(10-12-2014, 12:56 AM)nikolas86 Wrote: Οι αλλαγές αφορούν κυρίως τα βόρεια και δυτικά προάστια, όπου θα γίνουν τροποποιήσεις σε οκτώ γραμμές, ενώ θα καταργηθεί προσωρινά και η γραμμή Express «Πειραιάς - Ακρόπολη - Σύνταγμα» που εξυπηρετούσε από τον περασμένο Μάϊο τους τουρίστες της κρουαζιέρας.
Για τη συγκεκριμένη γραμμή είχε διατυπώσει αντιρρήσεις ο Δήμος Πειραιά, υποστηρίζοντας ότι «με τη λειτουργία της, οι επιβάτες των κρουαζιερόπλοιων δεν μένουν καθόλου στον Πειραιά».
Μια αποτυχημένη σκέψη, μια γραμμή με ελάχιστη κίνηση που απασχολούσε λεωφορείο και οδηγό χωρίς λόγο. Αν κάποιος θέλει να πάει από τον Πειραιά στο Σύνταγμα υπάρχουν πολλές εναλλακτικές λύσεις - και με μέσα σταθερής τροχιάς. Αν θέλει να το κάνει υπό μορφή sightseeing, υπάρχουν και ειδικές γραμμές με ειδικά διαμορφωμένα λεωφορεία.
(10-12-2014, 12:56 AM)nikolas86 Wrote: Την τροποποίηση της διαδρομής της γραμμής 704 Καματερό - Στ. Αττικής, ώστε να φτάνει έως την πλατεία Αγίων Αναργύρων.
Η γραμμή θα μετονομαστεί σε 704 Καματερό - Πλατεία Αγίων Αναργύρων.
Την τροποποίηση της γραμμής 701 Καματερό - Ιλιον - Στ. Αττικής, ώστε να διέρχεται από το σταθμό της Ανθούπολης, μετονομαζόμενη σε 701 Καματερό - Ιλιον - Στ. Ανθούπολης.
Την τροποποίηση της γραμμής 747 Πετρούπολη - Πανόραμα - Στ. Αττικής, ώστε να διέρχεται από το σταθμό Ανθούπολης. Θα μετονομαστεί σε Πετρούπολη - Πανόραμα - Στ. Ανθούπολης.
Σωστό, αφού πλέον υπάρχει σταθμός του Μετρό σε κοντινότερη απόσταση.
(10-12-2014, 12:56 AM)nikolas86 Wrote: Η κυκλική γραμμή 527 Πεύκη - Μαρούσι θα τροποποιηθεί σε Πεύκη - Στ. Νερατζιώτισσας, ώστε να καταλήγει στο σταθμό.
Η κυκλική γραμμή 501 Πεύκη - Μαρούσι Α μετονομάζεται σε Πεύκη - Μαρούσι.
Δεν έχω δει αποτύπωση των αλλαγών σε χάρτη, αλλά με κάποια παλαιότερα σχέδια που είχαν προταθεί και έδειχναν το 527 να κινείται μόνο στην Κάτω Πεύκη, διαφωνώ κάθετα. Το μετέτρεπαν σε κυκλική γραμμή σε μία μόνο κατεύθυνση, έδιωχναν το αντίστροφο 501 τελείως από την Κάτω Πεύκη και το 527 από την Άνω Πεύκη, και άφηναν ακάλυπτη την Χρυσοστόμου Σμύρνης, μια βασική οδό της περιοχής. Τώρα δεν ξέρω αν το 527 απλά κάνει μια παράκαμψη για να περνάει από Νερατζιώτισσα, αλλά η πρόταση που είχα διατυπώσει τότε και επιμένω σε αυτήν και τώρα είναι:
1. Η κυκλική διαδρομή των 501/527 να παραμείνει, το ένα με φορά δεικτών του ρολογιού και το άλλο αντίστροφη.
2. Από την συμβολή Αγίου Κωνσταντίνου / Λεωφ. Κηφισίας, να επεκταθούν και τα δύο προς τον κόμβο Λεωφ. Κηφισίας / Αττικής Οδού ("δαχτυλίδι"), ή στην πλατεία ("τριγωνάκι") στον Άγιο Θωμά. Εκεί να χωροθετηθεί και η αφετηρία τους, αντί για το Ηλιακό Χωριό. Με τον τρόπο αυτό:
- Θα έχουν σταθερές ώρες αναχώρησης από ένα κεντρικό σημείο.
- Θα διευκολύνεται η ανταπόκριση με το Α7 και το 550 προς το κέντρο της Αθήνας και προς την Κηφισιά, και στις δύο κατευθύνσεις.
- Θα συνδέονται και με τον Προαστιακό (με το Μετρό ήδη έχουν σύνδεση στο Μαρούσι, και περνάνε και αρκετά κοντά από τον σταθμό του Κ.Α.Τ.).
3. Να επεκταθεί το 642 ως το κέντρο της Πεύκης ή ακόμα και έως την Πλατεία Δημοκρατίας στην Άνω Πεύκη, ακολουθώντας την διαδρομή του παλιού 502 (Αθήνα - Κάτω Πεύκη).
(10-12-2014, 12:56 AM)nikolas86 Wrote: Η γραμμή 444 Χαλάνδρι - Γαλάτσι - Στ. Άνω Πατήσια, γίνεται κυκλική και μετονομάζεται σε Στ. Ειρήνη - Γαλάτσι - Στ. Ανω Πατήσια και ορίζεται νέα αφετηρία και τέρμα επί της οδού Νεραντζιωτίσσης.
Επιτέλους! Μια γραμμή στο βόρειο τμήμα της Λεωφόρου Κύμης! Γιατί όμως να τελειώνει στην Ειρήνη και όχι στον Ανατολικό Σταθμό του Ο.Α.Κ.Α., για να έχει σύνδεση με τα Α8, Ε14 και 410;
(10-12-2014, 12:56 AM)nikolas86 Wrote: Την τροποποίηση της γραμμής Β8 Πολυτεχνείο - Ν. Φιλαδέλφεια - Μεταμόρφωση, η οποία μετονομάζεται σε 619 Μεταμόρφωση - Ν. Φιλαδέλφεια - Στ. Ανω Πατησίων, με αφετηρία και τέρμα στην οδό Ζέας της Μεταμόρφωσης.
Σωστή σαν κίνηση, αλλά θα πρέπει να πυκνώσει αντίστοιχα το Α8.