(25-11-2010, 09:05 PM)cmegas Wrote: Δεν βλέπω να γίνεται τίποτα με τις νότιες γραμμές! Ένα "συμμάζεμα" στα τοπικά που ξεκινούν από τη Γλυφάδα και στα Α3/Β3 δεν θα έπρεπε να γίνει; To μόνο που ελπίζω είναι να γίνει αυτό όταν (λέμε, όταν) ανοίξει το μετρό του Ελληνικού (έχω στο μυαλό μου ένα "μοντέλο" σαν το σταθμό του Νομισματοκοπείου).
Το φωναζαμε απο παλια αυτο, να γινει δηλαδη η γραμμη ''Α3 ΑΚΑΔΗΜΙΑ-ΓΛΥΦΑΔΑ'' πηγαινοντας κατευθειαν χωρις την ασκοπη περιπλανηση απο Ν.Ευρυαλη και Καραχαλιο αντιστοιχα.
Οσον αφορα τις νυχτερινες γραμμες, θεωρω απαραδεκτη την μειωση συχνοτητων, μιας και τα Παρασκευοσαββατοκυριακα εχουν αρκετη ζητηση.
Το 155 μας απεδειξε για αλλη μια φορα οτι ειναι ''πολυ σκληρο για να πεθανει''.
Απορω ομως τι θα γινει με το Β4 οταν καταργηθει. Θα ξεκινα απο την αφετηρια στα Σουρμενα ή μηπως θα ''αντικατασταθει'' απο το 210? Αν συνεχισουν παλι ανεξαρτητα, δηλαδη 210 μαζι με ''πετσοκομμενο'' Β4 μαλλον θα συνεχισουν να ειναι το ιδιο μπαχαλο με σημερα (περνανε παααντα μαζι...). Εκτος και αν το 210 καταργηθει και το τμημα στην Ανω Γλυφαδα το αναλαβει το Α4 κανοντας βολτα εως την Πλ. Καραισκακη, οπως ακριβως το Β1.
Επισης, πολλες γραμμες φαντασματα εχουν μεινει εκτος ''ψαλιδιου'', για παραγειγμα 125, 162, 163, 201 και τα τοπικα Γλυφαδας (124, 128, 129, 205, 207)