(20-05-2014, 10:33 AM)nikolas86 Wrote: Εύλογες οι απορίες σου Πάνο..
Να προσθέσω μόνο δυο πράγματα σαν απόψεις μου.
Από τη μία είναι δύσκολο να ολοκληρωθεί επέκταση μετρό μέσα σε 2 χρόνια, όπως έχουμε δει 15 χρόνια τώρα.
Από την άλλη, όταν υπάρχουν λεφτά όλα γίνονται. Όπως μέσα σε 1 χρόνο έχει ολοκληρωθεί σχεδόν το σχέδιο εγκαταστάσεων στο νέο Μέγαρο, γιατί απλά τα λεφτά τρέχουν. Μπορεί να έχει κι άλλο σχέδιο ο Νιάρχος.
Χωρίς να έχω εσωτερικές γνώσεις, νομίζω ότι το τροχαίο υλικό επαρκεί για μια τέτοια επέκταση. Σε αριθμό. Σε ετοιμότητα είναι ένα άλλο ερώτημα.
Επίσης, σε αυτή τη γραμμή, επέκταση δόκιμη μπορεί να γίνει μόνο από τη μεριά των Πετραλώνων και προς δυτικά (βόρεια ή νότια).
Μένει να δούμε τις τελικές αποφάσεις.
Αν υπάρχουν λεφτά για επέκταση της γραμμής 1, δεν θα κολλήσουμε στο Τ.Υ. Αν θέλετε παταγγέλνει και maglev ο ΗΣΑΠ. Εμένα η απορία μου είναι άλλη:
Μιλάμε για διακλάδωση με τη γραμμή 1, ΠΩΣ;;; Αφού η γραμμή 1 στο Στ. Πετραλώνων είναι υπέργεια ενώ η νέα γραμμή θα είναι υπόγεια (δεν μπορώ να μας φανταστώ σαν τη NYC στα 60s). Άρα ή πρέπει να υπογειοποιηθεί το τμήμα Θησείο - Ταύρος για να ξεκινάει από κάποιο βάθος η γραμμή στα Πετράλωνα (άκυρο το 2016) ή πρέπει να βρεθεί ένα διάδρομος για να μετατρέπεται η γραμμή από υπέργεια σε υπόγεια. Ακόμα και αν θεωρήσουμε ως διάδρομο την οδό
Κηφισόδοτου και ως κλίση τη μέγιστη που έχει η Αττικό Μετρό (4%) παρατηρούμε πως στα 300μ που μεσολαβούν από το θεωρητικό ψαλίδι μέχρι την οδό Χαμοστέρνας η γραμμή προλαβαίνει να κατέβει κατά 12μέτρα. Από αυτά τα 12 μέτρα θα πρέπει να αφαιρεθούν τα 5 περίπου μέτρα που χάνει η γραμμή λόγω κατωφέρειας του εδάφους στον εν λόγω διάδρομο και άλλα 3 μέτρα που είναι το ύψος της γραμμής στο σημείο 0 (ψαλίδι με ΗΣΑΠ). Με τη γραμμή να συναντάει τη Χαμοστέρνας στα -4 μέτρα από το έδαφος, θα πρέπει να έχουμε υπερύψωση της Χαμοστέρνας (κι άλλες τεχνικές εργασίες).
Με λίγα λόγια, η άποψή μου είναι πως δεν μπορούμε - δεν μας συμφέρει να έχουμε ανταπόκριση με τη γραμμή 1 στα Πετράλωνα και ίσως ήταν προτιμότερο να εξεταστούν οι εξής προτάσεις:
1) σύνδεση με γραμμή 2 στην Ακρόπολη
2) αυτονόμηση της γραμμής Πετράλωνα - Τροκαντερό με σχέδιο επέκτασης προς τα ΒΔ προς Ρουφ (σύνδεση με προαστιακό) και Ελαιώνα (για να πάρει λίγη ζωή ο σταθμός, και σύνδεση με τα ΚΤΕΛ μελλοντικά)
3) ΤΡΑΜ express στη Λ. Συγγρού (στο επίπεδο της οδού με -1 λωρίδα ανά κατεύθυνση ή υπέργειο με υψηλότερο κόστος) για τα δρομολόγια Σύνταγμα - ΣΕΦ και Σύνταγμα - Βούλα με διατήρηση της υπάρχουσας γραμμής για τοπικά δρομολόγια Σύνταγμα - Πικροδάφνη.