Thread Rating:
- 15 Vote(s) - 3.27 Average
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
antonis
Honorary member
Posts: 52
Joined: 11-10-2009
|
RE: Ο στόλος
(08-04-2015, 08:58 AM)panos81 Wrote: Πάλι καλά... ο Πατούλης έχει πάρει στο σύνολο έντεκα λεωφορεία από τότε που ανέλαβε, δηλαδή τα δύο γαλάζια Ikarus 260, τις 5 "Βεργίνες", και τα τέσσερα της δωρεάς Λάτση (2 Neoplan Centroliner midi και 2 12μετρα ΜΑΝ πρώην αεροδρομίου "Ελ. Βενιζέλος".
Από αυτά, μόνο τα 12μετρα ΜΑΝ έχουν τακτική χρήση, καθώς κυκλοφορούν στην γραμμή που συνδέει τα δύο εμπορικά κέντρα της Lamda Development (The Mall Athens και Golden Hall). Στην γραμμή αυτή κυκλοφορεί το ένα από τα δύο, που έχει και αυτοκόλλητα με διαφήμιση του Golden Hall. Όποτε αυτό είναι εκτός υπηρεσίας, το αντικαθιστά το άλλο, το οποίο επίσης μερικές φορές κάνει και το δρομολόγιο της Πανεπιστημιούπολης, στην θέση των Neoplan φυσικού αερίου. Κανένα από τα 12μετρα δεν κυκλοφορεί στις τοπικές γραμμές (010, 020, 030, 040, 060 και 080).
Όσο για τα Ikarus; Τα είδαμε ελάχιστα στην καταργηθείσα διαδημοτική γραμμή Μαρούσι - Πεύκη - Λυκόβρυση. Ήλθαν, είδαν, απήλθαν. Φυσικό για σχεδόν 25 ετών λεωφορεία (τότε), αν και η κατάστασή τους, σε σχέση με την ηλικία τους, δεν ήταν κακή.
Οι "Βεργίνες" επίσης δεν είχαν ιδιαίτερη χρήση. Τις έβαζαν στο 070 (η διαδημοτική γραμμή Μαρούσι - Πεύκη - Λυκόβρυση πήρε αυτόν τον αριθμό με την έλευσή τους), μερικές φορές έκαναν δρομολόγια και στην 040 προς Πολύδροσο (η γραμμή χρειαζόταν 3 οχήματα τις καθημερινές τότε, συνήθως έβαζαν 1 Βεργίνα και 2 ΜΑΝάκια, αλλά 1-2 φορές έτυχε να μπουν και 2 Βεργίνες), και περιστασιακά οι Βεργίνες εκτελούσαν και το δρομολόγιο της Πανεπιστημιούπολης. Γενικά, δεν κυκλοφορούσαν πάνω από 3 κάθε μέρα, εκ των οποίων η μία έκανε μόνο το πρωϊνό δρομολόγιο της Πανεπιστημιούπολης και επέστρεφε άδεια στο αμαξοστάσιο.
Τα δε Neoplan Centroliner Midi δεν τα έχω πετύχει πάνω από 5 φορές, κάθε φορά και σε άλλη γραμμή (ως τώρα στα 020, 030, 040 και 080). Δεν τους είχαν ρυθμίσει καν τις ηλεκτρονικές προμετωπίδες, και κόλλαγαν ένα χαρτί Α4 με τον αριθμό γραμμής και τον προορισμό στο παρμπρίζ, το οποίο το βράδυ δεν φαινόταν κιόλας.
Έτσι, 9 σύγχρονα λεωφορεία, με χαμηλό δάπεδο, πέρασαν και δεν ακούμπησαν, αφήνοντας την - πάλαι ποτέ πρότυπο και εντελώς απαξιωμένη πλέον - Συγκοινωνία Αμαρουσίου στο έλεος των παλιών ΜΑΝ, που πλέον η κατάστασή τους είναι άθλια, με το 1/3 των δρομολογίων που εκτελούνταν στις καλές μέρες.
Αλλά Πατούλη θέλανε οι Μαρουσιώτες, Πατούλη πήραν. Πρόβλημά τους.
Εντάξει, ας μην ξεχνάμε ότι το Μαρούσι είναι από τους πιο χρεωμένους Δήμους, ύστερα από το πάρτυ της δεκαετίας του '90. Δυστυχώς το πάρτυ τελείωσε......
|
|
08-04-2015, 02:00 PM |
|
Messages In This Thread |
RE: Ο στόλος - by antonis - 08-04-2015, 02:00 PM
|
Users browsing this thread: 1 Guest(s)
|