Thread Rating:
- 22 Vote(s) - 2.95 Average
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Ποιότητα Παρεχόμενων Υπηρεσιών Της Ο.ΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα
|
Citaro
Honorary member
Posts: 202
Joined: 13-11-2009
|
RE: Ποιότητα Παρεχόμενων Υπηρεσιών Της ΕΘΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα
(25-08-2010, 07:41 AM)abc Wrote: Συμφωνώ με το 2ο και το 3ο, αλλά για το πρώτο κρίνοντας από την προσωπική μου εμπειρία, αλλά και αυτά που έχουν γραφτεί στο φόρουμ το παρελθόν επέτρεψε με να διαφωνήσω. Εάν χρειαζόμουν για να πάω στην εργασία μου ένα λεωφορείο με συχνότητα ανά 45 ή 60, τι θα έκανα; Θα ήμουν μόνιμα καθυστερημένος; θα πήγαινα μόνιμα 30 λεπτά νωρίτερα; Μάλλον θα έψαχνα για εναλλακτικές λύσεις (πχ ΙΧ συναδέλφου).
Αδυνατώ να κατανοήσω από που θα κοπούν 600 βάρδιες . . . Ήδη το χειμερινό πρόγραμμα του 2009/2010 ήταν μειωμένο κατά 500 βάρδιες σε σχέση με 3 χρόνια πρίν. Και όλα αυτά χωρίς να έχει ανοίξει έστω και ένα χιλιόμετρο επέκτασης μετρό. Βάρδιες μπορουν να κοπούν μόνο εφ' όσον λειτουργήσει επιτέλους η γραμμή 2 στο πλήρες μήκος της (και γίνει γενική αναδιάρθρωση λεωφορείων στα νότια).
Αλλιώς, το καλό που τους θέλω είναι να κόψουν πρίν απ' όλα το 103 γιατί φάνηκε ότι τελικά δεν είχαν τα @@ που χρειάζονται για τέτοιες κινήσεις .
|
|
25-08-2010, 08:14 PM |
|
Messages In This Thread |
RE: Ποιότητα Παρεχόμενων Υπηρεσιών Της ΕΘΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - by Citaro - 25-08-2010, 08:14 PM
|
Users browsing this thread: 20 Guest(s)
|