Quote:Σχέδια για τη συγκοινωνιακή σύνδεση του ΗΣΑΠ με το Κέντρο Πολιτισμού Ιδρυμα Σταύρος Νιάρχος στο Δέλτα Φαλήρου και το Τροκαντερό εξετάζει η Αττικό Μετρό.
Ετσι, για ένα κομμάτι από τα Πετράλωνα μέχρι το Δέλτα Φαλήρου ο Ηλεκτρικός στην πράξη, λόγω της υπόγειας διαδρομής, μετατρέπεται σε μετρό.
Για την εξασφάλιση χρηματοδότησης του έργου κινείται ήδη ο υπουργός Ανάπτυξης Κ. Χατζηδάκης, ενώ ασκούνται σημαντικές πιέσεις προκειμένου να είναι έτοιμο το έργο το 2016.
(20-05-2014, 09:00 AM)panos81 Wrote: Καταρχήν η ολοκλήρωση τέτοιου έργου μέχρι το 2016 είναι πιο απίθανη από το να ανατείλει αύριο ο Ήλιος από την Δύση. Δεν γίνεται σε ενάμιση χρόνο τέτοιο έργο, ειδικά στην Ελλάδα, με τα πάσης φύσεως εμπόδια που θα υπάρξουν (γραφειοκρατικά κυρίως).
Δεύτερον, έχει η Γραμμή 1 την δυνατότητα από πλευράς κανονικότητας δρομολογίων να δεχθεί τέτοια επέκταση;
Τα τρένα που θα κυκλοφορούν στην νέα διακλάδωση, θα συνεχίζουν μέχρι Κηφισιά ή θα τερματίζουν π.χ. στην Ομόνοια ή στο Θησείο;
Θα μπορεί η γραμμή βόρεια των Πετραλώνων να δεχθεί επιπλέον επιβατική κίνηση, ώστε να προστεθούν τα τρένα της νέας διακλάδωσης σε αυτά της υπάρχουσας από Πειραιά, ή θα οδηγηθούμε σε αραίωση των δρομολογίων από/προς Πειραιά, άρα νότια των Πετραλώνων να έχουμε δύο διακλαδώσεις με μικρότερη συχνότητα;
Μήπως εν τέλει θα ήταν προτιμότερο η διακλάδωση αυτή να αποτελέσει ανεξάρτητη γραμμή, με προοπτική επέκτασής της αργότερα προς άλλες περιοχές, αντί διακλάδωση της γραμμής 1;
Εύλογες οι απορίες σου Πάνο..
Να προσθέσω μόνο δυο πράγματα σαν απόψεις μου.
Από τη μία είναι δύσκολο να ολοκληρωθεί επέκταση μετρό μέσα σε 2 χρόνια, όπως έχουμε δει 15 χρόνια τώρα.
Από την άλλη, όταν υπάρχουν λεφτά όλα γίνονται. Όπως μέσα σε 1 χρόνο έχει ολοκληρωθεί σχεδόν το σχέδιο εγκαταστάσεων στο νέο Μέγαρο, γιατί απλά τα λεφτά τρέχουν. Μπορεί να έχει κι άλλο σχέδιο ο Νιάρχος.
Χωρίς να έχω εσωτερικές γνώσεις, νομίζω ότι το τροχαίο υλικό επαρκεί για μια τέτοια επέκταση. Σε αριθμό. Σε ετοιμότητα είναι ένα άλλο ερώτημα.
Επίσης, σε αυτή τη γραμμή, επέκταση δόκιμη μπορεί να γίνει μόνο από τη μεριά των Πετραλώνων και προς δυτικά (βόρεια ή νότια).
Μένει να δούμε τις τελικές αποφάσεις.