Quote:Συγκεκριμένα, μετά το Ε/Γ-Ο/Γ πλοίο «ΜΥΤΙΛΗΝΗ», που βρίσκεται στο λιμάνι στο Καρλόβασι της Σάμου και χωρίς πετρέλαιο και τροφοδοσία για πάνω από 12 μέρες, σήμερα έγινε διακοπή της ηλεκτροδότησης στα Ε/Γ-Ο/Γ πλοία «ΘΕΟΦΙΛΟΣ», «EUROPEAN EXPRESS», «AQUA JEWEL», που βρίσκονται στο μώλο της Δραπετσώνας, με αποτέλεσμα να μη διασφαλίζεται η ενδιαίτηση των ναυτεργατών και με σοβαρούς κινδύνους στην ασφάλεια της ανθρώπινης ζωής, του πλοίου, της λιμενικής εγκατάστασης.
Στο υπόμνημά τους προς τον αναπληρωτή υπουργό Ναυτιλίας, το γενικό γραμματέα, τη Διεύθυνση Ναυτικής Εργασίας, τον πρόεδρο και το Διοικητικό Συμβούλιο του ΝΑΤ, το Λιμεναρχείο Κερατσινίου, τη ΠΝΟ και τα Ναυτεργατικά Σωματεία τονίζουν ότι «άμεσα επιβάλλεται να συγκληθεί η τριμελής επιτροπή και να εφαρμοστεί ο νόμος "περί εγκατάλειψης", να δεσμευτεί εγγράφως το υπουργείο ότι οι ναυτεργάτες των πλοίων της ΝΕΛ, που έχουν συμπληρώσει την αίτηση για την ένταξη τους στο νόμο "περί εγκατάλειψης", διατηρούν πλήρως τα δικαιώματά τους μέχρι την ολοκλήρωση της διαδικασίας, βγαίνοντας από την ομηρία και τις συνθήκες εξαθλίωσης όπου τους έχει οδηγήσει η ναυτιλιακή εταιρεία.
Ο ΥΕΝ να αναλάβει άμεσα τις ευθύνες του για την ασφαλή ενδιαίτηση και τη διαμονή των ναυτεργατών στα Ε/Γ-Ο/Γ πλοία της ΝΕΛ και για το σύνολο των προβλημάτων τους.
Σιωπηρά παρακολουθούμε όλοι το σήριαλ ΝΕΛ, κάθε βδομάδα και μια νέα είδηση κάνει το γύρο των ΜΜΕ, μέσα σε μερικούς μήνες κηρύχθηκε έκπτωτη απο όλες τις άγονες που εξυπηρετούσε και τώρα σιγά σιγά ξεκινάει να παίζεται η τελευταία πράξη του έργου με άφαντη διοίκηση και παρατημένους ανθρώπους σε όλη την Ελλάδα...
Όχι ότι πριν έτρωγαν με έξοδα της εταιρείας αφού είναι απλήρωτοι αλλά πλέον η εταιρεία ως άλλο "ζόμπι" δεν μπορεί να εκτελέσει καμία γραμμή και χωρίς λεφτά επιδοτήσεων δεν μπορεί να τάξει πλέον τίποτα...
Το μόνο μυστήριο είναι το ταχύπλοο Παναγιά Θαλασσινή που πωλήθηκε στον κ. Παναγιωτόπουλο χωρίς να έχει γίνει οποιαδήποτε ανακοίνωση αλλά προφανώς τα όποια έσοδα τα απορρόφησε κατευθείαν η τράπεζα λόγω χρεών.