Μερικές διορθώσεις για το αρχικό πόστ:
- Τα Σεπίτικα δεν έχουν αποσυρθεί όλα. Υπάρχουν ακόμα τα #24, #43, #44, #56 με αριθμούς παρμπρίζ πλέον #974, #443, #444, #456.
- Τα κλιματιστικά τους νομίζω είναι Τhermoking.
- Aπό γραμμές έχουν περάσει από όλες των Νοτίων και Ανατολικών Προαστίων (με εξαίρεση τα 209/227/230 που δουλεύουν με midi και τα 856, 622/815), όλες των Μεσογείων, όλες του Θριασίου Πεδίου (εκτός από 878/9 και 845/871) και έχουν περάσει και από τα: 036, 444, 653, 813, 821, 823, A7, A15, E14/X14, X93 κ.α. Παρόλα αυτά υπάρχει και μεγάλος αριθμός γραμμών που δεν έχουν πάει ποτέ όπως Α8, Β8, Β9, Γ9, Α/Β10, Β12, Α13, Β/Γ18, Χ95/6, σχεδόν όλες οι γραμμές του Πειραιά και των γύρω προαστίων κ.α.
- Το #150 έχει αλλάξει πινακίδες έπειτα από ατύχημα στο Παγκράτι και έχει ΥΝΝ 9958 (με επιφύλαξη).
- To #126 έχει αλλάξει πινακίδες και έχει ΖΚΖ 9985
- Το Ν1 που είχε ατύχημα στην Ηλιούπολη στο Τέρμα του 206 είχε πέσει σε καφετέρια
http://etheldrivers.blogspot.com/2013/05/206.html και ήταν το #102. Έχει επισκευαστεί και κυκλοφορεί ήδη από πέρσι. Βέβαια, νομίζω δεν γίνεται να έχει βάλει χειρόφρενο και να φύγει το όχημα μόνο του.
- Εκτός δύναμης είναι τα: #121, #228, #229, #231, #233, #249, #251, #260, #265, #292 και #296.
(15-06-2014, 06:42 PM)Paul Wrote: Το #222 πρέπει να πέρασε εκτεταμένη ανακατασκευή. Είναι σε άριστη κατάσταση και κυκλοφορεί συχνά στο X97 τις τελευταίες ημέρες όπως φαίνεται και στην φωτογραφία. Εντύπωση μου έκανε η προμετωπίδα του που είναι πολύ έντονα πράσινη σαν να προέρχεται απο άλλο τύπο
Κατα τ' αλλα μπράβο που τα μαζεύουν σιγά γιατί αυτό δείχνει πρόθεση να τα κρατήσουν ακόμα ενεργά τα πιο πολλά που αντέχουν.
Επίσης, έχει συμμαζευτεί και ένα ακόμα που δεν γνωρίζω αριθμό. Μάλιστα σ' αυτό βάψαν και τις ζάντες και πραγματικά γυαλίζει. Όμως, δεν ξέρω αν κάνουν κανονική ανακατασκευή ή απλά το βάψαν και φτιάξαν τα χτυπήματα στις γωνίες. Εντύπωση όμως μου κάνει που ασχολούνται μαζί τους γιατί θεωρητικά λόγω μεγάλου δακτυλίου μέχρι το 2016 μπορούν να δουλέψουν.