(23-12-2015, 03:48 AM)nikos1991 Wrote: Όλα τα λεωφορεία της Ο.ΣΥ ασφαλίζονται ανά μήνα.
Πλεόν, από ότι φαίνεται υπάρχουν οχήματα που ασφαλίζονται και για 15 μέρες.
http://etheldrivers.blogspot.com/2015/12/15.html
(23-12-2015, 03:48 AM)nikos1991 Wrote: Nα προσθέσω επίσης πως η μεταφορά Ν1 σε Ανθούσα και Λιόσια είναι σχεδόν αδύνατη, καθώς η μεν Ανθούσα δεν έχει καμία υποδομή τροφοδοσίας πετρελαίου (την ξήλωσαν όταν ήρθαν οι γκαζιέρες 2ης γενιάς για να αυξηθεί η χωρητικότητα οχημάτων), ενώ θα πρέπει να μεταφερθούν οχήματα σε Μπραχάμι - Ελληνικό, ώστε να βγαίνουν τα δρομολόγια. Η μοναδική λύση θα ήταν να αποκτήσει υποδομές φυσικού αερίου ο Πειραιάς, να μεταφερθούν εκεί γκαζιέρες από τα 2 Α/Σ Φυσικού Αερίου και αυτός με τη σειρά του να δώσει σχεδόν όλο το στόλο Iris Diesel σε Ελληνικό και Μπραχάμι.
Άρα έχουμε:
1) κατασκευή δεξαμενής πετρελαίου, αντλιών και λοιπού εξοπλισμού στην Ανθούσα (τα Λιόσια νομίζω έχουν)
2) μεταφορά οχημάτων και τεχνογνωσίας
3) κατασκευή υποδομών Φυσικού Αερίου στον Πειραιά
4) εκπαίδευση οδηγών και τεχνικού προσωπικού σε άλλο τύπο οχημάτος
Αυτό κρίνεται ΑΔΥΝΑΤΟ από τον γραφών ακόμα και αν ξεκινήσει σήμερα.
Στην Ανθούσα σύμφωνα με αυτό το
αρχείο έχει δύο δεξαμενές για πετρέλαιο. Για τα Λιόσια δεν γνωρίζω τι υπάρχει. Βέβαια, για να μεταφερθούν οχήματα σε αυτά τα Α/Σ δεν αρκεί να μπορούν να τροφοδοτούνται με πετρέλαιο αλλά χρειάζονται και τεχνική υποστήριξη. Επίσης, για να αποκτήσει ο Πειραιάς εγκαταστάσεις φυσικού αερίου χρειάζονται χρήματα και χρόνος τα οποία δεν υπάρχουν. Ακόμα όμως και αν υπήρχαν χρήματα δεν έχει νόημα να φτιάξεις νέες εγκαταστάσεις φυσικού αερίου και να υπόχρησιμοποιείς τις παλιές σε Ανθούσα/Λιόσια.
Τώρα το ερώτημα είναι τι μπορεί να γίνει;
Η λύση πιστεύω μπορεί να έρθει με μετακίνηση των Irisbus Diesel. Αυτή τη στιγμή θεωρητικά έχουμε 281 Iris στον Πειραιά εκ των οποιών χρησιμοποιούνται λιγότερα από 150 στην αιχμή. Δεν γνωρίζω πόσα περίπου είναι συνήθως εκτός κυκλοφορίας με βλάβες αλλά θεωρώ ότι υπάρχει ένας αριθμός της τάξης των 70-80 που μπρούν να μεταφερθούν. Αυτά θα μπορούσαν να πάνε είτε απευθείας Ελληνικό-Μπραχάμι είτε στην Ράλλη (ή/και στον Βοτανικό) εκτοπίζοντας από εκεί Ν2 τα οποία θα πάνε Ελληνικό-Μπραχάμι λόγω της μηχανικής ομοιογένειας με Ν1/GN ενώ τα Iris θα είναι αρκετά κοντά στο Α/Σ Πειραιά ώστε να πηγαίνουν εκεί για σοβαρές βλάβες. Ταυτόχρονα όμως πρέπει να γίνει μια ανακατανομή των τύπων οχημάτων στις γραμμές Ελληνικού-Αγίου Δημητρίου. Λχ. τα 131, 201 να βγούν με Solaris, τα 164, 237, Β2 με GN και ίσως καποιες γραμμές χρειαστεί να μεταφερθούν σε άλλο Α/Σ π.χ. 235 στην Ανθούσα. Σε όλο αυτό ίσως βοηθούσε και το κλείσιμο του Α/Σ Αγίου Δημητρίου και η μεταφορά των γραμμών του στο Ελληνικό προκειμένου να μπορεί να επιτευχθεί στην πράξη καλύτερη κατανομή των οχημάτων στις γραμμές αλλά και για λόγους μείωσης κόστους.
Ουσιαστικά αυτό το πρόβλημα θα έρθει σε ένα χρόνο από τώρα. Μέχρι τότε θεωρώ ότι με τον έναν (αραιώσεις δρομολογίων) ή με τον άλλο τρόπο (ολοκλήρωση αναδιάρθρωσης του δικτύου) θα έχουν μειωθεί σε σημαντικό βαθμό τα απαιτούμενα για δρομολόγηση οχήματα και πιθανόν να μην υπάρξει πρόβλημα με την απόσυρση των περισσότερων, αν όχι όλων, των Ν1 η οποία όμως δεν είναι βέβαιο ότι θα πραγματοποιηθεί.