Thread Rating:
- 10 Vote(s) - 3 Average
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
ΕΛΒΟ C97.405GN (1998-1999)
|
mercedes elbo
Contributor
Posts: 359
Joined: 05-08-2010
|
RE: ΕΛΒΟ C97.405GN
(27-05-2014, 10:44 PM)nikolas86 Wrote: Από πάνω έχω φωτογραφία της 438 και σήμερα έτυχε να πετύχω την #437, επίσης ανακατασκευασμένη, στη γραμμή Α7.
Ας ξεκινήσω με τα καλά. Εξωτερικά ήταν πολύ προσεγμένο, με το χρώμα και το αμάξι να λάμπει, βαμένο και καθαρό. Επίσης είχε και κάλυμμα φυσούνας καινούριο. Εσωτερικά, εκτός από τις καλές ταπετσαρίες καθισμάτων και τις κίτρινες κολώνες χωρίς καλώδια και καλωδιάκια να εξέχουν, αισθητικά δεν είχε κάτι το πιο ωραίο. Τέλος, να αναφέρω ότι δεν έτριζε όπως παλιά (έτριζε αλλα σε μικρότερο βαθμό) και η μηχανή δεν ακουγόταν τόσο. Τώρα ιδέα μου ήταν, ήταν και άλλος ένας παράγοντας που θα αναφέρω στα αρνητικά, ήταν πραγματικότητα, δεν γνωρίζω.
Στα αρνητικά. Το εσωτερικό, εκτός από τα δυο θετικά αισθητικώς που ανέφερα ήταν σε πολύ μέτρια κατάσταση. Το πάτωμα φθαρμένο, φωτάκια στάσης ξεχαρβαλωμένα, καλύμματα από τις τρύπες του κλιματισμού (λέμε τώρα, καθώς δεν υπήρχε και το λεωφορείο έβραζε) δεν υπήρχαν και έχασκαν κάτι μαύρες μεγάλες τρύπες, τζάμια χαραγμένα και γκράφιτι σε κάποια σημεία.
Το πιο ενοχλητικό βέβαια, ο πίσω άξονας ο οποίος έκανε χειρότερα και από τρακτέρ όταν πηγαίνει με 60! Τόσος πολύς θόρυβος που σε κάποια σημεία υπερκάλυπτε αυτόν της μηχανής. Εξ ου και είπα μήπως ήταν αυτός ο λόγος που μου φάνηκε ότι η μηχανή δεν ακουγόταν τόσο.
Παρακάτω μπορείτε να δείτε δυο φωτογραφίες, καθώς μπορεί να υποθεί ότι τα συκοφαντώ.
Καλό και επιθυμητό θα ήταν να τα διατηρήσουμε σε μια αξιοπρεπή κατάσταση τόσο εμείς ως επιβάτες αλλα κυρίως η εταιρεία, καθώς δε βλέπω σύντομα αλλαγή.
Δεν νομίζω να ήταν λόγω του άξονα που έκανε λιγότερο θόρυβο π.χ. στην #444 που έχω μπεί και δεν έχει τέτοιο πρόβλημα είχα την αίσθηση ότι ο κινητήρας ακουγόταν λιγότερο. Επίσης, έχω δει ότι αλλάζουν και τα γκρι πλαστικά περιμετρικά των παραθύρων που είχαν σπάσει και τα νέα πρέπει να είναι πιο ανθεκτικά. Για τα μαύρα πλαστικά που λείπουν από τις τρύπες του κλιματισμού έχω την εντύπωση ότι οι ίδιοι τα ξυλώνουν. Θυμάμαι πριν μερικά χρόνια στο ΤΕ171 να είναι πεταμένα 2-3 απ' αυτά στην άκρη του δρόμου.
(27-05-2014, 10:54 PM)costas Wrote: Ξέρουμε περίπου πόσες από αυτές είναι ανακατασκευασμένες;
Πρέπει να είναι κάπου 15-20 ίσως και παραπάνω. Ξέρω σίγουρα ότι είναι οι: #414, #417, #432, #435, #437, #438, #444, #450, #466, #483, #495 και #589. Επίσης, μην ξεχνάμε ότι διαρκώς ανακατασκευάζονται και άλλες, ενώ παράλληλα πρέπει να έχει σταματήσει η ανακατασκευή των Ν2, οπότε ο αριθμός τους ολοένα και αυξάνεται.
Edit: Δεν έχει σταματήσει η ανακατασκευή των Ν2.
(This post was last modified: 05-06-2014, 12:51 AM by mercedes elbo.)
|
|
27-05-2014, 11:59 PM |
|
Users browsing this thread: 12 Guest(s)
|