This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.



Thread Rating:
  • 12 Vote(s) - 2.75 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
tro-ma-ktiko: Πώς μπήκε η θηλιά στον λαιμό της ΕΘΕΛ

cmegas Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 200
Joined: 09-09-2010
#1
tro-ma-ktiko: Πώς μπήκε η θηλιά στον λαιμό της ΕΘΕΛ
ΠΗΓΗ: http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2010/09..._9786.html
(Γραμμένο από οδηγό)


Ακούω πολλούς να απορούν για το πώς έφτασε η ΕΘΕΛ και ο ΟΑΣΑ να χρωστούν τόσα δις στις τράπεζες, πράγμα που έχει ως αποτέλεσμα αυτά που βιώνουμε σήμερα αλλά και αυτά που θα έρθουν στο μέλλον. Οι περισσότεροι (που δεν γνωρίζουν) εντοπίζουν το πρόβλημα στην κακοδιαχείρηση. Πολλά έξοδα λόγω σπαταλών και μειωμένα έσοδα λόγω έλειψης ελέγχου των εισητηρίων. Ενώ πράγματι η κακοδιαχείρηση είναι ένα πρόβλημα, ειδικά η εισητηριοδιαφυγή, εντούτοις είναι το μικρότερο. Σε πολύ λίγο βαθμό οφείλεται για την σημερινή κατάσταση. Η ευθύνη είναι αποκλειστικά των κυβερνήσεων που κυβέρνησαν την χώρα και ειδικότερα της κυβέρνησης που έφτιαξε την ΕΘΕΛ. Από την πρώτη μέρα λειτουργίας της εταιρίας είχε προδιαγραφεί και ο θάνατος της. Έναν θάνατο που η καλή διαχείρηση θα καθυστερούσε αλλά δεν θα μπορούσε να αποτρέψει. Εξηγούμε: Η ΕΘΕΛ και κατ επέκταση ο ΟΑΣΑ επιτελούν κοινωνικό έργο. Αυτό σημαίνει ότι δεν μπορούν να λειτουργήσουν με ιδιωτικά κριτήρια αν δεν επιδοτούνται από το κράτος, πολύ απλά γιατί δεν μπορούν να πάνε το εισητήριο στα 3 ευρώ. Όταν ένας οργανισμός αστικής συγκοινωνίας επιτελεί κοινωνικό έργο αυτό σημαίνει ότι με μικρό εισητήριο πηγαίνει παντού και πάντα. Σε «άγονες» γραμμές που δεν αφήνουν κέρδος το λεωφορείο πηγαίνει πρωί, απόγευμα, νύχτα, κυριακές, αργίες. Τι κρατάει ζωντανό έναν οργανισμό που επιτελεί κοινωνικό έργο; Η κρατική επιχορήγηση. Είναι η φύση του έργου του τέτοια που δεν μπορεί να βγάλει όχι κέρδος αλλά ούτε καν τα έξοδα του. Εδώ λοιπόν είναι η μεγάλη παγίδα. Οι κυβερνήσεις αντί να δίνουν την επιχορήγηση που θα κάλυπτε τον προϋπολογισμό, έστελναν (και στέλνουν) τον ΟΑΣΑ να δανείζεται από τις τράπεζες με εγγυητή το κράτος. Έλεγαν δηλαδή « για να μην φαίνονται τα έξοδα μεγάλα στον κρατικό προϋπολογισμό, πήγαινε δανείσου με δική μου εγγύηση και είναι το ίδιο πράγμα. Αφού εγώ (το κράτος) θα τα πληρώσω είναι σαν να σου δίνω την επιδότηση σου». Τα δάνεια αυτά, η επιδότηση που οφείλει να δίνει το κράτος δηλαδή, είναι που εμφανίζονται σήμερα σαν το «τεράστιο έλειμα» της ΕΘΕΛ και του ΟΑΣΑ. Καταλάβατε την κομπίνα; Εκεί που μας χρώσταγαν μας παίρνουν και το βόδι. Αυτή είναι η ουσία και η βάση όλων των προβλημάτων μας.
114, 115, 149, 170, Ε22 (το Γ1 να 'ταν κι άλλο.........)
(This post was last modified: 30-09-2010, 04:18 PM by cmegas.)
30-09-2010, 04:17 PM
Find Reply



Messages In This Thread
tro-ma-ktiko: Πώς μπήκε η θηλιά στον λαιμό της ΕΘΕΛ - by cmegas - 30-09-2010, 04:17 PM

Forum Jump:



Users browsing this thread: 2 Guest(s)

Disclaimer
Όλες οι φωτογραφίες αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία. Απαγορεύεται η αναπαραγωγη τους αλλα και ολοκληρου του site χωρις την έγγραφη άδεια της Δ.Ο.
Πλοήγηση
Άλλες επιλογές
Mobile Version
RSS Syndication | Cookie Consent Settings
Όροι Χρήσης
Contact Us


Powered By MyBB 1.8.26, © 2002-2024 MyBB Group.
Designed and developed by AlexNik. © 2012-2024