amoran
Εγγεγραμμένος
Posts: 33
Joined: 13-10-2009
|
RE: [ΕΘΝΟΣ] Σαρωτικές αλλαγές
Με το συμπάθειο...
αλλά πάντα αναρωτιόμουν, αυτό το ποσοστό "εισιτηριοδιαφυγής" πώς ακριβώς προκύπτει; Δηλαδή ποιος μετράει και τι για να το βγάλει; Δειγματοληπτικά πάντως να βγαίνει από τους ελεγκτές αποκλείεται, αφού ποτέ δεν μου έχει τύχει να μπω σε ένα λεωφορείο και ο ελεγκτής να βρει... 4 στους 10 επιβάτες χωρίς εισιτήριο ή κουπόνι!
Αν πάλι υποθέσουμε πως κάποιος μετράει σε ένα τυχαίο Χ δρομολόγιο τους επιβάτες που μπαίνουν από την αφετηρία ως το τέρμα, μετά παίρνει από τα μηχανήματα τα στοιχεία για τα εισιτήρια που κόπηκαν στη διάρκεια της διαδρομής, συνυπολογίζει το ποσοστό που έχουν οι κάρτες επί του αριθμού των εισιτηρίων ανά μήνα και βγάζει φύρα 40%, γιατί αυτός ο κάποιος ας πούμε να μην είναι αστυνομικός, και εκεί που μπαίνει, να κάνει και τον έλεγχο, να εισπράττει από 40 στους 100 επιβάτες μιας διαδρομής που δεν έχουν εισιτήριο 40Χ60=2.400 ευρώ, να κρατάει τα μισά μπόνους για πάρτυ του και να αποδίδει τα υπόλοιπα στον οργανισμό; Αν με 1 δρομολόγιο 30-60 λεπτών βγάζεις μισθό μηνιάτικο μόνο από το μπόνους, σκεφτείτε πόσοι άνθρωποι θα έβρισκαν δουλειά και μάλιστα με πλουσιοπάροχα ανταλλάγματα, ενώ θα αποδίδονταν χρήματα και στον Οργανισμό...
Για να μην πω πως οι ελεγκτές που αντί για 40 παραβάτες σε κάθε 100 που ελέγχουν βρίσκουν 3-4 max, θα έπρεπε να έχουν απολυθεί προ πολλού... ή, αν όχι αυτοί, όσοι δίνουν το ποσοστό 40%!
|
|
08-08-2010, 11:22 PM |
|