Thread Rating:
- 22 Vote(s) - 2.95 Average
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Ποιότητα Παρεχόμενων Υπηρεσιών Της Ο.ΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα
|
420 Peiraias - Agia Paraskevi
Honorary member
Posts: 13
Joined: 18-09-2009
|
RE: ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΠΑΡΕΧΟΜΕΝΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΕΘΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα
(01-12-2009, 10:51 PM)lanciahf Wrote: Kαι ερχομαι να πω οτι για αλλη μια φορα η ΕΘΕΛ και ο ΟΑΣΑ τα εκαναν κουλουβαχατα.
[.]
Τριτον χάλι.εΠΡΟΧΘΕς ΕΙΜΑΙ Α2.Το Α2 λοιπον παραλιγο να το κανουν 45λεπτο,με πολλυ κοπο ο σταθμαρχης πηρε 2 νταλικες απο το Β3 και τις εβαλε στο Α2,πηρε και 1 απο το Β2 και το Β2 εγινε αορατο. Οι ελλειψεις?
3 βαρδιες απο το Ε22,3 βαρδιες απο το Β2
Με αφορμή αυτή την αναφορά του φίλου LanciaHF να εκφράσω την απορία μου: Έχει κάποια λογική αυτό το σύστημα όταν έχει ελλείψεις οχημάτων μια γραμμή να τραβάει ο σταθμάρχης λεωφορεία από μια άλλη? Μήπως αυτή η πρακτική, αν και με καλή πρόθεση, χειροτερεύει τα πράγματα? Εκεί που υπήρχε μια γραμμή με προβληματική εξυπηρέτηση, ξαφνικά έχουμε δύο, αφού αραιώνει και η δεύτερη. Δεν είναι δυνατό να υπάρχει μια εφεδρεία οχημάτων και οδηγών στα αμαξοστάσια για να καλύπτονται τέτοιες περιπτώσεις χωρίς να χρειάζονται αναδιανομές μεταξύ γραμμών?
|
|
02-12-2009, 10:31 AM |
|
Users browsing this thread: 7 Guest(s)
|