Thread Rating:
- 15 Vote(s) - 3.27 Average
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
panos81
Εγγεγραμμένος
Posts: 537
Joined: 16-11-2009
|
RE: Ο στόλος
Στο τεύχος της 2ας Οκτωβρίου της τοπικής εφημερίδας "Ερμής", αναφέρεται ότι έγινε συνάντηση μεταξύ του Δημάρχου Αμαρουσιου Γ. Πατούλη και του Δ.Σ. του Ο.Α.Σ.Α. με κύριο θέμα την μεταφορά των αφετηριών από τον ανατολικό σταθμό του Ο.Α.Κ.Α. σε άλλη θέση. Στο περιθώριό της όμως συζητήθηκε, λέει, και η ανανέωση του στόλου της Συγκοινωνίας Αμαρουσίου με την παραχώρηση "μικρών και ευέλικτων" λεωφορείων του Ο.Α.Σ.Α.
Βγάλτε συμπεράσματα...
Να δώσει η Ε.ΘΕ.Λ. Solaris Urbino 8.6; Δεν το νομίζω.
Να δώσει "τσιμεντόλιθους" (Neoplan N4007); Ούτε τέτοια νομίζω ότι περισσεύουν. Άλλωστε δεν μιλάμε για 1-2 οχήματα. Για να αντικατασταθεί η 1η δεκάδα λεωφορείων της Συγκοινωνίας Αμαρουσίου, χρειάζονται τουλάχιστον 5-6, λαμβάνοντας υπόψη την προσθήκη των 5 "Βεργίνων" που έγινε πέρσι τον Σεπτέμβρη. Επιπλέον, ο Πατούλης είχε εκφράσει την δυσαρέσκειά του για τα λεωφορεία αυτά από την αρχή λειτουργίας της γραμμής 555, χαρακτηρίζοντάς τα ως "παλιά, τρακκαρισμένα και θορυβώδη". Σε αυτό δεν έχει άδικο. Χώρια που είναι πολύ τσιμινιέρες για την ηλικία τους.
Τα ΜΑΝάκια που δεν έχουν χαμηλό δάπεδο, συνεπώς έχουν λιγότερους περιορισμούς όσον αφορά την εσωτερική διαρρύθμιση, διαθέτουν ονομαστικά 15 θέσεις καθήμενων και 20 όρθιων, αν και πολλές φορές μπαίνουν μέσα διπλάσιοι επιβάτες από την χωρητικότητα αυτή. Στα Neoplan N4007, πολύς εσωτερικός χώρος έχει πάει χαμένος καθώς η εσωτερική τους διαρρύθμιση δεν είναι καλή, χωρίς βέβαια να υπάρχουν και πολλές επιλογές σε ένα υπερχαμηλοδάπεδο λεωφορείο 8 και κάτι μέτρων μήκους. Έχουν 13 καθίσματα κανονικού μεγέθους με τα 9 να βλέπουν προς τα εμπρός, και 2 αυξημένου πλάτους που βλέπουν πίσω, όμως η ύπαρξη της "γαλαρίας" και του στενού διαδρόμου, μαζί με τις μικρότερες διαστάσεις της μπροστινής πόρτας και του περιορισμένου χώρου ορθίων, θα δημιουργήσουν πρόβλημα χώρου στις γραμμές της Συγκοινωνίας Αμαρουσίου αν χρησιμοποιηθούν αυτά τα λεωφορεία, ειδικά στις 010, 020 και 030 που έχουν μεγάλη κίνηση.
Η Ε.ΘΕ.Λ., για να διαθέσει τέτοια λεωφορεία, θα πρέπει να τα βγάλει από δικές της γραμμές. Αυτά που έχει άμεσα διαθέσιμα (τα 12μετρα που αποσύρθηκαν το 2009, δεν κάνουν για τις γραμμές της Συγκοινωνίας Αμαρουσίου λόγω των στενών δρόμων στις γειτονιές, άλλωστε αν δεν υπήρχε αυτό το πρόβλημα θα βλέπαμε τις 5 "Βεργίνες" και σε άλλες γραμμές πλην της 040 και της 070.
Συμπέρασμα: η Ε.ΘΕ.Λ. δεν έχει ουσιαστικά τίποτε διαθέσιμο που να μπορεί να καλύψει τις ανάγκες της Συγκοινωνίας Αμαρουσίου. Θα πρέπει να κοιτάξουν αλλού για την ανανέωση του στόλου, έστω να επιλέξουν την λύση του leasing όπως έκανε η Πεύκη. Ακόμα και το Solaris Urbino 8.6 δεν είναι ιδεώδες για το Μαρούσι, καθώς και η δική του χωρητικότητα είναι περιορισμένη, ειδικά με δεδομένη την δυσαρέσκεια πολλών επιβατών να χρησιμοποιούν τα καθίσματα που "βλέπουν" προς τα πίσω, που στα Urbino 8.6 είναι οι 9 από τις 14 θέσεις καθήμενων.
Επίσης, τα Neoplan N4007 δεν είναι καινούρια. Το να αντικαταστήσεις ένα λεωφορείο του 1997 (τα πρώτα ΜΑΝάκια) με ένα του 1999 δεν είναι και καμιά ιδιαίτερη "ανανέωση"...
(This post was last modified: 06-10-2010, 02:29 PM by panos81.)
|
|
05-10-2010, 09:35 PM |
|
Messages In This Thread |
RE: Ο στόλος - by panos81 - 05-10-2010, 09:35 PM
|
Users browsing this thread: 4 Guest(s)
|