(23-12-2014, 02:12 PM)panos81 Wrote: Ειδικά για την παροικία της Ελλάδας, το πλήγμα θα είναι το σοβαρότερο. Ελλείψει ανταγωνιστή, μετά την αποχώρηση και της Olympic Air από την γραμμή Λάρνακας - Αθήνας, η Aegean, που αποκτά πλέον μονοπώλιο της γραμμής αυτής, θα αυξήσει κάθετα τις τιμές των εισιτηρίων. Η Ryanair είναι ανταγωνιστής εφόσον δραστηριοποιείται στην ίδια γραμμή, και στην Κύπρο δεν συμβαίνει κάτι τέτοιο. Η Πάφος εξυπηρετεί το δυτικό τμήμα της Κύπρου, δεν εξυπηρετεί όμως κάποιον που έχει τελικό προορισμό την ανατολική πλευρά (Λάρνακα, Λευκωσία, Αγία Νάπα, Πρωταρά, Παραλίμνι κ.τ.λ.), οπότε πλέον οι μετακινήσεις προς την Κύπρο θα περιοριστούν στις αναγκαίες. Με την κρίση στην Ελλάδα, ένας απόδημος Κύπριος σκέφτεται τα € 200 - € 250 που μπορεί να κάνει τώρα ένα εισιτήριο για Λάρνακα, πολύ δε περισσότερο όταν την ίδια στιγμή πας Λονδίνο με € 150. Σκεφτείτε τι θα γίνει αν τα εισιτήρια πάνε π.χ. στα € 300...
Δε νομίζω ότι θα ισχύσει μια τέτοια άυξηση στις τιμές, όχι γιατί θα έχουν κάποιο ηθικό δισταγμό αλλά γιατί πολύ απλά δε χωράνε αυτές οι τιμές στο σημερινό σκηνικό.
Και η Ryanair είμαι 99% σίγουρος ότι θα μπει και σε αυτή τη γραμμή, όπως άνετα μπήκε πρόσφατα στη γραμμή της Σαντορίνης και της Βουδαπέστης, με όποιο αντίκτυπο σε τιμές και συχνότητες για την Aegean.
Η Ryanair καλώς ή κακώς έχει γίνει σημαντικό ρυθμιστής των τιμών τόσο εντός όσο και εκτός Ελλάδας, με τάση προς τα κάτω, κάτι πολύ καλο για τον μέσο επιβάτη και κάτι πολύ κακό για την Aegean.
Κάτι παρόμοιο θα ίσχυε και με τυχούσα συγχώνευση.
A second thought must be given..