Δημοτικές εκλογές, μελέτες που δεν έχουν τελειώσει και αντιδράσεις κατοίκων οδηγούν στο να παραμένουν «κολλημένα» στις ράγες του Τραμ, κονδύλια άνω των 61 εκατομμυρίων ευρώ.
Τα χρήματα αυτά προορίζονται για την επέκταση του Τραμ απο το Φάληρο έως το λιμάνι του Πειραιά. Έργο για το οποίο υπογράφηκε και μάλιστα με πανηγυρικό τρόπο η σύμβαση κατασκευής, έναν χρόνο πριν, τον Ιανουάριο του 2013.
Δεκατρείς μήνες μετά όμως, δεν έχει στηθεί ούτε… μισό εργοτάξιο. Αιτία για αυτό είναι οι αντιδράσεις κατοίκων και εμπόρων της περιοχής που δεν θέλουν τη συγκεκριμένη χάραξη του Τραμ, γεγονός που κάνει τον Δήμο του Πειραιά, που αρχικώς στήριξε το έργο, να ζητάει συνεχώς αλλαγές, επιχειρώντας να μεταφέρει τις όποιες τελικές αποφάσεις για το έργο μετά τις δημοτικές εκλογές. Την ίδια στιγμή, τόσο οι αλλαγές που ζητούνται όσο και η κωλυσιεργία της Πολιτείας, ουσιαστικά έχουν αφήσει το έργο, έναν ολόκληρο χρόνο μετά την συμβασιοποίηση του, χωρίς μελέτες. Κάτι που αναμένεται να αυξήσει και το τελικό κόστος του έργου.
Την ίδια στιγμή, η εμπλοκή και οι καθυστερήσεις οδηγούν την ανάδοχο εταιρεία «Θέμελη» στην απαίτηση αποζημιώσεων.
Σύμφωνα με τη σύμβαση τα έργα θα πρέπει να ολοκληρωθούν σε ένα χρόνο απο τώρα, κάτι που πλέον είναι αδύνατο.
Η επέκταση του Τραμ στον Πειραιά αποτελεί μια ιστορία εμπλοκών, αντιδράσεων και καθυστερήσεων που κρατά πάνω απο δέκα χρόνια. Το έργο έχει μήκος 5,4 χλμ. και προβλέπεται ότι θα ξεκινάει απο το Νέο Φάληρο και σε μονή γραμμή θα διασχίζει τις οδούς Μικράς Ασίας, Λαμπράκη, Βασιλέως Γεωργίου, Ακτή Ποσειδώνος και θα επιστρέφει από τις οδούς Εθνικής Αντιστάσεως και Ομηρίδου Σκυλίτση κάνοντας έναν κύκλο.