Thread Rating:
- 19 Vote(s) - 3.26 Average
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
IrisBus Citelis GNV (2012)
|
abc
Εγγεγραμμένος
Posts: 412
Joined: 13-10-2009
|
RE: IrisBus Citelis GNV
(09-07-2010, 01:53 PM)panos81 Wrote: Θα μπορούσαν όμως τα νεκρά χιλιόμετρα να μετριαστούν εάν τα λεωφορεία δεν δούλευαν στην ίδια γραμμή καθ' όλη την διάρκεια της ημέρας.
Π.χ. ένα λεωφορείο φυσικού αερίου που παρκάρει στο Ελληνικό ή στο Μπραχάμι, θα μπορούσε να αρχίσει εκτελεί για ένα διάστημα μια από τις γραμμές αυτών των Α/Σ που μπαίνουν στο κέντρο (προς Ακαδημία ή Πλ. Κολοκοτρώνη). Κατόπιν να κάνει δρομολόγιο στην Α5 που θα το φέρει στην Ανθούσα.
Ή εναλλακτικά να ξεκινήσει με τοπικά από Γλυφάδα και κατόπιν να αναλάβει ένα 125 που θα το φέρει στην Δουκίσσης Πλακεντίας, κοντά στην Ανθούσα (ή συνδυασμό 120 και 308). Κατόπιν να ακολουθήσει αντίστροφη πορεία για να επιστρέψει στις περιοχές αρμοδιότητας του Ελληνικού ή του Αγ. Δημητρίου. Πόσα λεωφορεία θα ανεφοδιάζονταί κάθε ημέρα; Πόσα δρομολόγια έχει το Α5 και το 308; Πόσο χρόνο θέλει το Α3->Α5->Α5->Α3; Ποιός θα καλύψει την γραμμή των νοτίων προαστείων όσο το όχημα κάνει βόλτες στην Μεσογείων;
|
|
09-07-2010, 03:27 PM |
|
Messages In This Thread |
RE: IrisBus Citelis GNV - by abc - 09-07-2010, 03:27 PM
|
Users browsing this thread: 12 Guest(s)
|