(26-11-2010, 05:02 PM)abc Wrote: Νομίζω ότι εννοεί την βελτίωση των υπηρεσιών στις περιοχές που ήδη εξυπηρετεί.
Δεν καταλαβαίνω ποιές υπηρεσίες πρέπει να βελτιωθούν στα Μεσόγεια. Αν εννοούν αναδιάρθρωση των γραμμών με το υπάρχον υλικό και τις υπάρχουσες βάρδιες, καμια αντίρρηση.
Είμαι όμως πλήρως και κάθετα αντίθετος με οποιαδήποτε διοχέτευση λεωφορείων στα Μεσόγεια σε βάρος του Λεκανοπεδίου.
Να μην ξεχνάμε ότι
τα Μεσόγεια ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΘΗΝΑ, ασχέτως το ότι αρκετοί κάφροι κάνουν τα πάντα για να τα καταντήσουν ίδια και χειρότερα με τον πολεοδομικό ιστό της Αθήνας.
Τα Μεσόγεια είναι περιαστική περιοχή και συνεξυπηρετούνται από τα ΚΤΕΛ. Άρα, η εξυπηρέτηση θα πρέπει να παρέχεται με όρους regional/περιαστικής συγκοινωνίας.
Δεν μπορεί ο κάθε κάγκουρας που παράτησε τα προάστια της Αθήνας για να εγκατασταθεί στο αυθαίρετό του με 10 ημιυπαίθριους, τρια ημιυπόγεια, ένα ημιδιαμέρισμα και δυο ημιαποθήκες (όλο αυτό ονομάζεται "μεζονέτα") να περιμένει να του φέρουν και τη συγκοινωνία που είχε μάθει από την Αθήνα (κάθε 10 λεπτά μέχρι τις 12 το βράδυ).
Αφού πήγε στην "εξοχή" για να χαρεί το "οικόπεδό" του, θα ζήσει "εξοχικά".
Σε αυτό που συμφωνώ είναι στην αναδιάρθρωση των γραμμών που ήδη υπάρχουν, ώστε να προσεγγίζουν τον Προαστιακό και να μην πηγαίνουν μέχρι την Πλακεντίας.
Αυτό μπορεί να γίνει με όλες τις γραμμές των Μεσογείων πλην των 304/5 και 308, που είναι οι "κορμοί" και παρέχουν την βασική συγκοινωνιακή κάλυψη.
Για ό,τι δεν καλύψει ο ΟΑΣΑ, ας απευθυνθούν στα ΚΤΕΛ. Από εκεί δεν κατάγονται οι λεωφορειούχοι; Ας τα εξυπηρετήσουν λοιπόν τα μέρη τους.