(04-12-2014, 10:42 PM)KEF_75 Wrote: Ευχαριστώ πολύ Παύλο!
1α) Μάλιστα. Κρίμα βεβαίως, επειδή τουλάχιστον στην περίπτωση της Κεφαλλονιάς, θυμάμαι μικρός τα λεωφορεία όλα μα όλα με τον ίδιο ακριβώς χρωματισμό. Κατά τη γνώμη μου, φαινόταν πολύ πιο επαγγελματικά έτσι και συνάμα και εντυπωσιακά. Αλλά γούστα είναι αυτά ...
2α) Άρα, εάν κατάλαβα καλά, αυτό ήταν το #31 του ΚΤΕΛ Λευκάδος έως το 2009 και από το 2011 ανήκει στο ΚΤΕΛ Κεφαλληνίας;
-> Δε θα έπρεπε εντός εύλογου χρονικού διαστήματος να του αλλάξουν πινακίδες;
-> Αυτό πώς και μένει στα άσπρα;
=====================================================================
1β) Η Saracakis, δε φτιάχνει πια αμαξώματα;
=====================================================================
Και μερικές νέες ερωτήσεις. Ελπίζω να με συγχωρέσετε
4) Το ΚΕΒ-4180 τι ακριβώς ΜΑΝ είναι; Το αναφέρει στην πρώτη σελίδα του παρόν θέματος, ως ΜΑΝ 422. Μόνο που δε βρίσκω κάτι με αυτό το χαρακτηρισμό ...
5) Το Scania Hispano Divo, πάνω σε ποιο σασσί της Scania φτιάχνεται;
6) Η ίδια ερώτηση σχετικά με ένα ΜΑΝ Beulas Aura.
Ευχαριστώ πολύ προκαταβολικά!
1α) Είναι στην διακριτική ευχαίρια του ΚΤΕΛ αν θέλει να επιβάλλει κοινό εταιρικό χρωματισμό (livery) με τροποποίηση του καταστατικού του.
2α) Κατα την μεταπώληση δεν υπάρχει καμία υποχρέωση αλλαγής πινακίδων όπως και με τα ΙΧ. Απλα αλλάζει ο ιδιοκτήτης ενω το λεωφορείο παραμένει ταξινομημένο ως Δ.Χ. αφού συνεχίζει σε ΚΤΕΛ. Συνήθως οι πιο πολλοί ιδιοκτήτες πάνε στην διεύθυνση συγκοινωνίων και πέρνουν τοπικές πινακίδες για πιο πρακτικούς λόγους η για να ταιρίαξουν τον αρ. παρμπρίζ με τον αρ. κυκλ. όπως σε πολλά ΚΤΕΛ αλλα δεν υπάρχει κάποια υποχρέωση. Για το χρώμα όπως είπα αν περνά ΚΤΕΟ κανονικά ειναι το τελευταίο που θα κοιτάξει κάποιος ειδικά τώρα που ένα βάψιμο είναι αρκετά μεγάλο έξοδο.
1β) Όχι η "Σαρακάκης" δεν φτιάχνει πλέον νέα αμαξώματα παρα μόνο ως επισκευές πελατών της και λειτουργεί ως αντιπρόσωπος την Volvo και συνεργείο.
4) Είναι MAN Lion's Star γνωστό και ως FRH 422 αλλά η επειδή το 422 αναφέρεται σε ιπποδύναμη και κάποια δεν φοράνε αυτό το μοτέρ αλλά το μεγαλύτερο με τα 460hp χρησιμοποιούμε το διακριτικό του μοντέλου ως αμάξωμα το οποίο είναι A03. Μπορείς να βρείς πιο αναλυτικά τον διαχωρισμό ακολουθώντας την κατηγορία των κατασκευαστών στη Gallery
5) Κατά κανόνα στα Κ480 και K124 πάλι ανάλογα την παραγγελία όπως τα πιο πολλά ισπανικά.
6) Γενικά στα 12μετρα λεωφορεία χρησιμοποιείται κάποιο σασσί MAN 18.xx0 HOCL (τύπος A51/R33). Όπου το xx0 πάει αναλόγως του κινητήρα. π.χ. στον συνηθισμένο των 440 ίππων το σασσί είναι το MAN 18.440 HOCL. Αντίστοιχα για τα τριαξονικά MAN Beulas έχεις το MAN 24.xx0 HOCLN (A54/R37)...
(06-12-2014, 07:58 PM)KEF_75 Wrote: Ανακάλυψα άλλο ένα λεωφορείο στην Κεφαλλονιά με Λευκαδίτικες πινακίδες. Ένα Mercedes-Benz O404 με #5 και πινακίδες EYA-34?3.
Το #5 του ΚΤΕΛ Λευκάδας στη γκάλερυ, έχει τελείως διαφορετικές πινακίδες.
Αυτο είναι λογικό φίλε μου. Και να έγινε οποιαδήποτε αλλαγή η πιθανότητα να πάει στο ίδιο νούμερο του στόλου που ήταν σε προηγούμενο ΚΤΕΛ είναι ελάχιστη.