Λοιπον..........
(30-09-2010, 07:49 PM)Solaris_Urbino_18 Wrote: Γι'αυτο να σταματησει η επιδοτηση και να πουληθει σε ιδιωτες μπας και δουμε ασπρη συγκοινωνιακη μερα στην Αθηνα. Γιατι καλως ή κακως ο ιδιωτης κοιταει να βγαλει και για να βγαλει θα εξυπηρετησει. Δεν ειναι τυχαιο που μονον ο ιδιωτικος τομεας δουλευει.......
1ον Η επιδοτηση δεν θα παψει να χορηγειται οσο θα υπαρχει και στην υπολοιπη Ευρωπη. 2ον Το αν θα δωθουν στον ιδιωτη δεν ξερεις αν θα σου βγει σε καλο η κακο (πηγαινε να δεις τι ωραια που ειναι τα αστικα ΚΤΕΛ της Σαλαμινας, δρομολογια στην ωρα, το χειμωνα το βραδυ κοψιμο η συγκοινωνια απτις 8.30 και αυτοκινητα σαραβαλα). 3ον Ο ιδιωτικος τομεας δουλευει......... τον κοσμο!
(Π.χ αναθεμα τους ιδιωτες provider, ΟΤΕ και παλι ΟΤΕ)
(30-09-2010, 09:14 PM)Solaris_Urbino_18 Wrote: Κοιτα αυτη τη στιγμη το εισητηριο κοστιζει 1,60€ απο οτι γνωριζω οποτε μια τιμουλα στα 2€ ειναι καλη πιστευω! Να αραιωσουν λιγο και οι στασεις μεταξυ τους δλδ απο τα 100 μ. ας παει κατιτις παραπανω..... κοψιμο αχρηστων γραμμων και πολλα αλλα ωραια! Που εισαι ΒΓΕΝΟ να αγορασεις την ΕΘΕΛ??
Χμ..... εξωτερικο εχεις παει? αν οχι τσεκαρισε τα εισητηρια και τις τιμες της ολλανδικης ''κρατικης''
=== GVB ===
Συμφωνω οτι θα καταργηθουν και γραμμες και στασεις αν αναλαβει ο ιδιωτης....... αλλα ποιος ιδιωτης? ο ΒΓΕΝΟ? .......αυτος το φυσαει ακομα με την ολυμπιακη και δεν λεει να κρυωσει. Του την εκατσε γερα ο χοντρος στον κ**ο. Του βγαζω το καπελο.