Forum
Γενική συζήτηση - Σχολιασμός - Printable Version

+- Forum (https://mesametaforas.gr/forum)
+-- Forum: Αεροπορικές Συγκοινωνίες (https://mesametaforas.gr/forum/forumdisplay.php?fid=18)
+--- Forum: Ελληνική Αεροπορία (https://mesametaforas.gr/forum/forumdisplay.php?fid=68)
+--- Thread: Γενική συζήτηση - Σχολιασμός (/showthread.php?tid=10176)

Pages: 1 2


Γενική συζήτηση - Σχολιασμός - Nikolas A. - 19-03-2013

Εδώ μπορούμε να κάνουμε συζήτηση για τις αεροπορικές εταιρίες εσωτερικού, το στόλου τους, πτήσεις-δρομολόγια καθώς και προσωπικές εμπειρίες που έχουμε με τις εταιρίες αυτές.


Γενική συζήτηση - Σχολιασμός - ecoj - 30-05-2013

Είναι οριστική η συγχώνευση Aegean - Ολυμπιακής;


RE: Γενική συζήτηση - Σχολιασμός - Nikolas A. - 06-06-2013

(30-05-2013, 02:29 PM)ecoj Wrote: Είναι οριστική η συγχώνευση Aegean - Ολυμπιακής;

Απ' όσο γνωρίζω δεν είναι οριστική, αναμένεται η απόφαση της επιτροπής ανταγωνισμού της Ε.Ε..
Άσχετά αν εκτελούνται ήδη δρομολόγια συνεργασίας, το οποίο ανακοινώνεται και στα μεγάφωνα σε ανακοινώσεις.


RE: Γενική συζήτηση - Σχολιασμός - Paul - 07-06-2013

Η μείωση εσωτερικών δρομολογίων παντως απο πλευρας και των δυο εταιρειων ειναι απιστευτη σε σχεση με παλαιότερα.

Θυμάμαι για Ηράκλειο πριν 1,5 χρόνο έβρισκες γυρω στις 6-7 πτήσεις την ημέρα απο την Aegean και 5 απο την Ολυμπιακή. Πλέον είναι 4 και 3 αντίστοιχα με τις ωρες καθαρά μοιρασμένες δλδ η Aegean εχει την απογευματινή των 7.30-8 και μετά την βραδινή η Olympic.

Η Aegean βεβαια εχει αρχίσει να ανοίγει νεες πτήσεις προς ευρωπαικούς προορισμούς απο κεντρικά περιφερειακά αεροδρόμια που είναι πολύ καλό.


RE: Γενική συζήτηση - Σχολιασμός - Nikolas A. - 07-06-2013

Η μέιωση έχει ξεκινήσει από πρόπερσυ, κορυφώθηκε πέρσυ και πιστεύω ότι αρχίζει η ανάκαμψη από φέτος, σε εξωτερικό αλλά και εσωτερικό. Και ας ελπίζουμε να ακολουθήσει και η Olympic μπας και χρησιμοποιηθούν πάλι τα περισσότερα Airbus της.. Πήξαμε στον έλικα!

Κάτι άλλο που θα ήθελα να σχολιάσω είναι η είσοδο(;Wink στην αεροπορική αγορά της Hellas Airlines κάτι που με βάση παλαιότερα δημοσιεύματα (πχ αυτό) θα έπρεπε να είχε ξεκινήσει στις αρχές του 2013.
Για όποιον δε γνωρίζει η εταιρία θα έχει έδρα τον Βόλο και θα αρχίσει με πτήσεις εσωτερικού φτάνοντας να εξυπηρετεί Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Ηράκλειο, Ιωάννινα, Ρόδο, Σκιάθο και Ρώμη, Μαδρίτη, Λονδίνο, Μόσχα, Παρίσι, Φρανκφούρτη, Τελ Αβίβ σε πλήρη λειτουργία.

Γνωρίζει κανείς κάτι παραπάνω και αν τελικά θα ξεκινήσει;


RE: Γενική συζήτηση - Σχολιασμός - Nikolas A. - 04-07-2013

(30-05-2013, 02:29 PM)ecoj Wrote: Είναι οριστική η συγχώνευση Aegean - Ολυμπιακής;

Απ' ότι φαίνεται μπαίνεις κι άλλος στο παιχνίδι και μάλιστα πολύ επιθετικά..

http://www.politischios.gr/koinonia/exagora-tis-olympic-apo-tin-turkish-airlines

Και δε φτάνει που η Turkish Airlines θέλουν την Ολυμπιακή, αλλά αξιώνουν και την Aegean. Είπαμε να μην έχουμε Ολυμπιακή αν είναι να έχουμε εθνικό αερομεταφορέα, αλλά να μη γίνει το μπλε κόκκινο γιατί πολυ σκούρα τα πράγματα..


RE: Γενική συζήτηση - Σχολιασμός - marios.ilioupoli - 17-07-2013

Κατά τις στάσεις εργασίας των υπαλλήλων της ΥΠΑ, γίνονται ή όχι αναχωρήσεις/αφίξεις πτήσεων στα ελληνικά αεροδρόμια;

Χθες, διαρκούσης της στάσης εργασίας (12:00-16:00) στο "Ελ. Βενιζέλος" πραγματοποιούνταν κανονικά αφίξεις και δεν ξέρω αν συνέβαινε το ίδιο και με τις αναχωρήσεις, ενώ και στο τροποποιημένο πρόγραμμα πτήσεων της Olympic Air (https://www.olympicair.com/el/OlympicAir/News/2013/Flightdisruptions?pg=0), περιλαμβάνονταν αφίξεις ή αναχωρήσεις πτήσεων στο επίμαχο διάστημα.


RE: Γενική συζήτηση - Σχολιασμός - Nikolas A. - 17-07-2013

(17-07-2013, 02:49 AM)marios.ilioupoli Wrote: Κατά τις στάσεις εργασίας των υπαλλήλων της ΥΠΑ, γίνονται ή όχι αναχωρήσεις/αφίξεις πτήσεων στα ελληνικά αεροδρόμια;

Συνήθως κατά τις στάσεις εργασίας τους υπάρχει τροποποίηση των πτήσεων λίγο πριν και λίγο μετά ώστε να μην υπάρχουν ακυρώσεις, ενώ κάποιες φορές γίνονται και κανονικά. Αυτό εχω παρατηρήσει...


RE: Γενική συζήτηση - Σχολιασμός - marios.ilioupoli - 18-07-2013

Σε κατάσταση πλήρους απαγόρευσης πτήσεων κάτω από τα 5.000 πόδια, κηρύχθηκε ο εναέριος χώρος πάνω από το Λεκανοπέδιο της Αττικής, για το διάστημα 06:00 έως 18:00 σήμερα, Πέμπτη 18 Ιουλίου 2013, λόγω της επίσκεψης του Γερμανού Υπ.Οικ., Β. Σόιμπλε.

Περισσότερα εδώ: http://www.onalert.gr/stories/apagoreysi-ptiseon-pano-apo-tin-athina-gia-ton-soible


RE: Γενική συζήτηση - Σχολιασμός - Nikolas A. - 26-09-2013

Σύμφωνα με τη τελευταία πρόταση από δημοσίευμα που διάβασα σήμερα, "Ο δήμος Χίου προχώρησε στην ανωτέρω κίνηση, καθώς είναι γνωστές οι διαφωνίες που έχει με την αεροπορική εταιρεία που εξυπηρετεί το νησί."

Επειδή έζησα για κάποιο διάστημα στη Χίο και χρησιμοποιούσα και πλοίο και αεροπλάνο για τη μετακίνησή μου από Χίο για Αθήνα και αντίστροφα, να συμπληρώσω ότι η εταιρία που εξυπηρετεί το νησί πλέον είναι ΜΟΝΟ η Olympic Air. Παλαιότερα υπήρχε και η Aegean αλλά τώρα κυριαρχεί το μονοπώλειο.

Εκτός από τις προσφορές, που είναι ελάχιστες και δεν περιλαμβάνουν συνήθως μονοπωλειακούς προορισμούς, το εισητήριο πολύ σπάνια πέφτει κάτω από τα 95 με 100 ευρώ, φτάνοντας τα 120-150 όσο πλησιάζεις στην ημερομηνία πτήσης. Και φυσικά για μία πτήση. Το πλοίο έχει μεν 38 ευρώ οικονομική θέση (για μια διαδρομή) αλλά κάνει 9 με 10 ώρες. Οπότε μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα!

Από το προηγούμενο καλοκαίρι, φορείς της Χίου με αίτημά τους ζήτησαν από την αεροπορική εταιρία Astra Airlines, η οποία συνδέει τη Χίο με τη Θεσσαλονίκη, να ξεκινήσει δρομολόγια για Αθήνα με τη στήριξη των Χιωτών. Κάτι τέτοιο ακόμα δεν έχει γίνει, αλλά μάλλον προς τα εκεί οδεύει το ζήτημα.


RE: Γενική συζήτηση - Σχολιασμός - Nikolas A. - 01-10-2013

Λίγες μέρες μετά το σχόλιο μου έρχεται και νέο δημοσίευμα με τίτλο Ο δήμαρχος Χίου κατήγγειλε τα «ακριβά» εισιτήρια της Olympic Air στην ΕΕ το οποίο αποτυπώνει ακριβώς τα λεγόμενά μου.

Για τη γραμμή που προτείνεται, οι δήμοι απευθύνουν πρόσκληση, υπό συγκεκριμένους όρους που θέτουν, προς όλες τις ελληνικές αεροπορικές εταιρείες για την εκτέλεση δύο καθημερινών πτήσεων (μία το πρωί και μία το απόγευμα) στη γραμμή Αθήνα - Χίος - Σάμος - Αθήνα.
Σύμφωνα με την προκήρυξη, η τιμή κάθε εισιτηρίου δεν θα μπορεί να υπερβαίνει τα 70 ευρώ, περιλαμβανομένου του ΦΠΑ και των φόρων αεροδρομίου για μαθητές, φοιτητές και στρατιώτες και τα 90 ευρώ, περιλαμβανομένου του ΦΠΑ και των φόρων αεροδρομίου, για τους λοιπούς.


RE: Γενική συζήτηση - Σχολιασμός - andreasl - 02-10-2013

Το σίγουρο είναι πάντως ότι έχουν το θεό με το μέρος τους!


RE: Γενική συζήτηση - Σχολιασμός - Nikolas A. - 15-10-2013

Περνώντας ένα καλοκαιρινό απόγευμα από τη παραλιακή, σε μια βόλτα με το ποδήλατο ξαφνικά βλέπω μπροστά μου το συγκεκριμένο βαγόνι..

[Image: thumb_DSCF80631c.jpg]

Βλέποντάς το μου θύμησε όλες εκείνες τις καλές περασμένες εποχές της Ολυμπιακής στο αεροδρόμιο του Ελληνικού. όταν πηγαινοέρχονταν γεμάτα, συνδεδεμένα με κάτι στρογγυλοφάναρους τράκτορες MB, κάτω από 747 και 340 της παλιάς Ολυμπιακής. Εποχές πολύ καλύτερες από την τωρινή Olympic Air Που σε λίγο δε θα υπάρχει!

Έχω δει πολλά αποσπάσματα από ταινίες ή video που φαίνονται αυτά τα βαγόνια να κυκλοφορούν μέσα στο αεροδρόμιο Ελληνικού αλλά δε μπόρεσα να βρω κάποιο.
Όποιος έχει κάποιο υπ' όψιν του να το βάλει. Rolleyes


RE: Γενική συζήτηση - Σχολιασμός - ecoj - 15-10-2013

Αλήθεια αφού η συγχώνευση προχωράει η νέα εταιρία που θα προκύψει τι όνομα θα κρατήσει άραγε; Όχι πως έχει κάποια σημασία.
Επίσης περίεργο που αφού είναι αφημένο το συγκεκριμένο βαγόνι σε δημόσια προσβάσιμο χώρο δεν είναι περισσότερο βανδαλισμένο όπως το Α300 στο άλλο θέμα.


RE: Γενική συζήτηση - Σχολιασμός - Nikolas A. - 15-10-2013

(15-10-2013, 01:10 PM)ecoj Wrote: Αλήθεια αφού η συγχώνευση προχωράει η νέα εταιρία που θα προκύψει τι όνομα θα κρατήσει άραγε; Όχι πως έχει κάποια σημασία.

Η εταιρία θα είναι καθαρά η Aegean Air αλλά το brand της Olympic θα παραμείνει κατά πάσα πιθανότητα στα αεροσκάφη της. Κατά τα πρότυπα της Air France - KLM για παράδειγμα.

(15-10-2013, 01:10 PM)ecoj Wrote: Επίσης περίεργο που αφού είναι αφημένο το συγκεκριμένο βαγόνι σε δημόσια προσβάσιμο χώρο δεν είναι περισσότερο βανδαλισμένο.

Είναι όντως περίεργο καθώς είδες τι έπαθε το κακόμοιρο το Α300, αλλά ακόμα και τα αεροσκάφη στο παλιό αεροδρόμιο Ελληνικου..

Τα αμοιβαία οφέλη Aegean-MIG αναλύονται σε άρθρο με τίτλο Η αντίστροφη πτήση Olympic Air και Aegean Airlines των τελευταίων ετών

"Τα αμοιβαία οφέλη για Aegean - MIG:

Για τη MIG είναι θετικό, διότι α) υλοποιείται η στρατηγική της, χωρίς άλλη καθυστέρηση, που είναι η πώληση εταιρειών και περιουσιακών στοιχείων, τα οποία δεν απέδωσαν, β) σε μία δύσκολη συγκυρία εισπράττει, έστω σταδιακά, ένα σημαντικό ποσό 72 εκατ. ευρώ (έχει ήδη λάβει 20 εκατ. ευρώ) και το κυριότερο γ) απαλλάσσεται από δανεισμό 118 εκατ. ευρώ, που αφορά σε δόσεις χρηματοδοτικής μίσθωσης για τη χρήση των αεροσκαφών.

Για την Aegean, η συμφωνία είναι ικανοποιητική, γιατί α) παίρνει την προίκα της Olympic Air που είναι εγγυημένα έσοδα, ύψους 116 εκατ. ευρώ για 15 άγονες γραμμές ώς το Μάρτιο του 2016, β) γίνεται ρυθμιστής της εγχώριας αγοράς, χωρίς κύριο ανταγωνιστή και γ) εκμεταλλεύεται τις οικονομίες κλίμακος, που γεννιούνται από την ένωση δύο ομοειδών επιχειρήσεων (συνέργειες 35 εκατ. ευρώ ετησίως)."

Βεβαιά κανείς ακόμα δεν αναλύει τα οφέλη ή τις ζημιές που θα προκύψουν για του επιβάτες που ζουν αυτές τις εταιρίες! Chair


RE: Γενική συζήτηση - Σχολιασμός - Nikolas A. - 23-12-2014

(23-12-2014, 02:12 PM)panos81 Wrote: Ειδικά για την παροικία της Ελλάδας, το πλήγμα θα είναι το σοβαρότερο. Ελλείψει ανταγωνιστή, μετά την αποχώρηση και της Olympic Air από την γραμμή Λάρνακας - Αθήνας, η Aegean, που αποκτά πλέον μονοπώλιο της γραμμής αυτής, θα αυξήσει κάθετα τις τιμές των εισιτηρίων. Η Ryanair είναι ανταγωνιστής εφόσον δραστηριοποιείται στην ίδια γραμμή, και στην Κύπρο δεν συμβαίνει κάτι τέτοιο. Η Πάφος εξυπηρετεί το δυτικό τμήμα της Κύπρου, δεν εξυπηρετεί όμως κάποιον που έχει τελικό προορισμό την ανατολική πλευρά (Λάρνακα, Λευκωσία, Αγία Νάπα, Πρωταρά, Παραλίμνι κ.τ.λ.), οπότε πλέον οι μετακινήσεις προς την Κύπρο θα περιοριστούν στις αναγκαίες. Με την κρίση στην Ελλάδα, ένας απόδημος Κύπριος σκέφτεται τα € 200 - € 250 που μπορεί να κάνει τώρα ένα εισιτήριο για Λάρνακα, πολύ δε περισσότερο όταν την ίδια στιγμή πας Λονδίνο με € 150. Σκεφτείτε τι θα γίνει αν τα εισιτήρια πάνε π.χ. στα € 300...

Δε νομίζω ότι θα ισχύσει μια τέτοια άυξηση στις τιμές, όχι γιατί θα έχουν κάποιο ηθικό δισταγμό αλλά γιατί πολύ απλά δε χωράνε αυτές οι τιμές στο σημερινό σκηνικό.
Και η Ryanair είμαι 99% σίγουρος ότι θα μπει και σε αυτή τη γραμμή, όπως άνετα μπήκε πρόσφατα στη γραμμή της Σαντορίνης και της Βουδαπέστης, με όποιο αντίκτυπο σε τιμές και συχνότητες για την Aegean.
Η Ryanair καλώς ή κακώς έχει γίνει σημαντικό ρυθμιστής των τιμών τόσο εντός όσο και εκτός Ελλάδας, με τάση προς τα κάτω, κάτι πολύ καλο για τον μέσο επιβάτη και κάτι πολύ κακό για την Aegean.
Κάτι παρόμοιο θα ίσχυε και με τυχούσα συγχώνευση.
A second thought must be given..


RE: Γενική συζήτηση - Σχολιασμός - Nikolas A. - 19-04-2015

Η τελευταία αναχώρηση του 747-200 της Imperial (SX-TIC) από τον Βενιζέλο για εξωτικούς προορισμούς (Karachi-India). Angel
Απολαύστε το γιατί μετά από 5 χρόνια δε θα το ξαναδούμε (πιθανώς)..




RE: Γενική συζήτηση - Σχολιασμός - Nikolas A. - 06-10-2015

Πολλές είναι οι προσθήκες ταξιδιωτικών, και όχι μόνο, προορισμών από τα ελληνικά αεροδρόμια από εταιρείες όχι μόνο ελληνικών συμφερόντων, αλλά που αναπτύσσονται και έχουν ως βάση αρκετά ελληνικά αεροδρόμια. Σύμφωνα με δημοσιεύματα αλλα και πληροφορίες από το Omorfa Taxidia υπάρχουν κάποιες ενδιαφέρουσες μελλοντικές επιλογές από τα αεροδρόμια της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης.

Ξεκινώντας με την Blue Air, η οποία ήδη πετάει στην Ελλάδα συνδέοντας Λάρνακα με Αθήνα και Θεσσαλονίκη, ανακοίνωσε πρόσφατα για το καλοκαίρι του 2016, μεταξύ άλλων, την απευθείας σύνδεση της Αθήνας με το Τορίνο, με την Κωνστάντζα, αλλά και την αύξηση πτήσεων από Λάρνακα προς Αθήνα. Συγκεκριμένα από 4 Ιουνίου 2016, η Blue Air θα πετάει 2 φορές την εβδομάδα από Τορίνο προς Αθήνα, κάθε Τρίτη και Σάββατο, με αναχώρηση από το Τορίνο στις 13:30 και από την Αθήνα στις 18:00. Παράλληλα η εταιρεία θα συνδέσει την Αθήνα με την Κωνστάντζα της Ρουμανίας, με μία εβδομαδιαία σύνδεση.
Επίσης, η Blue Air με το θερινό πρόγραμμα πτήσεων θα αυξήσεις τις πτήσεις από Λάρνακα για Αθήνα και κάθε Πέμπτη, Παρασκευή και Κυριακή θα έχει 3 πτήσεις τη μέρα, στις 07:30, 13:00 και 18:00 από Λάρνακα και στις 10:00, 15:30 και 20:45 από Αθήνα. Κάθε Δευτέρα θα έχει 2 πτήσεις τη μέρα (07:30 και 18:00) και τις υπόλοιπες μέρες από μία.

Συνεχίζοντας με την Volotea, η χαμηλού κόστους ισπανική εταιρεία ανακοίνωσε την προηγούμενη εβδομάδα νέες πτήσεις από Αθήνα προς Μύκονο και Μυτιλήνη, προσθέτει άλλο έναν προορισμό στο δίκτυό της για Μύκονο, το Μόναχο.
Η Volotea θα ξεκινήσει πτήσεις από την πρωτεύουσα της Βαυαρίας στις 27 Μαΐου, 2 φορές την εβδομάδα προς Μύκονο, κάθε Δευτέρα και Παρασκευή. Κάθε Δευτέρα θα αναχωρεί από Μόναχο στις 13:30 και από Μύκονο στις 17:30, και Παρασκευή αντίστοιχα στις 09:05 και στις 13:05. Το Μόναχο είναι ο 5ος προορισμός της εταιρείας που συνδέεται με τη Μύκονο, μετά την Βενετία, το Μπάρι, τη Νάπολη και την Αθήνα.

Τέλος, η ελληνική Aegean σχεδιάζει να αυξήσει την παρουσία της στα κράτη της πρώην Γιουγκοσλαβίας προσθέτοντας έναν ακόμη προορισμό στο δίκτυό της, την Λιουμπλιάνα της Σλοβενίας. Σύμφωνα με πληροφορίες, η Aegean σχεδιάζει μέχρι και 3 εβδομαδιαίες πτήσεις, αλλά περαιτέρω δεδομένα θα είναι διαθέσιμες από τα τέλη Οκτωβρίου και μετά. Η Aegean σχεδιάζει επίσης να αυξήσει τις απευθείας πτήσεις προς Ντουμπρόβνικ, από 4 σε 6 την εβδομάδα, ενώ θα αυξήσει τη χωρητικότητα στις πτήσεις από Αθήνα προς Βελιγράδι πετώντας με Α320 στις περισσότερες πτήσεις. Η εταιρεία εξετάζει ακόμα περισσότερες απευθείας συνδέσεις από Αθήνα προς πόλεις της πρώην Γιουγκοσλαβίας, μεταξύ αυτών είναι και πτήσεις προς το Ζάγκρεμπ της Κροατίας.

Τέλος η Ryanair για το θερινό πρόγραμμα του 2016 ανακοίνωσε έναρξη δρομολογίων για την ιταλική πόλη Bolognia από το αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης.

Με το καλό και ακόμα περισσότερες επιλογες.


RE: Γενική συζήτηση - Σχολιασμός - Nikolas A. - 16-11-2015

Μια γεύση από παλιά Ολυμπιακή δεν είναι ποτέ άσχημη, παρά μόνο πικρή, με την κατάληξή της.
Τουλάχιστον κάποια από τα αεροπλάνα της πετάνε ακόμα, θυμίζοντάς μας εποχές δόξας.

[Image: 21938359769_d7a7b019a5_c.jpg]
Flickr, Andreas Muhl

[Image: 21905457683_7d482f88d0_c.jpg]
Flickr, Thomas Posch

Μπορεί να αναρωτιέστε τι σχέση έχει η Iran Air με την αναφορά αλλά το συγκεκριμένο Airbus A300B4-605 με rn SX-BEL πουλήθηκε την 1η Μαρτίου του 2005 στο μακρινό Ιράν και από τότε κυκλοφορεί ακόμα όπως το βλέπετε.

Το συγκεκριμένο αεροσκάφος πρωτοπέταξε τον Απρίλιο του 1993 (rn F-WWAK), φοράει κινητήρες 2x General Electric CF6-80C2A5 turbofans και έχει χωρητικότητα 261 ατόμων.

Καλές πτήσεις για όσο αντέχει!


RE: Γενική συζήτηση - Σχολιασμός - Paul - 01-04-2016

http://www.youtube.com/watch?v=Nj1LELXE7UM

Κλείνοντας τα 15, με μια χρονιά που αναμένεται να σπάσει ολα τα ρεκόρ για το Ελευθέριος Βενιζέλος που συνεχώς ανεβαίνει σε προτίμηση!