Thread Rating:
- 22 Vote(s) - 2.95 Average
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Ποιότητα Παρεχόμενων Υπηρεσιών Της Ο.ΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα
|
Paul
Administrator
Posts: 1.178
Joined: 12-11-2009
|
RE: Ποιότητα Παρεχόμενων Υπηρεσιών Της Ο.ΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα
Μετά απο μια συνειδητή απουσία απο τα τεκταινόμενα της ΟΣΥ και μείωση της ενασχολησής μου με το κομμάτι των αστικών συγκοινωνιών της πρωτεύουσας, τόσο λόγω απουσίας όσο και περιορισμένης χρήσης τους, τους τελευταίους μήνες με αφορμή την ενίσχυση του στόλου αφενός μέσω της σύμπραξης των ΚΤΕΛ και αφετέρου (της αντικατάστασης στην πραγματικότητα) μέσω leasing, παρακολουθώ λίγο πιο ζεστά τις κινήσεις της εταιρείας.
Αφορμή για το συγκεκριμένο ποστ, που αποσκοπεί στην παράθεση κάποιων σκέψεων, μπορεί να θεωρηθεί το εξαιρετικά ιδιαίτερο φαινόμενο της κακοκαιρίας "Ελπίδα" που σφυροκόπησε όλη την Αττική το διήμερο 24-25/1/22. Νομίζω κανείς δεν μπορεί να διαφωνήσει ως προς την σφοδρότητα του φαινομένου και την αδυναμία απόκρισης της πολιτείας για την διατήρηση των δρόμων ανοιχτών.
Κατα την δική μου οπτική γωνία απο πλευράς της ΟΣΥ, η διαχείριση ήταν και αυτή φτωχή, εαν όχι τραγική. Παρακολουθώ την ανάκαμψη στην κανονικότητα εως αυτή την ώρα (3η ημέρα απο την διακοπή των φαινομένων) και η εικόνα παραμένει τουλάχιστον θλιβερή. Μέχρι σήμερα έχω αναρωτηθεί/παρατηρήσει τα παρακάτω ιδίως στον κεντρικό τομέα της Αθήνας και τις γύρω απο αυτόν γραμμές.
* 24/1 - Δευτέρα. Εν αναμονή της κακοκαιρίας και ώρα 08.30 χωρίς χιονόπτωση οι γραμμές τρόλλευ 2 & 4 έχουν διακοπεί (χωρίς καμία πραγματική δυσκολία, στο τμήμα Πανελλήνιος - Καλλιμάρμαρο. Λίγο αργότερα περίπου στις 10 σε αναζήτηση του 608 στην τηλεματική απο συνάδελφο διαπιστώνουμε ότι τα οχήματα έχουν αποδρομολογηθεί και προφανώς επιστρέφουν στο Α/Σ Ανθούσας όπου ανήκουν, ωστόσο δεν έχει ανακοινωθεί επίσημα ακόμα η απόσυρση του τροχαίου υλικού στα αμαξοστάσια. Επειδή πλήθος κόσμου αποκλείστηκε σε χώρους εργασίας λόγω της πλήρους απόσυρσης λίγο μετά τις 12, δεν θα έπρεπε να έχει ληφθεί αυτή η απόφαση απο την διοίκηση απο την προηγούμενη ημέρα με ισχύ απο την έναρξη της βάρδιας για την αποφυγή όλου αυτού του "θεάτρου του παραλόγου" με επιβάτες να αναζητούν οχήματα μέσα στον χιονιά? Ορθότατη η απόφαση καθώς ο στόλος δεν είναι σε θέση να ανταποκριθεί σε αυτές τις συνθήκες ωστόσο με εξαιρετικά μεγάλη καθυστέρηση!
*25/1 - Η μέρα κυρήχθηκε αργία για την Αττική. Δεν κινήθηκαν οχήματα λόγω της άθλιας κατάστασης του οδικού δικτύου. Ομοίως για τις 26/1 όπου βγήκαν κάποιοι κορμοί απο όσα Α/Σ ήταν σε θέση να βγάλουν οχήματα. Δεν υπάρχει κάποιο σχόλιο για αυτές τις δυο ημέρες.
*27&28/1 - Επιστροφή στην καθημερινότητα. Εργάσιμες ημέρες. Η εικόνα της δρομολόγησης παραμένει δραματική. Με εξαίρεση τοπικές κυρίως γραμμές και τα βόρεια προάστια όπου αποτελούν ειδική περίπτωση, οι δρόμοι έχουν καθαριστεί. Την ίδια στιγμή που οχήματα των ΚΤΕΛ λειτουργούν κανονικά με αφετηρία στο Ζηρίνειο, τα τρόλλεϋ της Κυψέλης μέχρι το μεσημέρι της Παρασκευής δεν μπαίναν στην Κυψέλη, το Πολύγωνο είναι αποκομμένο καθώς 224 και 15 δεν ανεβαίνουν ακόμα και τώρα αλλα σταματούν στο Πεδίο του Άρεως, το 608 επι 3 μέρες τερματίζει στο Χίλτον και αναστρέφει απο Ριζάρη προς τα πίσω (χωρίς να φτάνει έστω έως Παπαδιαμαντοπούλου) , το 14 δρομολογείται με 8000χιλιαρα δημιουργώντας ασφυκτικές καταστάσεις και άλλα παράλογα, ειδικά για την Πέμπτη 27.
Δεν περίμενα φυσικά να κατεβούν οι οδηγοί με το φτυάρι να εκχιονίσουν τους δρόμους αλλά δεν είναι δυνατόν ο κύριος πάροχος συγκοινωνιακού έργου της πόλης να μην είναι σε συννενόηση με την Περιφέρεια και τους κατα τόπους δήμους προκειμένου να καθαριστούν κατα προτεραιότητα οι δρόμοι που διέρχονται κάποιες απο τις πιο πολυσύχναστες γραμμές.
Τέλος, και εκτός κακοκαιρίας για να σχολιάσουμε και κάτι άλλο, παρατηρώντας όλες τις επιχειρήσεις της χώρας να έχουν προσαρμοστεί με την τοποθέτηση plexiglass και αντίστοιχων εναλλακτικών για την προστασία των εργαζομένων απο τον covid αλλά και αντίστοιχους συγκοινωνιακούς φορείς του εξωτερικού, στην Αθήνα κόντρα στο κύμα έχουμε επίσημα μονιμοποιήσει την προσωρινή λύση, καταργώντας την 1η πόρτα και μεγάλο μέρος του μπροστινού τμήματος των οχημάτων με αλυσίδες, ταινίες και τσαντιροειδή διάφανα τεντόπανα με μηδενικές πιθανότητες επαναλειτουργίας σε συνθήκες δρομολογίου μιας και είναι ιδιαίτερα βολικό να μηδενίζεις την αλληλεπίδραση οδηγού και επιβατών .
Giving is the best communication... γιατί μαζί μπορούμε να κάνουμε πολύ περισσότερα
|
|
28-01-2022, 10:46 PM |
|
Messages In This Thread |
RE: Ποιότητα Παρεχόμενων Υπηρεσιών Της Ο.ΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - by Paul - 28-01-2022, 10:46 PM
|
Users browsing this thread: 17 Guest(s)
|