abc
Εγγεγραμμένος
Posts: 412
Joined: 13-10-2009
|
RE: Πώς οραματίζεστε τις ιδανικές συγκοινωνίες για την Αθήνα;
Πάνο,
χωρίς να θέλω να δώσω την εντύπωση ότι επιθυμώ την ιδιωτικοποίηση, θεωρώ ότι το όραμα σου δεν θα βρει τους επενδυτές που περιμένεις. Ποιός θα βάλει τα λεφτά του σε μία επιχείριση που το 51% ελέγχει το Κράτος και οι συνδικαλιστές; Δες το παράδειγμα ΟΤΕ όπου το Κράτος υποχρεώθηκε να δώσει το Management παρόλο που πούλησε πολύ μικρότερο ποσοστό. Δεύτερο σημείο είναι ότι τα λεφτά βρίσκονται στις "αστκές" γραμμές και όχι στις "προαστικές" διότι εκεί βρίσκονται οι επιβάτες.
Mercedes ΕΛΒΟ,
το μοντέλο που έχω δει στο Λονδίνο είναι ότι η κάθε γραμμή βγαίνει σε διαγωνισμό ξεχωριστά. Η εξαίρεση είναι οι νυχτερινές εκδοχές ημερήσιων γραμμών που συνήθως, αλλά όχι απαραίτητα πάνε μαζί. Υπάρχει προσπάθεια να μην υπάρχουν βάρδιες/οχήματα μεταξύ γραμμών, αλλά δεν μπορεί να αποφευχθεί σε σχολικές γραμμές/δρομολόγια και ενισχυτικά δρομολόγια στις ώρες αιχμής. Κάνοντας τα πακέτα μεγάλα σημαίνει ότι θα έχεις μικρό αριθμό παρόχων με αποτέλεσμα ο ΟΑΣΑ να έχει μειωμένη διαπραγματευτική δύναμη. Πάρε παράδειγμα τι έγινε με την κινητή τηλεφωνία όταν ο τέταρος πάροχις εξαγοράστηκε από έναν από τους τρεις άλλους.
|
|
06-06-2016, 06:30 PM |
|