This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.



Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Τα Νεα] Επόμενος σταθμός, Τροκαντερό

Nikolas A. Offline
Super Moderator
******



Posts: 2.207
Joined: 18-06-2011
#3
[split] Επεκτάσεις μετρό Αθήνας
Quote:Σχέδια για τη συγκοινωνιακή σύνδεση του ΗΣΑΠ με το Κέντρο Πολιτισμού Ιδρυμα Σταύρος Νιάρχος στο Δέλτα Φαλήρου και το Τροκαντερό εξετάζει η Αττικό Μετρό.

Ετσι, για ένα κομμάτι από τα Πετράλωνα μέχρι το Δέλτα Φαλήρου ο Ηλεκτρικός στην πράξη, λόγω της υπόγειας διαδρομής, μετατρέπεται σε μετρό.

Για την εξασφάλιση χρηματοδότησης του έργου κινείται ήδη ο υπουργός Ανάπτυξης Κ. Χατζηδάκης, ενώ ασκούνται σημαντικές πιέσεις προκειμένου να είναι έτοιμο το έργο το 2016.

(20-05-2014, 09:00 AM)panos81 Wrote: Καταρχήν η ολοκλήρωση τέτοιου έργου μέχρι το 2016 είναι πιο απίθανη από το να ανατείλει αύριο ο Ήλιος από την Δύση. Δεν γίνεται σε ενάμιση χρόνο τέτοιο έργο, ειδικά στην Ελλάδα, με τα πάσης φύσεως εμπόδια που θα υπάρξουν (γραφειοκρατικά κυρίως).

Δεύτερον, έχει η Γραμμή 1 την δυνατότητα από πλευράς κανονικότητας δρομολογίων να δεχθεί τέτοια επέκταση;
Τα τρένα που θα κυκλοφορούν στην νέα διακλάδωση, θα συνεχίζουν μέχρι Κηφισιά ή θα τερματίζουν π.χ. στην Ομόνοια ή στο Θησείο;
Θα μπορεί η γραμμή βόρεια των Πετραλώνων να δεχθεί επιπλέον επιβατική κίνηση, ώστε να προστεθούν τα τρένα της νέας διακλάδωσης σε αυτά της υπάρχουσας από Πειραιά, ή θα οδηγηθούμε σε αραίωση των δρομολογίων από/προς Πειραιά, άρα νότια των Πετραλώνων να έχουμε δύο διακλαδώσεις με μικρότερη συχνότητα;

Μήπως εν τέλει θα ήταν προτιμότερο η διακλάδωση αυτή να αποτελέσει ανεξάρτητη γραμμή, με προοπτική επέκτασής της αργότερα προς άλλες περιοχές, αντί διακλάδωση της γραμμής 1;

Εύλογες οι απορίες σου Πάνο..

Να προσθέσω μόνο δυο πράγματα σαν απόψεις μου.
Από τη μία είναι δύσκολο να ολοκληρωθεί επέκταση μετρό μέσα σε 2 χρόνια, όπως έχουμε δει 15 χρόνια τώρα.
Από την άλλη, όταν υπάρχουν λεφτά όλα γίνονται. Όπως μέσα σε 1 χρόνο έχει ολοκληρωθεί σχεδόν το σχέδιο εγκαταστάσεων στο νέο Μέγαρο, γιατί απλά τα λεφτά τρέχουν. Μπορεί να έχει κι άλλο σχέδιο ο Νιάρχος.

Χωρίς να έχω εσωτερικές γνώσεις, νομίζω ότι το τροχαίο υλικό επαρκεί για μια τέτοια επέκταση. Σε αριθμό. Σε ετοιμότητα είναι ένα άλλο ερώτημα.
Επίσης, σε αυτή τη γραμμή, επέκταση δόκιμη μπορεί να γίνει μόνο από τη μεριά των Πετραλώνων και προς δυτικά (βόρεια ή νότια).

Μένει να δούμε τις τελικές αποφάσεις.
Να δίνεις στους ανθρώπους μια δεύτερη ευκαιρία. Αλλά ποτέ μια τρίτη.

Ουδέν κρυπτόν!
20-05-2014, 10:33 AM
Find Reply



Messages In This Thread
[split] Επεκτάσεις μετρό Αθήνας - by Nikolas A. - 20-05-2014, 10:33 AM

Forum Jump:



Users browsing this thread: 2 Guest(s)

Disclaimer
Όλες οι φωτογραφίες αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία. Απαγορεύεται η αναπαραγωγη τους αλλα και ολοκληρου του site χωρις την έγγραφη άδεια της Δ.Ο.
Πλοήγηση
Άλλες επιλογές
Mobile Version
RSS Syndication | Cookie Consent Settings
Όροι Χρήσης
Contact Us


Powered By MyBB 1.8.26, © 2002-2024 MyBB Group.
Designed and developed by AlexNik. © 2012-2024