Ο στόλος - Printable Version +- Forum (https://mesametaforas.gr/forum) +-- Forum: Αστικές Συγκοινωνίες (https://mesametaforas.gr/forum/forumdisplay.php?fid=41) +--- Forum: Δημοτικές Συγκοινωνίες (https://mesametaforas.gr/forum/forumdisplay.php?fid=61) +---- Forum: Αττική (https://mesametaforas.gr/forum/forumdisplay.php?fid=60) +----- Forum: Δημοτικη Συγκοινωνια Δημου Αμαρουσιου (https://mesametaforas.gr/forum/forumdisplay.php?fid=77) +----- Thread: Ο στόλος (/showthread.php?tid=1418) Pages:
1
2
|
Ο στόλος - panos81 - 12-07-2010 Συνολικά, η Συγκοινωνία Αμαρουσίου έχει αυτή την στιγμή 26 λεωφορεία, τον μεγαλύτερο στόλο από κάθε άλλη Δημοτική Συγκοινωνία στην Ελλάδα. ΜΑΝ-Sfakianakis midi Συνολικά υπάρχουν 19 τέτοια λεωφορεία, ηλικίας από 8-12 ετών. Τα πρώτα 4 παραδόθηκαν την άνοιξη του 1997 και με αυτά ξεκίνησε η γραμμή 010 από Άγιο Θωμά για Πολύδροσο. Τα επόμενα 6 παραδόθηκαν έως τον Φεβρουάριο του 1998, για την έναρξη και της 020 και ώστε να δοθεί η δυνατότητα για την ύπαρξη εφεδρικών λεωφορείων. Η τρίτη παρτίδα (3 λεωφορεία) μπήκε σε κυκλοφορία τον Σεπτέμβριο του 1999, μαζί με την έναρξη λειτουργίας του 030. Και οι τρεις παρτίδες είναι πανομοιότυπες. Διαθέτουν συνολικά 35 θέσεις επιβατών (15 καθήμενοι + 20 όρθιοι) κατά τον κατασκευαστή, όμως συχνά μεταφέρουν πολύ περισσότερους. Τα καθίσματα είναι από φορμάϊκα, θυμίζοντας κάπως τα ξύλινα των ΕΑΣίτικων της δεκαετίας 1980. Διαθέτουν όλα κλιματιστικά της Sutrak (πριν συγχωνευθεί με την Carrier). Η τέταρτη παρτίδα, με 6 λεωφορεία, αγοράστηκε την άνοιξη του 2002 για την έναρξη των 050 και 060. Εξωτερικά τα λεωφορεία έχουν ελάχιστες διαφορές με τα παλαιότερα, μέσα όμως είναι αρκετά αναβαθμισμένα με καθίσματα με μαξιλάρι και υφασμάτινη επένδυση, αντιολισθητικό δάπεδο, και κίτρινες χειρολαβές στις πόρτες για τα άτομα με μειωμένη όραση. Τα κλιματιστικά τους είναι Thermo King, ίδια με αυτά που έχουν τα περισσότερα λεωφορεία της Ε.ΘΕ.Λ. Ο χρωματισμός τους έχει ως βασικό χρώμα το κόκκινο (εξ ου και το παρατσούκλι τους "τα κόκκινα λεωφορεία" όπως τα αποκαλούν στο Μαρούσι), με μπλε σκούρο στους προφυλακτήρες και μία σκούρα οριζόντια μπλε λωρίδα στα πλάγια και πίσω στην ποδιά. Κατά καιρούς, κάποια φέρουν ολόσωμες διαφημίσεις. # Αρ. κυκλ. Έτος κατασκευής 1 ΥΡΙ-5501 1997 2 ΥΡΙ-5502 1997 3 ΥΡΙ-5503 1997 4 ΥΡΙ-5504 1997 5 ΥΖΧ-9055 1998 6 ΥΖΧ-9056 1998 7 ΥΖΧ-9057 1998 8 ΥΖΧ-9058 1998 9 ΥΖΧ-9059 1998 10 ΥΖΧ-9060 1998 11 ΥΖΧ-9711 1999 12 ΥΖΧ-9712 1999 13 ΥΖΧ-9713 1999 14 ΖΗΤ-9514 2002 15 ΖΗΤ-9515 2002 16 ΖΗΤ-9516 2002 17 ΖΗΤ-9517 2002 18 ΖΗΤ-9518 2002 19 ΖΗΤ-9519 2002 Neoplan N6221 CNG Τα δύο Neoplan φυσικού αερίου αποκτήθηκαν μέσω του προγράμματος Zeus το 2002. Ο χρωματισμός τους είναι τυρκουάζ με μια κόκκινη λωρίδα περιμετρικά στην ποδιά. Ήταν τα πρώτα τρίπορτα λεωφορεία της Συγκοινωνίας Αμαρουσίου, και χρησιμοποιήθηκαν αρχικά στην γραμμή προς αεροδρόμιο, και κατόπιν το ένα στην γραμμή της Πανεπιστημιούπολης και το άλλο στο σχολικό δρομολόγιο Εργατικών Κατοικιών Αγ. Θωμά - 5ου Δημοτικού. Ανεφοδιάζονται στις εγκαταστάσεις της Ε.ΘΕ.Λ., αρχικά στα Άνω Λιόσια και μετέπειτα στην Ανθούσα. # Αρ. κυκλ. Έτος κατασκευής 1 ΖΗΙ-9820 2002 2 ΖΗΙ-9821 2002 Mercedes-Benz O405N1 ΕΛΒΟ ("Βεργίνα") Πέντε "Βεργίνες" της Ε.ΘΕ.Λ. συνεχίζουν την καριέρα τους στο δίκτυο της Συγκοινωνίας Αμαρουσίου από τον Σεπτέμβριο του 2009. Έχουν βαφτεί στα χρώματα της Συγκοινωνίας Αμαρουσίου (κόκκινο με μπλε σκούρους προφυλακτήρες). Η οριζόντια μπλε γραμμή περιμετρικά έχει αντικατασταθεί από δύο διαγώνιες μπλε γραμμές πίσω από την πίσω ρόδα, αλλά μόνο στην αριστερή πλευρά, καθώς στα δεξιά ο χώρος προορίζεται για διαφημιστικό αυτοκόλλητο. Εσωτερικά, έχει αντικατασταθεί η επένδυση των καθισμάτων, και βεβαίως έχουν αφαιρεθεί τα ακυρωτικά μηχανήματα. Κατά τα άλλα, πέρα από ένα γενικό καθάρισμα και μηχανική συντήρηση, δεν έχουν γίνει άλλες εργασίες. Έχουν αποκτηθεί με ενοικιαγορά, ήτοι για 6 χρόνια ο Δήμος καταβάλλει € 2.500 ετησίως για το καθένα, και κατόπιν θα περάσουν στην πλήρη κυριότητά του. Κυκλοφορούν την γραμμή 070 Μαρούσι - Πεύκη - Λυκόβρυση, καθώς και τα δρομολόγια της Πανεπιστημιούπολης, ενώ πολλές φορές κάνουν δρομολόγια και στο 040. Σε αντίθεση με τα άλλα λεωφορεία, δεν έχουν αριθμούς παρμπριζ. # Αρ. κυκλ. Έτος κατασκευής - ΥΕΜ-4715 1997 - ΥΕΜ-4722 1997 - ΥΕΜ-4723 1997 - ΥΕΜ-4730 1997 - ΥΕΜ-4741 1997 Το διάστημα από Αύγουστο 2007 μέχρι Σεπτέμβριο 2009, ο Δήμος Αμαρουσίου είχε μισθώσει δύο Ikarus 260 από την Ε.ΘΕ.Λ. (ΗΕ-2099 και ΥΑΕ-2376), τα οποία αρχικά χρησιμοποιήθηκαν στην διαδημοτική γραμμή Αμαρουσίου - Πεύκης - Λυκόβρυσης (με αριθμό 001 τότε, που όμως ελλείψει προμετωπίδων δεν αναγραφόταν στα Ikarus). Αυτά δεν έφεραν τον χρωματισμό ή τα λογότυπα της Συγκοινωνίας Αμαρουσίου, αλλά ήταν βαμμένα γαλάζια με μία κίτρινη και μία σκούρα μπλε λωρίδα περιμετρικά κάτω από τα παράθυρα, και μετά τους έβαλαν αυτοκόλλητα με το λογότυπο της Διαδημοτικής Συγκοινωνίας. Εσωτερικά, είχε γίνει ανακατασκευή του εσωτερικού με καινούρια ξύλινα πάνελ και τοποθέτηση μαξιλαριών με υφασμάτινη επένδυση πάνω στα καθίσματα. Η ηλικία τους, παρότι η κατάστασή τους ήταν σχετικά καλή, τα ψηλά και άβολα σκαλιά για τους ηλικιωμένους, σε συνδυασμό με την έλλειψη κλιματιστικών, οδήγησαν στην αντικατάστασή τους στο 001 από ένα Neoplan φυσικού αερίου, και ύστερα από ένα ΜΑΝάκι. Έχοντας παραμείνει στο αμαξοστάσιο για σχεδόν 7 μήνες σε απραξία, με τον ερχομό των "Βεργίνων" επεστράφησαν στην Ε.ΘΕ.Λ. και σήμερα βρίσκονται στο Θριάσειο περιμένωντας ή νέους χρήστες ή (πιθανότερα) κόψιμο. RE: Ο στόλος - AlexNik - 12-07-2010 Εκανα 2-3 διορθωσεις στο post σου, πολυ καλη η παρουσιαση του στολου Μια ενσταση εχω μονο. Αυτο: (12-07-2010, 11:22 AM)panos81 Wrote: Το διάστημα από Αύγουστο 1997 μέχρι Σεπτέμβριο 2009, ο Δήμος Αμαρουσίου είχε μισθώσει δύο Ikarus 260 από την Ε.ΘΕ.Λ. Μηπως ειναι απο το 2007 εως το 2009? RE: Ο στόλος - panos81 - 12-07-2010 Ναι, σίγουρα όχι 1997... Αλλά μπορεί να είναι και 2006. Δεν θυμάμαι τώρα... Γερνάω!!!... RE: Ο στόλος - Asterix - 13-07-2010 Νομιζω οτι μου επιτρεπεται να κανω μια μικρη διορθωση.Τον μεγαλυτερο στολο Δημοτικης Συγκοινωνιας τον εχει η ΡΟΔΑ στη Ροδο.Εχει 40 λεωφορεία (39 λεωφορεια και 1 τουριστικο τρενακι) RE: Ο στόλος - AlexNik - 13-07-2010 Αυτη εδω ειναι δημοτικη επιχειρηση συγκοινωνιων χωρις κομιστρο, για να μην ειναι ανταγωνιστικη της ΕΘΕΛ, γι αυτο συζηταμε για εντελως διαφορετικο πραγμα Στη Ρόδο η ΡΟΔΑ ειναι ουσιαστικα κατι σαν Αστικο ΚΤΕΛ RE: Ο στόλος - panos81 - 05-10-2010 Στο τεύχος της 2ας Οκτωβρίου της τοπικής εφημερίδας "Ερμής", αναφέρεται ότι έγινε συνάντηση μεταξύ του Δημάρχου Αμαρουσιου Γ. Πατούλη και του Δ.Σ. του Ο.Α.Σ.Α. με κύριο θέμα την μεταφορά των αφετηριών από τον ανατολικό σταθμό του Ο.Α.Κ.Α. σε άλλη θέση. Στο περιθώριό της όμως συζητήθηκε, λέει, και η ανανέωση του στόλου της Συγκοινωνίας Αμαρουσίου με την παραχώρηση "μικρών και ευέλικτων" λεωφορείων του Ο.Α.Σ.Α. Βγάλτε συμπεράσματα... Να δώσει η Ε.ΘΕ.Λ. Solaris Urbino 8.6; Δεν το νομίζω. Να δώσει "τσιμεντόλιθους" (Neoplan N4007); Ούτε τέτοια νομίζω ότι περισσεύουν. Άλλωστε δεν μιλάμε για 1-2 οχήματα. Για να αντικατασταθεί η 1η δεκάδα λεωφορείων της Συγκοινωνίας Αμαρουσίου, χρειάζονται τουλάχιστον 5-6, λαμβάνοντας υπόψη την προσθήκη των 5 "Βεργίνων" που έγινε πέρσι τον Σεπτέμβρη. Επιπλέον, ο Πατούλης είχε εκφράσει την δυσαρέσκειά του για τα λεωφορεία αυτά από την αρχή λειτουργίας της γραμμής 555, χαρακτηρίζοντάς τα ως "παλιά, τρακκαρισμένα και θορυβώδη". Σε αυτό δεν έχει άδικο. Χώρια που είναι πολύ τσιμινιέρες για την ηλικία τους. Τα ΜΑΝάκια που δεν έχουν χαμηλό δάπεδο, συνεπώς έχουν λιγότερους περιορισμούς όσον αφορά την εσωτερική διαρρύθμιση, διαθέτουν ονομαστικά 15 θέσεις καθήμενων και 20 όρθιων, αν και πολλές φορές μπαίνουν μέσα διπλάσιοι επιβάτες από την χωρητικότητα αυτή. Στα Neoplan N4007, πολύς εσωτερικός χώρος έχει πάει χαμένος καθώς η εσωτερική τους διαρρύθμιση δεν είναι καλή, χωρίς βέβαια να υπάρχουν και πολλές επιλογές σε ένα υπερχαμηλοδάπεδο λεωφορείο 8 και κάτι μέτρων μήκους. Έχουν 13 καθίσματα κανονικού μεγέθους με τα 9 να βλέπουν προς τα εμπρός, και 2 αυξημένου πλάτους που βλέπουν πίσω, όμως η ύπαρξη της "γαλαρίας" και του στενού διαδρόμου, μαζί με τις μικρότερες διαστάσεις της μπροστινής πόρτας και του περιορισμένου χώρου ορθίων, θα δημιουργήσουν πρόβλημα χώρου στις γραμμές της Συγκοινωνίας Αμαρουσίου αν χρησιμοποιηθούν αυτά τα λεωφορεία, ειδικά στις 010, 020 και 030 που έχουν μεγάλη κίνηση. Η Ε.ΘΕ.Λ., για να διαθέσει τέτοια λεωφορεία, θα πρέπει να τα βγάλει από δικές της γραμμές. Αυτά που έχει άμεσα διαθέσιμα (τα 12μετρα που αποσύρθηκαν το 2009, δεν κάνουν για τις γραμμές της Συγκοινωνίας Αμαρουσίου λόγω των στενών δρόμων στις γειτονιές, άλλωστε αν δεν υπήρχε αυτό το πρόβλημα θα βλέπαμε τις 5 "Βεργίνες" και σε άλλες γραμμές πλην της 040 και της 070. Συμπέρασμα: η Ε.ΘΕ.Λ. δεν έχει ουσιαστικά τίποτε διαθέσιμο που να μπορεί να καλύψει τις ανάγκες της Συγκοινωνίας Αμαρουσίου. Θα πρέπει να κοιτάξουν αλλού για την ανανέωση του στόλου, έστω να επιλέξουν την λύση του leasing όπως έκανε η Πεύκη. Ακόμα και το Solaris Urbino 8.6 δεν είναι ιδεώδες για το Μαρούσι, καθώς και η δική του χωρητικότητα είναι περιορισμένη, ειδικά με δεδομένη την δυσαρέσκεια πολλών επιβατών να χρησιμοποιούν τα καθίσματα που "βλέπουν" προς τα πίσω, που στα Urbino 8.6 είναι οι 9 από τις 14 θέσεις καθήμενων. Επίσης, τα Neoplan N4007 δεν είναι καινούρια. Το να αντικαταστήσεις ένα λεωφορείο του 1997 (τα πρώτα ΜΑΝάκια) με ένα του 1999 δεν είναι και καμιά ιδιαίτερη "ανανέωση"... RE: Ο στόλος - Paul - 05-10-2010 *Διόρθωση.... Εϊναι Νεοπλαν Ν4007 RE: Ο στόλος - panos81 - 06-10-2010 Πάντως σαν να μου φαίνεται ότι του πάει το κόκκινο... RE: Ο στόλος - Konstantinos - 07-10-2010 Πολυ καλο φιλε Pano81. RE: Ο στόλος - panos81 - 13-10-2010 Χρησιμοποίησα χθες το λεωφορείο #7 (ΥΖΧ-9057), η κατάσταση του οποίου έχει χειροτερέψει πολύ. Στο εσωτερικό του (κοντά στην 1η πόρτα) ακούγονταν έντονοι τριγμοί, ειδικά όταν το λεωφορείο έστριβε και έπαιρνε κλίσεις. Παλαιότερα, στο #2 (ΥΡΙ-5502) στο σκαλάκι της πίσω πόρτας υπήρχε τρύπα, από την οποία φαινόταν το οδόστρωμα... Παλαιότερα στον τοπικό Τύπο είχε αναφερθεί περιστατικό διαρροής του λιπαντικού από την υδραυλική υποβοήθηση του τιμονιού, σε λεωφορείο της γραμμής 030. Φθορές όμως, έστω και σε μικρότερη έκταση, έχουν αρχίσει να παρουσιάζονται και στα νεότερα λεωφορεία αρ. 14-19 κατασκευής 2002. Το συμπέρασμα είναι ότι τα λεωφορεία έχουν εγκαταλειφθεί εν πολλοίς στην μοίρα τους, και αυτό άπτεται της ασφάλειας των επιβατών. Η εξαγγελία για μερική ανανέωση του στόλου με την προμήθεια 5 νέων mini-bus δεν υλοποιήθηκε, και τώρα, σε ένα απονενοημένο ίσως προεκλογικό διάβημα, ο νυν δήμαρχος μιλάει για συμφωνία με την Ε.ΘΕ.Λ. για παραχώρηση λεωφορείων δικών της για "ανανέωση" του στόλου, όπως αναφέραμε πιο πάνω. RE: Ο στόλος - ELBO O405GN - 21-07-2012 (12-07-2010, 11:22 AM)panos81 Wrote: Mercedes-Benz O405N1 ΕΛΒΟ ("Βεργίνα") Η ΥΕΜ-4722 πάντως, πρό 2 μηνών που την πέτυχα στη γραμμή Λυκόβρυσης, έφερε ολόσωμη διαφήμιση CYTA. RE: Ο στόλος - Paul - 05-01-2014 Σε προχθεσινή μου επίσκεψη στο Μαρούσι και περιμένοντας ώρα γύρω γύρω απο το σταθμό αντίκρισα 3 Σφακιανάκηδες. Ηλπιζα να πετύχω να νεοαποκτηθέντα Centroliner αλλα μάταια.... Οι Βεργίνες κυκλοφορουν ακόμη? RE: Ο στόλος - AlexNik - 05-01-2014 Οι συγκεκριμένες Βεργίνες όσο κυκλοφόρησαν κυκλοφόρησαν. Αν δεν είναι στον Ρέντη, θα είναι στο Θριάσειο. Κάπου το συζητούσα τις προάλλες, έχει τελειώσει προ πολλού η παρουσία τους στο Μαρούσι.. RE: Ο στόλος - panos81 - 07-01-2014 (05-01-2014, 10:25 PM)AlexNik Wrote: Οι συγκεκριμένες Βεργίνες όσο κυκλοφόρησαν κυκλοφόρησαν. Τελευταία φορά που τις είδα, ήταν στο Α/Σ Ρέντη, στο μικρό αμαξοστάσιο δίπλα στο Village Park, μαζί με τα διατηρημένα Ikarus 260 και Magirus Deutz της πρώην Ε.Α.Σ., κάποια Van Hool και άλλες Βεργίνες, το διόρωφο Leyland και λίγα DAF/Den Oudsten. RE: Ο στόλος - wesker - 08-01-2014 (07-01-2014, 10:00 AM)panos81 Wrote: Τελευταία φορά που τις είδα, ήταν στο Α/Σ Ρέντη, στο μικρό αμαξοστάσιο δίπλα στο Village Park, μαζί με τα διατηρημένα Ikarus 260 και Magirus Deutz της πρώην Ε.Α.Σ., κάποια Van Hool και άλλες Βεργίνες, το διόρωφο Leyland και λίγα DAF/Den Oudsten. Και γω τις είχα δει πριν λίγο καιρό εκεί. Επίσης είναι και ο μουσειακός δεινόσαυρος μέσα RE: Ο στόλος - Paul - 27-10-2014 Πόσο καιρό να έχει άραγε να κινηθεί στο δρόμο??? RE: Ο στόλος - panos81 - 28-10-2014 (27-10-2014, 05:03 AM)Paul Wrote: Πόσο καιρό να έχει άραγε να κινηθεί στο δρόμο??? Τα λεωφορεία φυσικού αερίου κινούνται κάθε μέρα κατά την σχολική / ακαδημαϊκή περίοδο. Το ένα εκτελεί δρομολόγιο το πρωϊ από τον σταθμό Αμαρουσίου προς Πολυτεχνειούπολη και Πανεπιστημιούπολη, και το άλλο εκτελεί σχολικό δρομολόγιο από τις Εργατικές Κατοικίες προς το 5ο Δημοτικό (οδός Αμαρυσίας Αρτέμιδος). Ουσιαστικά είναι ενισχυτικό του 010. Όσο είχαν τις "Βεργίνες", το δρομολόγιο της Πανεπιστημιούπολης το εκτελούσαν πολλές φορές και αυτές, αλλά στο σχολικό δρομολόγιο δεν μπορούν να μπουν γιατί δεν έχουν ζώνες ασφαλείας (τα Neoplan φυσικού αερίου έχουν και τα δύο). Αυτά που ουσιαστικά πάνε χαμένα είναι τα δύο μικρά Neoplan Centroliner που δώρισε η Lamda Development. Τις πρώτες μέρες κυκλοφόρησαν κανονικά, μετά εξαφανίστηκαν. Πριν κανένα δεκαήμερο είδα ένα στο 080, και μετά τέλος. Μάλιστα, σε αυτά δεν έχουν ρυθμίσει τις προμετωπίδες και κολλάνε στο παρμπρίζ ένα χαρτί Α4 με τυπωμένο τον αριθμό γραμμής μόνο. RE: Ο στόλος - Paul - 28-10-2014 Ευχαριστώ πολύ Πάνο! Η αλήθεια είναι πάντα περνάω εκτός πρωινών ωρών απο το Α/Σ και το έβλεπα εκεί εξ' ου και η απορία! Το ένα απο τα δυο midi Centroliner το πέτυχα και εγώ προ ημερών στην 040 όπως ακριβώς αναφέρεις. Κρίμα το χαρτί μιάς και ο προγραμματισμός είναι κάτι πολύ εύκολο αφού τις διαδρομές τις έχουν ήδη τα μεγάλα Centroliner που φορουν ίδιο τύπο προμετωπίδας. RE: Ο στόλος - Paul - 07-04-2015 Οι 3 απο τις Βεργίνες του Αμαρουσίου πουλήθηκαν στον Ο.Λ.Η. ΑΕ. και ανακατασκευάζονται ριζικά στην ΠΕΒ απο την ΟΣΥ. RE: Ο στόλος - panos81 - 08-04-2015 Πάλι καλά... ο Πατούλης έχει πάρει στο σύνολο έντεκα λεωφορεία από τότε που ανέλαβε, δηλαδή τα δύο γαλάζια Ikarus 260, τις 5 "Βεργίνες", και τα τέσσερα της δωρεάς Λάτση (2 Neoplan Centroliner midi και 2 12μετρα ΜΑΝ πρώην αεροδρομίου "Ελ. Βενιζέλος". Από αυτά, μόνο τα 12μετρα ΜΑΝ έχουν τακτική χρήση, καθώς κυκλοφορούν στην γραμμή που συνδέει τα δύο εμπορικά κέντρα της Lamda Development (The Mall Athens και Golden Hall). Στην γραμμή αυτή κυκλοφορεί το ένα από τα δύο, που έχει και αυτοκόλλητα με διαφήμιση του Golden Hall. Όποτε αυτό είναι εκτός υπηρεσίας, το αντικαθιστά το άλλο, το οποίο επίσης μερικές φορές κάνει και το δρομολόγιο της Πανεπιστημιούπολης, στην θέση των Neoplan φυσικού αερίου. Κανένα από τα 12μετρα δεν κυκλοφορεί στις τοπικές γραμμές (010, 020, 030, 040, 060 και 080). Όσο για τα Ikarus; Τα είδαμε ελάχιστα στην καταργηθείσα διαδημοτική γραμμή Μαρούσι - Πεύκη - Λυκόβρυση. Ήλθαν, είδαν, απήλθαν. Φυσικό για σχεδόν 25 ετών λεωφορεία (τότε), αν και η κατάστασή τους, σε σχέση με την ηλικία τους, δεν ήταν κακή. Οι "Βεργίνες" επίσης δεν είχαν ιδιαίτερη χρήση. Τις έβαζαν στο 070 (η διαδημοτική γραμμή Μαρούσι - Πεύκη - Λυκόβρυση πήρε αυτόν τον αριθμό με την έλευσή τους), μερικές φορές έκαναν δρομολόγια και στην 040 προς Πολύδροσο (η γραμμή χρειαζόταν 3 οχήματα τις καθημερινές τότε, συνήθως έβαζαν 1 Βεργίνα και 2 ΜΑΝάκια, αλλά 1-2 φορές έτυχε να μπουν και 2 Βεργίνες), και περιστασιακά οι Βεργίνες εκτελούσαν και το δρομολόγιο της Πανεπιστημιούπολης. Γενικά, δεν κυκλοφορούσαν πάνω από 3 κάθε μέρα, εκ των οποίων η μία έκανε μόνο το πρωϊνό δρομολόγιο της Πανεπιστημιούπολης και επέστρεφε άδεια στο αμαξοστάσιο. Τα δε Neoplan Centroliner Midi δεν τα έχω πετύχει πάνω από 5 φορές, κάθε φορά και σε άλλη γραμμή (ως τώρα στα 020, 030, 040 και 080). Δεν τους είχαν ρυθμίσει καν τις ηλεκτρονικές προμετωπίδες, και κόλλαγαν ένα χαρτί Α4 με τον αριθμό γραμμής και τον προορισμό στο παρμπρίζ, το οποίο το βράδυ δεν φαινόταν κιόλας. Έτσι, 9 σύγχρονα λεωφορεία, με χαμηλό δάπεδο, πέρασαν και δεν ακούμπησαν, αφήνοντας την - πάλαι ποτέ πρότυπο και εντελώς απαξιωμένη πλέον - Συγκοινωνία Αμαρουσίου στο έλεος των παλιών ΜΑΝ, που πλέον η κατάστασή τους είναι άθλια, με το 1/3 των δρομολογίων που εκτελούνταν στις καλές μέρες. Αλλά Πατούλη θέλανε οι Μαρουσιώτες, Πατούλη πήραν. Πρόβλημά τους. |