(22-08-2015, 10:55 PM)nikolas86 Wrote: Τώρα σα να συμπληρώνεται το παζλ...
Είναι λογικό, αφού ψάχνουν και αυτοί μείωση του κόστους και αντικατάσταση παλαιοτέρων ή προσθήκη νέων οχημάτων. Τη λύση των mini bus ακολουθούν ακόμα και ΚΤΕΛ πλέον.
Η κίνηση κάποιες μέρες και κάποιες ώρες της μέρας σε γραμμές του Αστικού Χαλκίδας είναι μικρή ακόμα και για Mini buses, πόσο μάλλον για τα κλασικά 12μετρα.
Από το νούμερο 24 και μετά, όλα τα οχήματα είναι μικρά.
Ναι, το κόστος κίνησης ενός τέτοιου Sprinter 616 CDi ισοδυναμεί με το 1/3 του αντίστοιχου ενός 12μετρου!! Άρα, ένα ΚΤΕΛ μπορεί να εξοικονομήσει αρκετά χρήματα σε μια δύσκολη περίοδο χωρίς ταυτόχρονα να κάνει περικοπές δρομολογίων. Επίσης, μεγάλο πλεονέκτημα αυτών των οχημάτων είναι η ευελιξία τους σε περιοχές με στενούς δρόμους αλλά και έντονο κυκλοφοριακό πρόβλημα ;
Νικόλα, ξέρουμε τι κυκλοφορεί στο παρμπρίζ 28, είναι MAN 469;; Και τέλος, το 33 είναι 1θυρο ή 2θυρο Kutsenits ;;