(25-11-2010, 02:49 PM)Cmaniac Wrote: Η Αθηνα ειναι μια πολη που ζει και την νυχτα και αυτο ειναι κατι το οποιο δεν λαμβανουν υποψιν απ οσο μπορω να καταλαβω. ...Περιοχες οπως του Ψυρρη, ο Κεραμεικος (Γκαζι), το Περιστερι (πλατεια Μπουρναζιου, Θηβων) αλλα και η Πανορμου θα επρεπε τη νυχτα να εξυπηρετουνται απο τα ΜΜΜ επαρκως, ομως με αυξημενο εισιτηριο.
Αυτό δεν πρόκειται με τα μέτρα της τρόικας να συνεχιστεί για πολύ... με την κάθετη αύξηση των ωρών εργασίας και την εξίσου κάθετη μείωση των μισθών, κανείς πια δεν θα έχει ούτε τον χρόνο, ούτε τα λεφτά για διασκέδαση. Αν δουλεύεις 15-18 ώρες την μέρα μη συμπεριλαμβανομένων των - απλήτωτων βέβαια - υπερωριών, και παίρνεις € 450 - € 500 τον μήνα, τότε με τι κουράγιο θα πας να ξενυχτήσεις; Και με τι λεφτά;
Κι εγώ γενικά συμφωνώ με τις κινήσεις αυτές. Για το "τρίο" των Α12/Β12 και Χ42, προτείνω το Χ42 να αναδιαμορφωθεί στα πρότυπα των Χ40/Χ41, με αφετηρία στο Ο.Α.Κ.Α. αντί για την Πλακεντίας και τερματισμό στην Φυλή αντί για τα Άνω Λιόσια, ενώ το Α12 να τερματίζει στα Άνω Λιόσια. Όταν το Σ.Κ.Α. λειτουργήσει, τότε τα Χ40/Χ41/Χ42 μπορούν να ξεκινούν από εκεί.
Για τα Α11 και Β11 δεν προτείνω να καταργηθεί κανένα, αλλά να κοπούν ως την Αττική ή ως τα Κάτω Πατήσια (για να γλυτώνουν την Λιοσίων).