(07-06-2016, 10:16 AM)Nikolas A. Wrote: Από την φωτογραφία στην έντυπη δημοσίευση των Νέων φαίνεται ότι:
- Οι ελλείψεις σε προσωπικό και ανταλλακτικά έχουν οδηγήσει σε ακινησία περίπου 1.500 λεωφορεία και τρόλεϊ από το δυναμικό των περίπου 2.550 οχημάτων.
- Οι Σταθερές Συγκοινωνίες απασχολούν 2.432 εργαζομένους και το έλλειμμα θα ανέλθει στα 32 εκ. ευρώ.
- Οι Οδικές Συγκοινωνίες απασχολούν 5.595 και το έλλειμμα θα ανέλθει στα 44,7 εκ. ευρώ.
Τέλος να αναφέρουμε ότι ειδικά στις Ο.ΣΥ δεν έχει καταβληθεί ακόμα η κρατική επιχορήγηση των 84 εκατ. για το 2015, ενώ έχουν παγώσει οι περίπου 450 προσλήψεις οδηγών - τεχνιτών.
Και στα σχόλια από τη φωτογραφία από πάνω, και στο άρθρο στις ειδήσεις αναφέρονται διαφορετικά νούμερα όπως επισημάνεις κι εσύ.
(χωρίς να γνωρίζω κάτι συγκεκριμένο βέβαια, το 1820 το θεωρώ ουτοπικό)
Γιατί λοιπόν δε στέλνει μια αναφορά ο ΟΑΣΑ ή οι Ο.ΣΥ. να το διαψεύσουν;
Δηλαδή τα δημοσιεύματα τα νούμερα τα βγάζουν από το μυαλό τους;
Άμα σε σύνολο 2550 λεωφορείων και τρόλεϊ (που στην πραγματικοτικότητα το μέγιστο ήταν 2518: 2152 λεωφορεία+366 τρόλεϊ) ήταν τα 1500 εκτός θα είχαμε πολύ λιγότερα δρομολόγια από τα σημερινά. Επίσης, η κρατική επιχορήγηση της Ο.ΣΥ. ανά έτος είναι 86 εκατ.
Ο πραγματικός αριθμός των ενεργών λεωφορείων, που έχουν πάνω πινακίδες, είναι 1818 (Ν1-225, GN-178, Ν2-163, Volvo-83, Neoplan-79, Renault-189, Iris D-281, Iris CNG-100, Solaris 8,6-220, Solaris 18-100, Citelis-200). Αυτά που γράφω αποδεικνύονται από την
σύμβαση μεταξύ Ο.Α.Σ.Α. και Ο.ΣΥ. που υπογράφτηκε το 2013 και αναφέρει 2139 ενεργά λεωφορεία τότε και των αποφάσεων του ΔΣ της Ο.ΣΥ. του
Δεκεμβρίου 2013,
Δεκεμβρίου 2014 και
Απριλίου 2016. Τα μόνα που δεν φαίνονται είναι τα Neoplan που πήραν ο Δήμος Αργυρούπολης (#303 και #304) και ο Δήμος Γλυφάδας (#231, #233, #237, #238 και #240), οι 8 Volvo που ενώ παρέδωσαν πινακίδες το 2013 σταδιακά ξαναβγήκαν στην κυκλοφορία με νέες πινακίδες και το Neoplan #350 το οποίο κυκλοφορεί κανονικά με πινακίδες YNN 9972 ενώ στην απόφαση του Απριλίου αναφερόταν απόσυρση του ΥΜΙ 1350.
Στην Ο.ΣΥ., με το υπάρχον ιδιοκτησιακό καθεστώς, δύσκολα θα ασχοληθεί κανένας με την εικόνα που βγαίνει προς τα έξω και αν τα στοιχεία που δημοσιεύονται είναι ακριβή ή οχι.
Όσο για τα νούμερα το πιο πιθανό είναι να ρωτάνε συνδικαλιστές που τους λένε ότι θέλουν. Mάλιστα, τώρα τελευταία κυκλοφορούν
άρθρα που ανφέρουν ότι βγαίνουν 850-900 λεωφορεία στην αιχμή ενώ στην πραγματικότητα είναι γύρω στα 1100.