκρως επιτυχημένος κορμός, σωστά σχεδιασμένος αλλά με ελλιπή δρομολόγια.
ΠΡΟΤΑΣΗ : Οπωσδήποτε πύκνωση δρομολογίων, με τη χρησιμοποίηση των 2 οχημάτων που θα περισσέψουν από το κόψιμο του Α1.
Β2 : Καλή γραμμή με κακές συχνότητες. Χρησιμεύει ως αρτηριακή σύνδεση του Π. Φαλήρου/παραλιακώς με τη Λεωφ. Συγγρού και την Αθήνα επειδή δεν επαρκεί το Ε22, που όλοι το προτιμούν. Ειδικά τις ώρες αιχμής γίνεται το αδιαχώρητο.
Ε22 : Πολύ επιτυχημένη γραμμή, αλλά είναι "μακαρόνι", ξεκινάει σήμερα και φτάνει μεθαύριο. Επιπλέον, από τότε που λειτούργησε έχει διαλυθεί το πλέγμα των τοπικών Βάρης, καθώς το Ε22 περνάει ασυντόντιστα.
Στο κομμάτι της παραλιακής/Συγγρού, εξυπηρετεί μαζί με το Β2, αλλά δεν συντονίζονται και μπορεί ακόμη και στην αιχμή να αφήσουν κενά 20λεπτα.
ΠΡΟΤΑΣΗ για Β2/Ε22 : Σπάσιμο του Ε22 στη Γλυφάδα. Κόψιμο του Β2. Ίδρυση της γραμμής Χ2 ΓΛΥΦΑΔΑ - ΣΥΓΓΡΟΥ/ΦΙΞ με πυκνές συχνότητες και εξυπηρέτηση Εξπρές. Για τις ενδιάμεσες στάσεις, ό,τι είπαμε για το Α1. Τράμ και από Τροκαντερό με το αναβαθμισμένο 550 (θα τα πούμε στη συνέχεια).
Με βάση τα διαθέσιμα αρθρωτά οχήματα, θα βγεί συχνότητα για το Ε22 30' (αρκεί) με 4 οχήματα και για το Χ2 9' (με 10 οχήματα), δηλ. όσα δρομολογούνται σήμερα.
Α3/Β3 : Κορμοί με ολίγον από τοπικό. Ενώ κινούνται μια χαρά στη Βουλιαγμένης, πριν τη Γλυφάδα κάνουν κύκλους σαν σε λούνα πάρκ, με συνέπεια να χαλάει ο συντονισμός τους και να κυκλοφορούν πολύ αραιά.
ΠΡΟΤΑΣΗ : Όταν με το καλό ξεκινήσει το μετρό στο Ελληνικό, ενοποίηση των Α3/Β3 σε ενιαίο κορμό με συχνότητα 10' και απευθείας δρομολόγιο Γλυφάδα από Σ.Καράγιωργα/Ναπ. Ζέρβα. Το Α3 θα αποτελεί την μοναδική επίγεια γραμμή Αθήνα - Βουλιαγμένης μετά την έλευση του μετρό. Τα τοπικά κομμάτια (Ευρυάλη/Καραχάλιου) θα δοθούν σε τοπικές γραμμές , που εν όψει μετρό ούτως η άλλως πρέπει να ξανασχεδιαστούν. Οχήματα αρθρωτά (εξυπακούεται)
Α4 : Η γραμμή έχει χάσει τον λόγο ύπαρξής της πέραν Δάφνης προς Αθήνα , καθώς η πλειοψηφία των επιβατών χρησιμοποιεί το μετρό. Περαιτέρω, η ακανόνιστη λειτουργία της σε σχέση με το 154 ταλαιπωρεί τους επιβάτες της Αργυρούπολης.
ΠΡΟΤΑΣΗ : Κόψιμο του Α4. Ίδρυση τοπικής γραμμής 153 ΑΓ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ - ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ - ΤΕΡΨΙΘΕΑ με αρθρωτά οχήματα, που θα αλληλοσυμπληρώνεται με το πολύ καλό 154. Στόχος συνδυασμένης συχνότητας θα πρέπει να είναι τα 6' για Αργυρούπολη.
Β4 : Ισχύει ό,τι και για το Β1. Τοπική γραμμή που έπρεπε εδώ και καιρό να έχει κοπεί πέραν Αγ. Δημητρίου.
ΠΡΟΤΑΣΗ : Αφού άντεξε μέχρι εδώ, κόψιμο μόλις φτάσει το μετρό στο Ελληνικό. Ένταξη του μικρού της τμήματος (Γερουλάνου/Σούρμενα) στο νέο δίκτυο τοπικών Ελληνικού/Γλυφάδας.
(This post was last modified: 14-11-2009, 12:47 PM by Citaro.)
|
|
14-11-2009, 12:38 PM |
|
Messages In This Thread |
[No subject] - by Citaro - 14-11-2009, 12:38 PM
RE: - by abc - 20-11-2009, 04:40 PM
RE: - by abc - 20-11-2009, 09:00 PM
|
Possibly Related Threads… |
Thread |
Author |
Replies |
Views |
Last Post |
|
Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Τομεας 1 |
AlexNik |
16 |
12.421 |
27-11-2013, 04:02 PM
Last Post: Nikolas A.
|
|
Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Τομεας 2 |
AlexNik |
57 |
35.944 |
16-11-2013, 07:30 PM
Last Post: Nikolas A.
|
|
Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Τομεας 6 |
AlexNik |
14 |
12.567 |
16-11-2013, 03:48 PM
Last Post: Nikolas A.
|
|
Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Τομεας 7 |
AlexNik |
20 |
14.728 |
07-11-2013, 01:31 AM
Last Post: Nikolas A.
|
|
Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Τομεας 0 |
AlexNik |
21 |
16.713 |
30-06-2013, 09:20 PM
Last Post: nikos1991
|
|
Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΗΛΠΑΠ |
nikos1991 |
2 |
4.018 |
07-06-2013, 09:36 PM
Last Post: Paul
|
|
Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Τομεας 5 |
AlexNik |
21 |
15.925 |
05-10-2011, 01:00 PM
Last Post: cmegas
|
|
Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Τομεας 8 |
AlexNik |
5 |
6.145 |
17-12-2010, 08:16 PM
Last Post: Citaro
|
|
Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Τομεας 3 |
AlexNik |
11 |
11.257 |
02-10-2010, 04:10 PM
Last Post: maledictus
|
|
Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Τομεας 4 |
AlexNik |
10 |
8.129 |
07-02-2010, 02:31 PM
Last Post: ELBO O405GN
|
Users browsing this thread: 13 Guest(s)
|