This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.



Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Πώς οραματίζεστε τις ιδανικές συγκοινωνίες για την Αθήνα;

mercedes elbo Offline
Contributor



Posts: 359
Joined: 05-08-2010
#4
RE: Πώς οραματίζεστε τις ιδανικές συγκοινωνίες για την Αθήνα;
(06-06-2016, 06:30 PM)abc Wrote: Mercedes ΕΛΒΟ,

το μοντέλο που έχω δει στο Λονδίνο είναι ότι η κάθε γραμμή βγαίνει σε διαγωνισμό ξεχωριστά. Η εξαίρεση είναι οι νυχτερινές εκδοχές ημερήσιων γραμμών που συνήθως, αλλά όχι απαραίτητα πάνε μαζί. Υπάρχει προσπάθεια να μην υπάρχουν βάρδιες/οχήματα μεταξύ γραμμών, αλλά δεν μπορεί να αποφευχθεί σε σχολικές γραμμές/δρομολόγια και ενισχυτικά δρομολόγια στις ώρες αιχμής. Κάνοντας τα πακέτα μεγάλα σημαίνει ότι θα έχεις μικρό αριθμό παρόχων με αποτέλεσμα ο ΟΑΣΑ να έχει μειωμένη διαπραγματευτική δύναμη. Πάρε παράδειγμα τι έγινε με την κινητή τηλεφωνία όταν ο τέταρος πάροχις εξαγοράστηκε από έναν από τους τρεις άλλους.

Το μοντέλο του Λονδίνου δεν το γνωρίζω επακριβώς για να μπορώ να εκφέρω άποψη. Η ένσταση μου στον τρόπο ανάθεσης που ανφέρεις είναι ότι κάθε γραμμή έχει διαφορετικό αριθμό οχημάτων που δρομολογούνται και διαφορετικη επιβατική κίνηση. Π.χ. το Β9 έχει 13 οχήματα ενώ το 235 5 οχήματα ή ποιος θα ενδιαφερθεί για γραμμές όπως 162, 503, 560, 712, 723 και ένα σωρό άλλα που ούτε έχουν ιδιαιτερη επιβατική κίνηση αλλά δεν μπορούν και να καταργηθούν; Αν είναι πάλι να τις επιδοτούμε καλύτερα να παραμείνει δημόσιο ολόκληρο το δίκτυο. Γι' αυτό θεωρώ ότι πρέπει να γίνουν "μεσαίου" μεγέθους πακέτα π.χ. 80-100 οχήματα ώστε να εξασφαλίζεται η οικονομική βιωσιμότητά τους χωρίς κρατική επιδότητα και παράλληλα να υπάρχει κάποιος ανταγωνισμός (αν και σε κάθε περίπτωση θα μπορούσε κάποιο εταιρικό σχήμα να κεδρίσει σχεδόν όλα τα πακέτα ή γραμμές και πάλι να μην υπάρχει ανταγωνισμός).
07-06-2016, 02:36 PM
Find Reply



Messages In This Thread
RE: Πώς οραματίζεστε τις ιδανικές συγκοινωνίες για την Αθήνα; - by mercedes elbo - 07-06-2016, 02:36 PM

Forum Jump:



Users browsing this thread: 2 Guest(s)

Disclaimer
Όλες οι φωτογραφίες αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία. Απαγορεύεται η αναπαραγωγη τους αλλα και ολοκληρου του site χωρις την έγγραφη άδεια της Δ.Ο.
Πλοήγηση
Άλλες επιλογές
Mobile Version
RSS Syndication | Cookie Consent Settings
Όροι Χρήσης
Contact Us


Powered By MyBB 1.8.26, © 2002-2024 MyBB Group.
Designed and developed by AlexNik. © 2012-2024