RE: Διώροφα λεωφορεία στην Αθήνα; Τι πιστεύετε;
Τα διώροφα είναι καθαρά λεωφορεία πόλης όμως και καθόλου αεροδυναμικά σε σχέση με τα κανονικά αστικά. Όντως η σύνδεση του αεροδρομίου είναι προβληματική καθώς αν και γρήγορη καταπονεί πολύ τα οχήματα που την εξυπηρετούν ιδίως στην Αττική Οδό, και η πλήρως αστική σχεδίαση του λεωφορείου το κάνει άβολο στις ταχύτητες που αναπτύσσονται στην διαδρομή αυτή ενώ αν υπήρχε δυνατότητα να κινηθούν μέχρι τα 100χμ/ωρα θα βελτιωνόταν η ποιότητα της υπηρεσίας με τον ίδιο αριθμό οχημάτων. Αυτό όμως λύνεται μόνο με λεωφορεία ημιαστικού-προαστιακού τύπου. Αν δείτε στο εξωτερικό οι συνδέσεις shuttle με αεροδρόμια εκτος αστικού ιστού γίνονται με τέτοια λεωφορεία (με μια γρήγορη ματιά στην gallery εντόπισα απο MB Integro έως και S416GT ενώ παρόμοιες λύσεις μπορούν να θεωρησούν τα Solaris Interurbino, Neoplan Trendliner κλπ ).
Την πρόταση για τα ΚΤΕΛ την απορρίπτουμε καθώς πάλι πολλοί επιβάτες χρησιμοποιούν τις μπαγκαζιέρες ενώ δεν μπορώ να φανταστώ κανέναν να θέλει να κάνει τις στροφοδιαδρομές προς Μαλακάσα και Σούνιο σε double decker αφού πρώτα το έχει ακούσει να βογκάει να αβαντάρει τα 80χλμ.
Όπως είπε και ο πάνος το αρχικό πρόβλημα είναι η κουλτούρα χρήσης open top ή απλών double deckers. Όπως στην επαρχία στα αρθρωτά στοιβάζονται όλοι μπροστά και στο βαγόνι είναι άδειο μέχρι να βάλει τις φωνές ο οδηγός έτσι και εδώ θα έχουμε παρόμοια θέματα. Ως εκ τούτου καλό θα ήταν να γίνει μελέτη και δοκιμαστική δρομολόγηση όπως με την Ε22 σε διάφορες γραμμές ειδικά το καλοκαίρι που εξυπηρετούν παραλίες και να ερευνηθεί αν θα θελαν οι επιβάτες να δούνε και αλλού περισσότερα τέτοια οχήματα. Όλα αυτά βέβαια αν ζούνε ακόμα τα Unvi και δεν τα έχουν βανδαλίσει για τα x,y,z ανταλλακτικά! Η Χ80 θα ήταν η μόνη σωστή χρήση τους αφού με Irisbus σίγουρα δεν είναι το ίδιο για τους επιβάτες των κρουαζιεροπλοίων.
Πέραν του Βερολίνου που έχει ιστορία με τα διώροφα οχήματα αλλά και των Άγγλων που είναι masters του είδους ελάχιστα DD κυκλοφορούν στην Ευρώπη.
Giving is the best communication... γιατί μαζί μπορούμε να κάνουμε πολύ περισσότερα
|