H είδηση αυτή μπορώ να πω ότι επιβεβαιώνει εν πολλοίς τις προτάσεις και τις σκέψεις μας επί του ζητήματος των άχρηστων λεωφορείων!
Εν τέλει εφαρμόζονται όλα αυτά, τα οποία εδώ και πολύ καιρό τα γράφουμε και τα προτείνουμε εδώ και σε άλλα forum.
Kαι είναι βέβαιο ότι κάποιοι τα διαβάζουν. Απλά, έπρεπε να χρηματοδοτηθεί η σχετική μελέτη
, να πληρωθούν ορισμένα λαμόγια, για να καταλήξουν σε αυτά τα οποία εμείς ως απλοί επιβάτες - ενδιαφερόμενοι για το αντικείμενο, τους τα προσφέρουμε τσάμπα και με πιστοποιητικό . . .
Τέλος πάντων, ας δούμε την είδηση αναλυτικά :
1. Το
Α4/208 είχε επισημανθεί σε αυτό το φόρουμ ότι θα γίνει, και έτσι θα παραμείνει μια βασική σύνδεση της Ηλιούπολης με το κέντρο της Αθήνας. Θεωρώ την κίνηση αυτή πολύ σωστή, γιατί αφ' ενος θα ενωθούν καλύτερα η Ηλιούπολη με την Αργυρούπολη, σε υποστήριξη του 140, και αφ' ετέρου παραμένει η σύνδεση με την Αθήνα δύο σημαντικών περιοχών (για να μην γκρινιάζουν και οι δήμαρχοι).
2. Για το
103/141 περισσεύει κάθε σχόλιο πλέον, αρκετά το κουράσαμε και αρκετά μας κούρασε . . .
3. Για το
113 : Όπως το καταλαβαίνω το πινακάκι, σημαίνει κατάργηση και ενίσχυση του 109, που του κόψανε λεωφορείο.
4. Για το
Χ42 : Κι εδώ μάλλον κατάργηση εννοούν (και καλώς το εννοούν).
5. Το
Β13 ορθώς κονταίνει. Δεν πρόσφερε τίποτα όσο καιρό κατέβαινε μαζί με το Α13 στην Αθήνα. Εξάλλου, την μεγάλη ζήτηση την έχει το 12 που πάει κέντρο, και όχι το Α13 που πάει . . . Πακιστάν!
6. Το
Α12 θα είναι η τρίτη φορά που επιχειρείται το κόψιμό του και η εφαρμογή τοπικού Φυλής, αλλά πολύ φοβάμαι πως οι Αρβανίτες έχουν άλλη γνώμη και θα βγάλουν πάλι τα πιστόλια!!
7. Για το
Β4 ισχύουν όσα λέμε για τις άλλες γραμμές των Νοτίων Προαστείων : Καιρός ήταν !
8. Για το
Α9/Β9 αμφιβάλλω αν είναι σωστή η κίνηση να καταργηθεί το Α και να δοθούν τα οχήματα στο Β. Αυτό θα σημάνει την γενική αραίωση της συχνότητας στο τμήμα Μεταμόρφωση - Αθήνα. Έπειτα, μην περιμένουμε και κανένα θαύμα από το
542 : Μαντεύω ότι θα έχει κάτι συχνότητες άσ' τα να πάνε.
9. Το
213, απ' ότι φαίνεται θα το αναλάβει το 212 με μια μικρή περιπορεία γύρω από το Νεκρ. Βύρωνα. Ανάσα θα δώσει οπωσδήποτε το όχημα του 213, που θα προστεθεί στα (κομμένα) του 212.
10. Τα
100/200 θεωρώ ότι έχουν χάσει το λόγο ύπαρξής τους (σύνδεση του εμπορικού κέντρου), αφού εμπορικό κέντρο πλέον δεν υπάρχει . . . Μαντεύω πως θα κόψουν τα τμήματα των γραμμών αυτών που διέρχονται κάτω από την Ομόνοια.
11. Το
057, αν κατάλαβα καλά, πάει για "σπάσιμο" σε δύο γραμμές : Μια τοπική Σεπόλια - Ομόνοια και μια άλλη Συγγρού/Φίξ - Δάφνη, που θα αναλάβει και το τμήμα της Βρεσθένης - Φραντζή του
024. Αν γίνει έτσι, είναι πολύ σωστή κίνηση.
12. Το
024 ορθώς κόβεται στην Αττική. Το κομμάτι της Λιοσίων - Χαλκοκονδύλη - Ακαδημία το καλύπτει το 732 με καλές συχνότητες, και το κομμάτι της Βρεσθένης - Φραντζή, απ' ότι φαίνεται πάει στο 057, με όποια μορφή αυτό θα συνεχίσει να υπάρχει.
13. Για τις γραμμές της Ιεράς Οδού
Α/Β17, 839, 851 δεν σχολιάζω, ισχύουν όσα και για το 103 (δηλ. αργήσατε τρία χρόνια !!)
14. Για τα
106/126, αν ισχύει μόνο η μεταφορά τους στο Φίξ έχει καλώς, αν όμως μιλάμε για συγχώνευση, τότε θα προκύψει ένα τοπικό "μακαρόνι", για τη χρησιμότητα του οποίου δεν είμαι και τόσο σίγουρος.
15. Ομοίως και για τα
136/37. Σωστή η μεταφορά τους στο μετρό "Φίξ".
16. Για τα
206/237 τα' χουμε πει πολλές φορές, ισχύουν όσα και για το 103 και για τα λοιπά ακτινικά, δηλ.
καιρός ήταν!
17. Για το
Α11/Β11 διαφωνώ. Πρέπει να έχει ώρες αναχώρησης από κέντρο, δηλ. στάνταρ αφετηρία και στάνταρ τέρμα. Αν το κάνουν κυκλικό, θα γίνει μπάχαλο. Συνεπώς, έστω και στη Σουρμελή ή στο Στ. Λαρίσης, που λέει ο λόγος, αλλά πρέπει να έχει αφετηρία.
Για το θέμα του Β11 δεν γνωρίζω. Πιστεύω όμως ότι "περπατιέται" το κομμάτι από το Θέατρο Πέτρας μέχρι εκεί που βρίσκει το Β13.
18. Για τις
νυχτερινές γραμμές, ας μην το σχολιάσω. Κάναμε αμάν να δούμε κανα δυο λεωφορεία τη νύχτα (τα οποία είναι το ΣΚ γεμάτα) και πάνε να τα αραιώσοουν. Αντιπρόταση : Αραίωση τις καθημερινές, αν δεν βγαίνει το πελατολόγιο, αλλά διαφορετικό (πυκνότερο) δρομολόγιο Παρασκευή και Σάββατο. Οπωσδήποτε το ΣΚ μία το μισάωρο, αλλιώς δεν κάνουμε τίποτα.
19. Υπάρχουν και "παράπλευρες" πληροφορίες , οι οποίες προκαλούν απορία:
μείωση συχνοτήτων και γραμμών αναμένεται στα όρια των δήμων Αθηναίων και Πειραιά, αλλά και στους «προσφυγικούς» δήμους της Δραπετσώνας, του Κερατσινίου, του Ταύρου, της Καισαριανής, του Αιγάλεω, της Νέας Ιωνίας, της Δάφνης και της Μεταμόρφωσης.
Δεν ξέρω τι γίνεται στη Δραπετσώνα και στο Κερατσίνι, αλλά να πληροφορήσω τους "γνώστες" του ΟΑΣΑ ότι της Καισαριανής τα χαμόσπιτα γίνανε οκταόροφα θηρία, που σημαίνει ότι στεγάζεται πολύ περισσότερος κόσμος πλέον εκεί. Πού την είδαν τη μείωση πληθυσμού, δεν μπορώ να καταλάβω. . . Το 224 πάντως "βογκάει" όλες τις ώρες!
Τέλος, για τις Κυριακές που λένε ό,τι λένε, τι να πώ; Ποιές είναι οι περιοχές που έχουν αυξημένη ζήτηση τις καθημερινές ; ΟΛΕΣ!! Πλην της παραλιακής, ίσως ! Και τι εννούν, δηλαδή; Ότι θα αφήσουν την Κηφισίας με ένα λεωφορείο το μισάωρο, επειδή την Κυριακή δεν εργάζεται κόσμος εκεί;
Δεν εννοούν να καταλάβουν ότι την Κυριακή ο κόσμος θελει να πάει μια βόλτα χωρίς να πάρει κατ΄ανάγκη το αυτοκίνητο. Πώς να το κάνει όμως όταν μου αφήνεις πχ το 140 με δρομολόγια ανά 40' ;; Δηλαδή ο Βυρωνιώτης ή ο Ζωγραφιώτης δεν έχει δικαίωμα να χαζέψει βιτρίνες στη Γλυφάδα ή να πιεί έναν καφέ στην παραλία;;
Η Κυριακή, γενικά, έχει μπεί στο στόχαστρο λόγω της προσαύξησης στο μισθό (75%) των οδηγών, αλλά το έχουν παρακάνει!! Προχθές κοίταγα τα δρομολόγια του Παγκρατίου και διαπίστωσα ότι έχουν αφήσει το 2 το 4 και το 11 με δρομολόγια ανά 20 - 25' !!
Και άσε τον κόσμο που πήγε μια βόλτα στο κέντρο να περιμένει με τις ώρες να γυρίσει σπίτι . . . την ώρα που όλη η Ευρώπη τις Κυριακές έχει συχνότητες σχεδόν τις ίδιες με τις καθημερινές εκτός αιχμής, και η Θεσσαλονίκη στέλνει το πρωί (καφές στην Αριστοτέλους) και το απόγευμα (βόλτα παραλία) σε όλες τις γραμμές ενισχυτικά και έχει συχνότητες 10λεπτές !!!
Σε γενικές γραμμές καλά τα πάνε με τις τροποποιήσεις. Όσο για την απορία του alliance για τα 811/12, πιθανολογώ ότι ήθελαν να αφήσουν κάτι στην Ιερά Οδό, κυρίως για να στηριχθεί η Γεωπονική, που θα ξέμενε με 5 διελέυσεις την ώρα (4 χ 856 και 1χ Α16). Το Γ16 / 866 δεν συγχωνεύονται αφού το ένα πάει από Καβάλας, το άλλο πάει από Ιερά Οδό. Να κόψεις την Καβάλας; Έχει ζήτηση. Να κόψεις την Ιερά; Μα δεν έμεινε και τίποτα να σε βγάλει από Ιερά Οδό στο Δαφνί.
Άλλο πράγμα με εξοργίζει : Το
155 που πάλι το κάνουν γαργάρα!